| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
leuk, maar soms ook errug Nou, veel suc6 meis. Liefs van Sara
|
|
|
|
drank doet wonderen
![]() nhe maar serieus.. ff verhaalte afgelopen vakantie, dr was een meisje, bruin haar hele mooie blauwe ogen, prachtig lichaam enzovoorts ( ) nougoed ik ben normaal echt niet zo verlegen, maarja als k iemand leuk vind danne .. wel ( ) nouja t was best wel duidelijk dat ik haar leuk vond, voor haar bedoel ik, en dat zij mij leuk vond was ook best wel duidelijk, maarja k ben dan dus beetje scheitert zij dus ook, nouja toen ging de rest zich dr mee bemoeien, k werd naar dr toe gedouwt, gingen ze onze handjes in mekaar vouwen (schaamde me dood) nouja die haalde we dus weer snel uit mekaar (de 2 scheiterts) nouja wij wat gepraat die hele avond, vriendin van haar was dr ook bij, was best gezellig.. die vriendin werd weggesleurt door een vriend van mij "ja we laten ze wel ff alleen meekomen jij" nougoed t was 1 uur de "disco" (dronke engelsen die aan tafeltjes de dj aan zitten te staren, dj was trouwens een gepensioneerde fransoos ) nouja wij lopen naar haar caravan, zij zat een pad verder op, nouja "ehm ja tja ehm nouja weltruste en k zie je morgen wel weer oké" (nix gebeurt voor de rest) dat wisten die 'vrienden' van mij ook, stel gluiperts, volgende dag, t was weer erg gezellig enzo, k was op de fiets die avond, was ff naar strand geweest daarvoor, was me fiets weg, dus k moest wel lopen, (met haar dus dat was niet erg ) weer gewoon tot morgen welteruste enzovoorts (niets gebeurt, erg hé ) maar toen, die vriend van mij kwam aanlopen (waar die ineens vandaan kwam weet ik nog steeds niet) kom ie met zn dronken kop "ja hij wil je op je bek pakken maar hij durft t niet dus pak jij hem maar op z'n bek" geeft dr een douw richting mij, t was verdomde koud stond helemaal te rillen, wij eerst wat praten, zij stond tegenover mij, (2 meter) wij praten wat over de domste dingen, weet niet eens meer waarover, eerste zoen hebben we t nog over gehad , zij was 11 ofzo toen voelde k me wel echt zielig, had nog nooit gezoent (was 14 toen) na een tijdje hadden we t dr over dat ze zaten te kijken, wij dachten links om de hoek ze zaten dr rechts "nou zullen we ze hun zin maar geven dan.. nouja wij lopen steeds dichter naar elkaar toe, komen nog in de knoop te zitten met ons armen als we elkaar vast willen pakken, staan we daar ffies te kijken, toen dachten we van wat the fuck we doen t gewoon (1e zoen totaal geen idee wat k nou moest doen maar goed ) nouja kwijl kwijl, en toen moesten wij allebei lachen nouja we proberen t nog een keer weer schieten we in de lach (niet leuk) nouja we doen t morgen wel GOED over, truste, kusje doei.. nouja toen vielen die dronke engelsen en die vrienden van me uit de struiken (schaam schaam) k was me fiets al weer vergeten, die op gehaalt en gingen slapen, de rest van die vakantie was erg gezellig, de zoenen werden niet beter maar t was wel leuk, ik ging dag eerder weg dan zij, heb dr die ochtend gelukkig niet gezien, misschien maar beter geweest ook (zie je t al voor je handjes vast houden uit t auto raam) k dacht van die zie k nooit meer, k bleef nog 2 dagen in frankrijk, langs die stranden, van de 2e wereldoorlog, kreeg k berichtje van dr, wij bleven maar praten en praten enzo, thuis ook, zij woont hier 190 km vandaan maar haar moeder kwam wel regelmatig in almere (ja daar woon ik) na iets van een maand zag k dr dus weer, best raar maar t was wel weer erg gezellig, maarja zei moest weer weg nouja we zagen elkaar dus om de 2/3 weken soms 5 weken niet we hebben t 7 maanden volgehouden, toen vonden we t beter om te stoppen en elkaar gewoon te vergeten, heb dr nog wel gesproken daarna, stuurde perongelijk een bericht naar haar wat eigenlijk voor iemand anders bedoelt was nou hebben we gister gezegt dat we elkaar maar moeten vergeten en niet meer met elkaar moeten praten (auw dat doet pijn) zucht dat voelt echt klote, maar goed t was echt een top half jaar, nouja moraal van dit verhaal kunnen die vriendinnen je niet helpen, t hoeft niet zo bot als ze bij mij deden maar toch..anders sms je hem, zeg m dat ie naar ... moet komen omdat je met hem wil praten (hij weet dat jij hem leuk vind?) als die je echt leuk vind komt ie echt wel hoe verlegen ook.. zou ik wel gedaan hebben, als ie niet komt.. tja dan moet je wel heel erg verlegen zijn en dan werkt een relatie ook niet echt hoop dat je dr toch iets aan heb.. k heb iniedergeval ff mijn verhaal kunnen vertellen *zucht* k mis dr r bin
|
|
|
|
|
|
hey hey..
Tja denk dat je toch gewoon iets moet ondernemen als je het echt een leuke jongen vindt.. Ik vond je eigen idee best goed hoor, ga gewoon als jullie uitzijn in die discotheek een beetje dansen, haal hem ook naar de dansvloer en ga met hem dansen, begin een leuk gesprekje,drink wat samen.. ik weet niet hoe goed je hem kent...? Als je alletwee verlegen bent is het natuurlijk lastig, maar ja, een van de twee zal toch de move een beetje moeten maken zeg maar...
|
|
|
|
heel erg bedankt allemaal!
Heb hem gister avond nog gesproken (een half uurtje ofzo) moest vam me vriendinnen mee na de konmar maar ze wouden niet zeggen wrom..? Namen ze me mee omdat ie daar toen werkte.. nou ja, hoop gegiechel van ze (ze waren nog zenuwachterug dan mij) haha maarrr goed, nadat ie klaar was hebbe we met zn allen nog ff geklestst, en vrijdag gak met hem naar de kadans, samen met een vriendin en haar vriend.. ik kan wel wat met jullie verhalen.. THANX Kiss Angela Jorrit, I Luv U !!!!!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Ik snap jongens niet DMHT | 5 | 22-04-2016 18:39 | |
| Liefde & Relatie |
Vriendin en 3 jongens. Illumnia | 17 | 28-05-2012 10:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
ik ben een verhaal aan het schrijven cactus metro | 7 | 02-05-2004 19:45 | |
| Psychologie |
Over liefde en pijn. DarkCat | 12 | 21-08-2002 18:06 | |
| Liefde & Relatie |
macho of verlegen lieve jongens? lake bodom | 46 | 05-04-2002 20:56 | |
| ARTistiek |
Ik heb hulp nodig! Monoloog voor drama over pesten! Anne | 5 | 21-10-2001 11:10 | |