Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 14:54
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Hallo,

ik vroeg me af hoe jullie ermee omgaan als je weet dat iemand verliefd op je is? Hou je afstand van diegene of probeer je gewoon met diegene om te gaan?
Oud 11-03-2003, 15:02
Silverchoice
Silverchoice is offline
Ligt eraan. Ben je zelf wel of niet verliefd op die persoon? Hoe goed ken je hem/haar enz. Kan ik zo niet veel over zeggen..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:07
Verwijderd
Ligt er uiteraard aan wie het is, hoe ik dit te weten ben gekomen, etc.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:09
the exploding boy
the exploding boy is offline
als ik diegene niet leuk vind: dan blijf ik heel erg uit de buurt

als ik diegene wel leuk vind : danmerk je verder niks aan me
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:17
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Zelf bijvoorbeeld ben ik verliefd op een persoon maar het contact is niet goed tussen ons. We kennen elkaar ook niet zo goed, maar het is alsof diegen afstand van me houdt terwijl ik duideljk weet dat het geen wederzijdse gevoelens zijn
Oud 11-03-2003, 15:26
faith666
faith666 is offline
Als ik niet verliefd ben op die gene laat ik dat een keer merken en ga verder gewoon met die gene om, als ik diegene wel leuk vind zou ik dat ook laten merken door extra contact te zoeken en te knuffelen met die gene.
Oud 11-03-2003, 15:40
Miss Helena
Miss Helena is offline
ligt eraan wie t is... als t n vriend is, ga k r gewoon mee om, maar zeg ik wel eerlijk wat ik wil.
Oud 11-03-2003, 15:52
lieve
lieve is offline
*Als ik geen gevoelens voor hem heb, dan zal ik hem dat wel eens vertellen! Maar zal dan ook verder normaal doen tegen hem!

*Maar als ik wel gevoelens voor hem heb, dan ... meestal als ik die persoon zie, zal ik er ietsje meer rondhangen en kleine steekjes geven onder water!
Dat doe ik nu ook!
Oud 11-03-2003, 15:57
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 11-03-2003 @ 16:40:
ligt eraan wie t is... als t n vriend is, ga k r gewoon mee om, maar zeg ik wel eerlijk wat ik wil.
Als het een vriendin is idd gewoon mee om blijven gaan, maar wel goed duidelijk zeggen wat je wil. Als ik iemand niet echt (goed) ken wil ik deze persoon misschien best beter leren kennen maar dat ligt dan ook aan haar; ik kan niet verliefd zijn op iemand die ik niet ken, maar misschien dat het later wel wat wordt
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ligt er aan hoe ik erachter ben gekomen en wat ik van diegene vind. en ik vind het wel interessant om te weten waarom diegene dan verliefd is op mij.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:35
Era
Era is offline
ik stoot ze meestal onbewust af zodra ik dat weet.
Oud 11-03-2003, 21:40
Verwijderd
tegenwoordig worden ze nooit meer verliefd kword te oud.. *snik* maarrr jaar terug ofzo was t meestal wederzijds (tijdelijk) zoniet hadden ze het te verduren, dan waren ew meestal vrienden en was ik het afstandelijke meisje, maarja ik was gewoon niet verliefd en wou ze geen valse hoop geven en ze ook niet kwijt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Miss Helena schreef op 11-03-2003 @ 16:40:
en dat vind je niet zielig voor hem? ermee blijven omgaan terwijl ie gek op je is?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:42
blote bosmens
blote bosmens is offline
ik ga altijd met da meiske praten (teminste als ik 100% zeker ben dat ze verliefd is op me, als het geruchten zijn trek ik het me niet aan), omdat....ik heb dikwijls ook al zoiets meegemaakt en ik HAAAAAAAAAAAAATTTT negeren!!! Dus ik doe dat niet
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 22:00
Verwijderd
Als ik die persoon zelf ook leuk vind kan ik niets anders doen dan lache, vrolijk doen ect... Ben dan net een ADHD patient zondeer Ritalin...

Maar al vind ik hem niet leuk dan laa tik dat ook wel op een vriendelijke manier merken, en wanner het niet overkomt vertel ik het gewoon dat he tniets word...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 22:02
Verwijderd
Ik probeer haar gewoon te behandelen zoals ik elke andere gewone vriendin van me behandel. Als ik haar niet goed ken (ik weet bijvoorbeeld alleen via-via dat ze me wel ziet zitten) dan schenk ik er verder niet heel veel aandacht aan, tenzij het een schatje is, dan ga ik er wel zelf op af.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:05
poesiefox
poesiefox is offline
Ik laat merken dat ik een vriend heb, en daar blij mee ben. Dat kan heel terloops, er gaat niemand 'af ', en het is wel duidelijk.

Hoewel niet iedereen monogamie waardeert, helaas. Ik heb wel eens een keer keihard in iemands gezicht moeten zeggen dat ik geen interesse had in sex met een andere man. Maar die knul was niet zozeer verliefd als wel, eh, anderszins geïnteresseerd.

Ik heb ook wel eens op klaarlichte dag recht voor zijn raap van een vent te horen gekregen dat hij wel eens met mij naar bed zou willen, meid. Ik kon alleen nog stamelen ik niet met U, meneer. Die was denk ik ook niet verliefd in de romantische zin van het woord.

En toen de buurman mij perse zijn sauna wilde laten zien, heb ik weken lopen draaien dat ik dat niet wilde, maar waarom dan niet en ik hoefde me echt nergens voor te schamen en hij voelde zich wel weer man toen ik een keer luchtig gekleed rondliep, enz enz, en als het niet van mijn vriend mocht dan gingen we toch naar een openbare sauna...Die moest ik ook heel erg letterlijk zeggen dat ik alleen met mijn eigen man bloot in een sauna ging zitten.

Maar verliefd, tsja, of ik heb het niet door, dat kan ook natuurlijk.
Oud 12-03-2003, 09:53
japie
japie is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef op 11-03-2003 @ 22:40:
tegenwoordig worden ze nooit meer verliefd kword te oud.. *snik*
Zeg....als jij al oud ben, hoe hoogbejaard moet ik dan wel niet zijn????
Oud 12-03-2003, 10:07
Thomas
Thomas is offline
Als het een leuk meisje is en ik zou vrijgezel zijn dan zal ik waarschijnlijk toenadering zoeken. Ik zou dan toch wel eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:29
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Citaat:
Era schreef op 11-03-2003 @ 20:35:
ik stoot ze meestal onbewust af zodra ik dat weet.
Ja, zo zou ik dat ook doen; heb dat namelijk wel eens meegemaakt want zij wou maar niet begrijpen dat ik niks voor haar voelde! Ik durfde dat alleen niet direkt tegen haar te zeggen, maar ik dacht dat ze wel conclusies kon trekken uit het feit dat ik niet inging op haar, nadat ik wist dat ze verliefd op me was, dat was wel lastig..
Oud 12-03-2003, 15:16
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef op 11-03-2003 @ 22:40:
en dat vind je niet zielig voor hem? ermee blijven omgaan terwijl ie gek op je is?
Dat ligt aan hem. Als hij normaal om wil blijven gaan, ok. Wil ie ff afstand ofzo, dan respecteer ik dat. Dus nee, ik vind het niet zielig, omdat ie zelf laat weten of ie wel of geen contact wil.
Oud 12-03-2003, 15:23
liesemies
liesemies is offline
als ik ook verliefd ben op die persoon dan laat ik het ook wel merken
maar anders ga ik ermee om zoals ik ervoor al deed
ik ga er echt geen afstand van doen en ook niet meer mee omgaan

xxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 12-03-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
japie schreef op 12-03-2003 @ 10:53:
Zeg....als jij al oud ben, hoe hoogbejaard moet ik dan wel niet zijn????
voor vrouwen is dat veel erger!!! hoor!!

en jij bent bijna op 1 vierde
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:00
saartjeh
saartjeh is offline
Als ik em niet leuk vind, dan weet ik niet wat ik moet doen en ik ga m dan maar ontwijken als ik diegene niet ken. Ken ik em wel en ik vind hem niks en ik ga dr wel goed mee om, dan denk ik dat ik dr wel over ga praten.

Als ik diegene ook leuk vind dan weet ik niet wat ik moet doen, ik probeer veel met em in contactte komen, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer doodeng. Dus egt opvallen zal t wel niet. Alleen op msn durf ik meer, vooral als ik mensen nog nooit eerder gezien heb of vaak tegen kom ofzow. MSN praat gewoon makkelijker.

Maareh, ff n vraagie aan ieder1. Is het volgens jullie geoorloofd om iemand via MSN/mail/SMS te vragen of diegene jou ook leuk vind? Of moet dat minstens per telefoon??? Of juist Face-to-Face
Oud 12-03-2003, 23:03
Denise84
Denise84 is offline
ik houd afstand
Oud 13-03-2003, 11:59
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 12-03-2003 @ 22:00:
Als ik em niet leuk vind, dan weet ik niet wat ik moet doen en ik ga m dan maar ontwijken als ik diegene niet ken. Ken ik em wel en ik vind hem niks en ik ga dr wel goed mee om, dan denk ik dat ik dr wel over ga praten.

Als ik diegene ook leuk vind dan weet ik niet wat ik moet doen, ik probeer veel met em in contactte komen, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer doodeng. Dus egt opvallen zal t wel niet. Alleen op msn durf ik meer, vooral als ik mensen nog nooit eerder gezien heb of vaak tegen kom ofzow. MSN praat gewoon makkelijker.

Maareh, ff n vraagie aan ieder1. Is het volgens jullie geoorloofd om iemand via MSN/mail/SMS te vragen of diegene jou ook leuk vind? Of moet dat minstens per telefoon??? Of juist Face-to-Face
Ik ben nl te bang om te te vragen, maar mayb vinden jullie dat het juist EGT NIET kan...
Vertel
Oud 13-03-2003, 15:03
avantasia
avantasia is offline
Afstand houden als ze echt leuk is. Als ze wat minder is kan je het gokje wel wagen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:13
Maurice
Maurice is offline
ik ga me heel stoer gedragen. of het nou een lelijk meisje of knap meisje is. ik ga me heel stoer gedragen.
Reageren

Regels voor berichten