Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 11:47
Shibby
Shibby is offline
Ik was gisteravond de trumanshow aan het kijken en toen viel ik tijdens het laatste half uur in slaap!! Hoe loopt ie af?
Ik vond het wel een leuke film.. van wat ik heb gezien dan
Maarrr Hoe loopt de film af?
Oud 16-02-2003, 12:00
Talon
Talon is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Ik was gisteravond de trumanshow aan het kijken en toen viel ik tijdens het laatste half uur in slaap!! Hoe loopt ie af?
Ik vond het wel een leuke film.. van wat ik heb gezien dan
Maarrr Hoe loopt de film af?
hij leefde nog lang en gelukkig
Oud 16-02-2003, 12:01
Shibby
Shibby is offline
Spannend einde dus...
Oud 16-02-2003, 12:05
Talon
Talon is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Spannend einde dus...

ik heb hem ooit gezien, maar weet het einde niet...
dus wacht ff op een serieuze post
Oud 16-02-2003, 12:12
Blubje
Blubje is offline
het einde is niet hij leefde nog lag en gelukkig...
aan het einde wil hij wegvaren, gewoon weg van alles nou en dan vaart ie weg met zn zeilboot, mja hij woont dus in een studio, dus ineens vaart hij tegen de muur aan...en das t einde van de film dus...hij schreeuwt dan nog ff zoiets van 'aarghh' en dan is t gedaan
Oud 16-02-2003, 12:19
kiek
kiek is offline
haha ja, je ziet het bootje ook echt zo door de muur gaan..maar dan loopt hij zo verder op 'het water' en dan vindt ie een trap en loopt ie dr op, en dan vind hij en deur met 'exit' erop en doet het open.. en dan gaat die christof gaat dan tegen hem praten (klinkt net alsof hij god is) zegt "doe het niet, in mijn wereld ben je veiliger" blablabla, en na een hele preek waarna iedereen zou denken dat hij niet door de deur gaat draait hij zich om en zegt: "in case I don't see ya: good afternoon, good evening and goodnight!" en dan gaat ie door de deur en je ziet iedereen in het cafe juichen enemm..what's-her-name heel blij..THE END
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:23
Talon
Talon is offline
Citaat:
kiek schreef:
haha ja, je ziet het bootje ook echt zo door de muur gaan..maar dan loopt hij zo verder op 'het water' en dan vindt ie een trap en loopt ie dr op, en dan vind hij en deur met 'exit' erop en doet het open.. en dan gaat die christof gaat dan tegen hem praten (klinkt net alsof hij god is) zegt "doe het niet, in mijn wereld ben je veiliger" blablabla, en na een hele preek waarna iedereen zou denken dat hij niet door de deur gaat draait hij zich om en zegt: "in case I don't see ya: good afternoon, good evening and goodnight!" en dan gaat ie door de deur en je ziet iedereen in het cafe juichen enemm..what's-her-name heel blij..THE END
dus hij leeft daarna wel lang en gelukkig
Oud 16-02-2003, 12:28
JizzyKid
JizzyKid is offline
Of hij leeft juist niet nog lang en gelukkig. Hij komt namelijk vanuit zijn beschermde wereldje, waar alles altijd bekend en veilig is, in de echte wereld.
Oud 16-02-2003, 12:32
Talon
Talon is offline
Citaat:
JizzyKid schreef:
Of hij leeft juist niet nog lang en gelukkig. Hij komt namelijk vanuit zijn beschermde wereldje, waar alles altijd bekend en veilig is, in de echte wereld.
Citaat:
kiek schreef:
en dan gaat ie door de deur en je ziet iedereen in het cafe juichen enemm..what's-her-name heel blij..THE END
hij zal vast wel seks hebben met what's-her-name, dus hij is in iedergeval één keer blij
Oud 16-02-2003, 12:37
kiek
kiek is offline
lol laten we maar zeggen dat het einde OPEN is
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:05
Freshh~
Freshh~ is offline
*Aparte/leuke film met een ehm ja apart einde.. dat stukje met die boot door de muur vind ik wel grappig en dat alles acteurs stiekem reclame maken, als ze met hem aan het praten zijn
vind jim carrey echt leuk *
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:58
Ilsje
Ilsje is offline
Super droog einde, dat stukje met dat trappetje en dan die deur met exit erop!!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 22:08
scala
scala is offline
morgen gaan ze deze film gebruiken bij college hoe koel
(btw theorie gaat over massacultuur etc vandaar)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:27
86dagreed
86dagreed is offline
ik vind truman show geen humorfilm, maar een reglrechte aanklacht op de soap wereld
Oud 20-02-2003, 15:49
BCR
BCR is offline
Kvond t echt n goede film! Jim Carrey is dan ook cool ! Shit dak m gemist heb, khad m wel nog een keer willen zien.
Oud 20-02-2003, 15:52
lady-kris
lady-kris is offline
das toch met Jim Carry, die vond ik ieniedergeval wel grappig dat ie gewoon in een heel goot gebouw zit......
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 08:08
Freshh~
Freshh~ is offline
*Ja het is ook een parodie op het saaie en elke keer hetzelfde leventje van bepaalde mensen..*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 11:06
Quistnix
Quistnix is offline
Is er een keer één film waarin Jim Carry niet irritant is en dan is meteen een vand e beste films ooit. De eer van de hoofdrol in zo'n mooie film mogen spelen had ik andere acteurs meer gegund, maar Jim doet het voor de afwisseling en keertje prima. Petje af!

Q.
Oud 14-03-2003, 23:39
Fritss
Fritss is offline
Citaat:
Quistnix schreef op 24-02-2003 @ 12:06:
Is er een keer één film waarin Jim Carry niet irritant is en dan is meteen een vand e beste films ooit.
LoL
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:48
Aurora
Aurora is offline
De enige leuke en goede fim met Jim Carrey! Echt superleuk!
Reageren

Regels voor berichten