Ik doe het wel in euro's.
Er zitten 24 boterhammen in een brood. Laten we zeggen dat er gemiddeld 8 boterhammen per persoon gegeten worden op één dag, dat is dus 320 boterhammen in totaal. Dat zijn dan dus 14 broden. 14 broden kosten ruim gerekend ongeveer 28 euro.
Beleg...euhm...hagelslag oid is niet al te duur. Met mijn 'berekening' kun je voor 10 euro beleg kopen.
Als iedereen een liter drinkt bij het eten (meer krijgen ze gewoon niet

(en anders is er vast wel een kraan)), dan is dat dus 40 liter (duh

), nah, laten we zeggen dat we daar 20 euro voor uittrekken.
Avondeten hebben we dan nog 42 euro voor. Laten we het lekker Nederlands houden (het stereotypebeeld moet toch bevestigd worden tenslotte

).
10 kilo aardappelen = ongeveer 7 euro
10 kilo boerenkool = (geen idee, 15 euro oid?)
worst

= (ook geen idee, 20 euro oid?)
Maakt samen voor het avondeten 42 euro.
En 28 + 10 + 20 + 42 = 100 euro.
Niet echt smakelijk...maar goed. Macaroni kun je volgens mij ook aardig goedkoop maken. Macaroni zelf is niet duur, kruiden ook niet zo. En nasi. Dat soort dingen zijn ook heel goed te doen, denk ik. Kun je ook smac en/of gehakt door heen gooien, is ook niet super duur (in verhouding met ander vlees dan).
(Moet je het zelf doen? Ga dan in Nederland eens naar de supermarkt en kijk naar de prijzen ed. Bedenk van te voren wat je klaar zou kunnen maken en kijk dan in Engeland naar de prijzen daar. Kan je iig nog veranderen als iets toch te duur blijkt te zijn oid.)