Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vraag me soms dingen af, en een forum is een plaats waar je het makkelijk kan vragen omdat hier mensen zijn die er verstand van hebben. Dus geloof het of niet, maar ik wilde echt weten of je er door zou veranderen/verslaafd aan raken... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
jo vieze aansteller
Ik woon ook in een relaxte wijk en mijn ouders vinden het ook niet erg als ik op mijn kamer blow of buiten. Ik had ook een vaporizer maar die is kapot , ![]() ![]() ![]() En iedereen wil ook bij mij komen blowen,EN HEB IK DAAR MOEITE MEE,IK DACHT HET TOCH NIET. Mijn moeder vind het niet relax als ik het doordeweeks doe ,dus dat doe ik niet.Maar ieder weekend worden deze vrienden weer volop geteugd.Ik zit in 4 havo en ik teug dus ieder weekend als een waus,maar toch op miraculeuze wijze blijft mijn gemiddelde toch een stuk hoger dan de rest van mijn klasgenoten. Dus mijn advies luid,Stel je niet aan geniet er van .Ze doen het toch zelf,moeten ze school maar niet zo makkelijk maken. dus boeie en teugen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
wiet, hoe slecht is het nu eigenlijk voor het menselijk lichaam?? StijnSpoortNiet | 19 | 22-09-2011 10:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anti-schimmel product inademen vosje16 | 2 | 08-07-2011 10:03 | |
Eten & Drinken |
Lunch verwisselen met avondmaaltijd teeth, wait | 23 | 04-02-2007 10:55 | |
Muziek |
Hoe kansloos $TR@NG3R | 73 | 31-10-2004 14:46 | |
Psychologie |
ik vraag me af he? Is dit normaal? Eend | 19 | 25-01-2004 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] nog geen titel.. hoe slecht is et? maarte | 18 | 24-05-2003 22:54 |