Advertentie | |
|
![]() |
|
het gaat over vluchtelingen.. over mensen die "illegaal" in nederland zijn... Over mensen die we niet toelaten in onze maatschappij omdat ze toevallig ergens anders zijn geboren en omdat dat land nou net niet zo veel welvaart heeft als nederland.. Vandaar dat ik zo irritant vaan "my" gebruik.. om aan te geven hoe er gedacht wordt.. zo van dat ik JOUW land JOUW taal JOUW kleur JOUW internationaliteit.. en "WIJ" zijn rijker blanker georganiseerder enz enz... Vandaar de zin dat niemand illegaal is omdat we allemaal ook maar toevallig geboren worden waar we worden geboren...
Hmm dit maakt het gedicht vast niet mooier maar misschien is het beter te vatten... ik maakte me er opeens erg druk om omdat ik een of andere nare opmerking op de radio hoorde.. lekker interessant he ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als je geen (negatieve) kritiek wil moet je hier niet posten (ik sluit me aan bij Gothic ![]()
|
waarom is deze discussie gaande in mijn topic terwijl ik negatieve kritiek helemaal niet zo erg vind?!
Naja dus uhm geef maar gwoon lekker veel negatieve en/of positieve kritiek als jullie dat in huis hebben.. ![]()
|
vind de tekst echt heel erg mooi, alleen vind ik de laatste strofe er niet bij passen, al begrijp ik wel waarom je m erbij hebt geloof ik. maar volgens mij is het mooier zonder...
het ritme/de opbouw vind ik niet heel bijzonder, maar het 'totaal plaatje' vind ik wel erg goed... het brengt een gevoel over, kan het niet goed beschrijven... nou ja, ik vind t ondanks de laatste strofe dus gewoon een mooi gedicht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je hebt wel gelijk over die laatste strofe inderdaad.. ik struikel dr zelf ook over.. maar ja het is wel waar het hele gedicht om draait en wat ik duidelijk wou maken.. dus ik vind zelf dat ik het er niet uit kan laten.. ook omdat dit gedicht gebaseerd is op de zin "no human is illegal" dat staat op een pand gespoten op de munt en daar heb ik over lopen nadenken.. dus ik vind het ene beetje moeilijk om die zin eruit te laten.. maar ik zal dr nog wel ff over na denken.. tnx voor je reactie ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Humanity Works Verwijderd | 0 | 15-01-2015 20:52 | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Muziek |
5-11: Last days of humanity & Vermin Blenderhead | 0 | 19-11-2003 08:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden MasterMolly | 214 | 12-05-2002 16:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The Failure of Christianity. Demon of Fire | 41 | 30-01-2002 16:38 |