Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een soort vaporizer.
Een bong met een metaal stukje die je op de bowl kan draaien en daarbij een speciaale aansteker die verhit. Het is best relax en als je het doet wordt je er echt erg high van! ![]() Maar het duurt wat langer voordat het inwerkt... En met 1 bowl vol wiet ben je echt wel 15 - 45 minuten bezig... je kan dan echt vaak hijsen nemen en je ziet ook geen rook. maar tis wel chill ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() het irritante van vaporizen is dat je er tijd voor moet nemen, veel tijd om gaar te worden... maja, ik doe waterpijpen en vapo' soms ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou je ook ongedroogde wiet, (rechtstreeks van plantje of topafval) kunnen vaporizen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en nee dat smaakt en werkt niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik was trouwens laatst ergens aan het rondkijken, en zag een vaporizer staan voor 35 euro...vond ik niet zo heel duur, maar ja was in zon souvenir shop, moet misschien eerst nog maar es verder rondkijken...
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb gewoon alweer gevaporized en voel me zo vaag jongen! Damn! Onze vaporizer was alleen 3 euro voor verf om hem mooi te versieren. En verfstripper had een vriend nog liggen. |
![]() |
|
Ik ga proberen zelf een vapo te maken er staan wel een aantal guide's op internet, maar ik ben er toch nog niet helemaal uit
In sommige gebruiken ze een soldeerbout. Dit is opzich wel oke denk ik. Maar vandaag las ik een andere guide waar ze gewoon een lamp in een vapo bouwen en de wiet op de lamp leggen. Dat is natuurlijk helemaal simpel maar ik weet alleen niet hoe heet een lamp precies wordt. Ik weet ook nog niet welke sterkte ik nodig heb Iemand tips? Als het me is gelukt zal ik wel een tutorial/guide posten ![]()
||
![]() |
Citaat:
De echte enigste goede manier is met de verfstripper, die koop je dan voor 25 euro. De soldeerbout straalt nooit zoveel warmte uit om de wiet te verdampen. |
![]() |
||
Citaat:
in het begin licht stoned zeg maar en daarna helemaal nix.. wat een miskoop zeg, geef mij maar copelandia ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ik weet niet hoe jij het met een soldeerbout wil gaan doen, maar dan moet je de wiet op de soldeerbout leggen, het moet in contact staan. Want een soldeerbout straalt de 300 graden die hij geeft niet uit, het oppervlakte wordt alleen 300 graden. En het is veel handiger met een verfstripper, omdat je de stoom moet! koelen, anders verbranden je longen serieus! Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 10:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 2 Wasp | 499 | 27-05-2003 00:02 | |
Drugs & Alcohol |
Een overdosis van Salvia? Mark87 | 10 | 14-05-2003 19:06 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe slecht is dit? Mark87 | 14 | 04-04-2003 11:01 | |
Drugs & Alcohol |
Vaporizen + whiskey drinken Mark87 | 5 | 29-03-2003 13:06 | |
Drugs & Alcohol |
Jullie ook soms zo'n zin? Verwijderd | 44 | 14-02-2003 20:00 | |
Drugs & Alcohol |
Waar blowen jullie dan? Verwijderd | 44 | 09-08-2002 17:41 |