Advertentie | |
|
![]() |
|
Na ja, kweet ook niet of je al de stof van het hele jaar in kan halen maar in de vierde overlappen wia1 en wib1 voor een gedeelte geloof ik wel dus dan hoef je niet alles in te halen en scheikunde natuurkunde en bio is ook niet zo veel (wij hadden alle vakken maar 40 uur per jaar) dat is maar een uurtje per week. Ik ga mn wiskunde en mn natuurkunde bijspijkeren omdat ik er niets van begrijp en ze me op school niet meer kunnen helpen dus ik weet ook niet hoeveel je in kan halen want ik ga pas in de meivakantie, ik heb er veel zin in trouwens.
meer info kan je vinden op www.twentesummercampus.nl geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ben jezelf dom... Bij natuurkunde gebruik ik nooit dat driehoekje, hij is ten eerste fout en ten tweede zijn er meer formules... Wiskunde is geen kansrekening en statistiek, da's integreren, differentieren, buigpunten, raaklijnen... etc... en algebra... En biologie is zeker niet alleen maar chromosomen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
N&G is best relaxed trouwens (vind ik) hoef echt geen flikker te doen.. maar dat kan wel eens heel goed aan mij liggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() het is overgens niet zo dat je heel 4 havo in een paar weken doet, je doet een maar een aantal vakken die nu otbreken in je pakket. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Overstap N&G --> C&M Dory | 18 | 18-11-2003 12:02 |