Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dacht dat het aan het programma lag dat erbij kwam.. er zit bij ook een versterker tussen.. het zou dus schelen als hij rechtstreeks op de CAI aansluiting zit? en kan een tvkaart trouwens overweg met composiet video?
|
Bedankt voor de reacties.
Wat die dvd betreft: ik wil als ik een dvd speel in mijn externe dvd-speler, het beeld op mijn beeldscherm en het geluid via mijn versterker. Hoe? Geluid van de koelers. Die kan ik natuurlijk uit zetten, maar dan moet ik niet al te lange films kijken.
||
Citaat:
geluid is geen probleem, dmv een optische of een coax kabel (als je geluidskaart dat ondersteunt) en anders kan je altijd nog de line-in op je geluidskaart gebruiken, en de andere kant (cinch)aansluiten op uitgang op je dvd
|
Over je koelerprobleem:
Heb je naast je CPU cooler en PSU (voeding) cooler ook nog andere coolers, zoals casefans? Die zou je evt. wel uit kunnen doen. Geluidproduktie moet je goed afstemmen op je CPU temperatuur. Als je temperatuur van je processor niet boven de 47 graden uitkomt, kun je best wat casefans uit doen. Als je je CPU temp wilt weten kun je het beste MBM downloaden: http://www.tweakers.net/meuktracker/3487
||
Citaat:
![]() ik kijk net bij de instellingen van het prog en daar staat het bij ![]() tvtuner composiet s-video ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ATI Radeon] Nieuwe kaart deathz0rz | 26 | 13-11-2004 12:15 | |
Software & Hardware |
[TV] Pinnacle TV-kaart Michael_oud | 5 | 18-04-2004 08:05 | |
Software & Hardware |
[TV-OUT] werkt niet!! help! bullitgetit | 5 | 06-10-2003 19:58 | |
Software & Hardware |
[TV-kaart] Kwaliteit? Martian | 1 | 03-07-2003 21:29 | |
Software & Hardware |
TV Out Talon | 12 | 29-04-2003 18:10 | |
Software & Hardware |
Connect-3D Radeon 9500 (8x) 128 Mb DDR/TV/DVI LamMuH_EiKoL | 17 | 20-02-2003 12:48 |