Advertentie | |
|
![]() |
|
fout kledingstuk voor meisjes:
zo'n hele lompe korte broek, echt van die tenten weet je wel. voor jongens: ik vin strakke ribbroeken nie ech geweldig ![]() ![]() make-up bloopers, uhm... zowiezo zo'n lippotloodlijntje vin ik lelijk, ik vin het echt heel erg ordinair staan. of bij van die oude vrouwen knalrode lippenstift en nagels, zo hip proberen te doen. of van die creme uit en potje dat je bruin wordt, en dan houdt het echt zo op bij de hals en iets voor de haargrens. of asl je je haar heb geverfd nog net zo'n randje verf op je voorhoofd ![]()
||
Citaat:
![]() Broek in je sokken, dat vind ik echt not done.
||
Citaat:
![]() Hmmja ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar niet bij die mannen van over de 40 met een hangbuikje ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm ook weer zo hard van mij, moeten ze in de zomer met een skipak lopen... |
![]() |
||
Citaat:
|
"wijde" broeken bij meisjes, afgesnoerd bij de kuit, met roze beenwarmers en piposchoenen, enge ringbaardjes bij mannen, kuitbroeken met slofjes voor mannen (echt, ik HOEF jullie beenhaar niet te zien), idd die lippelijntjes, piposchoentjes-met-rare-streep
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik vind overdreven make-up altijd een modeblooper
![]() Qua kleding laat ik me daar niet over uit. Iedereen trekt aan wat ie mooi vindt, je hoort mijn mening niet over 'foute' kleding ofzo, alhoewel ik er natuurlijk wel een mening over heb. Ok 1 ding dan: van die schoenen met naaldhakken waarop je amper kunt lopen, DAT is pas een modeblooper ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Gelukkig zie je ut niej zo vaak meer, maar van die stropdassen bij meisjes en grote bloemen in ut haar..of als speldje ergens..Is alweer beetje uit zeker? gelukkig..Want dat was afschuwelijk.
Wat ik ook nog weleens zie: Elke dag in een sportpak lopen (en dan vooral niet aan sport doen). Hoogwaterbroeken. Puntschoenen zonder hakken (is al genoemd geloof ik). Van die wollen vestjes maar dan allebei de ritsen naar het midden, dat vind ik er zo vaag uitzien. In een jurk lopen met daarover een truitje.. Make-up: Bij een heel blond iemand op een verkeerde manier ogen hebben zwart gemaakt. Blauwe wimpers (heb ik ook weleens gehad, maar vind ik achteraf toch wel errug lelijk). Hmm ff denken..meer weet ik ff niet.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ennuh als je bang bent aangesproken te worden erop moet je haar vooral in deze topic plaatsen ![]() ![]()
||
Citaat:
Als je niet mooi bent, moet je jezelf mooi máken door anderen af te zeiken.. Lmd ![]()
|
![]() |
Jullie kraken die puntschoenen allemaal af, maar eigenlijk vind ik dat ontzettend mooi. Oke die broek die van onder wordt aangesnoerd zou ik zelf nooit aan doen, maar bij sommige meiden vind ik het erg mooi staan. Als je het kan hebben waarom niet he?
Ik ben het er wel mee eens dat de make-up van J Lo in hara nieuwe clip echt niet kan! naar mijn mening xxxTessa |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar mooie workerhemden zijn wel cool ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |