Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 19:25
Mark87
Mark87 is offline
Misschien post ik wel wat vaak, maar goed

Ik probeer niet te regelmatig te blowen. Maar ik heb als een van de weinige jongeren in utrecht een vaporizer + ouders die het niet erg vinden + ik woon in een relaxte wijk waar je overal relaxed kan zitten (kanaal, 2 parken, veel bankjes,2 schoolpleinen etc.). Dus het komt nog al veel voor dat mensen bij mij willen gaan smoken en vaporizen.

Ik vraag me af of het erg slecht is als ik ieder weekend flink ga vaporizen, ik zit dus nu op school en doe 3havo, opzich haal ik dat makkelijk, maar gaat dat wel samen? Zal ik erg veel veranderen als ik dat iedere vrijdag of zaterdag doe.

Financieel word ik er niet minder op, omdat als iemand wil vaporizen zelf mee moet nemen.

Het high zijn als het lekker weer is bevalt me goed, ik krijg dan echt het gevoel dat ik een lekkere vakantie achter de rug heb, en ik gewoon een leuke dag heb gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 20:00
]{ing
]{ing is offline
je kan redelijk lang blowen zonder dat je echt merkt dat je verslaafd begint te raken. ik raad je aan om, ondanks dat het zo relaxt is, niet elke dag te smoken, ookal heb je vakantie. gewenning leid immers tot verslaving. en verder, je merkt zelf wel of je je er slechter door gaat voelen.. ik weet van mezelf dat ik er ongelofelijk lui door ben geworden en je kortetermijngeheugen lijd er ook zwaar onder.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:07
Mark87
Mark87 is offline
Ik merk van mezelf, dat ik best wel zin heb om het weer te doen. Niet omdat ik het gevoel zo heel geweldig vind, maar meer dat ik dan een dag heel veel lol heb.

Ik ben zeker niet van plan om het elke dag te doen. In vakanties ben ik vaak in het buitenland te vinden, dus daar kan het zowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:19
]{ing
]{ing is offline
ik zei vroeger ook altijd dat ik het nooit elke dag zou doen en dat ik het maar een paar keer per maand zou doen. maar in de praktijk gaat het meestal anders, de verleiding is vaak te groot, vooral op zo'n lekkere zomerdag in het park. mensen waar je mee omgaat die ook smoken maken het nog erger, dan ga je natuurlijk nog meer smoken.

een dag heel veel lol. als je het lollig wilt houden raad ik je aan mate te houden, ookal denk je dat je het fijn vind, het is niet zo. vooral als je een jaartje later merkt dat je veel gemist hebt en dat je concentratievermogen nog maar weinig voorstelt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:46
Mark87
Mark87 is offline
Ok, ik zal proberen mate te houden en het steeds uit te stellen naar het weekend. Dus daar een gewoonte van te maken, alleen vapo'en in het weekend...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 31-03-2003 @ 21:46:
Ok, ik zal proberen mate te houden en het steeds uit te stellen naar het weekend. Dus daar een gewoonte van te maken, alleen vapo'en in het weekend...
a wise decision!
Oud 01-04-2003, 00:01
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Volgens mij wil mark effe laten weten dat ie een vaporizer heeft en er heel trots op is ..... Mark, GEFELICITEERD!
Oud 01-04-2003, 07:12
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 01-04-2003 @ 01:01:
Volgens mij wil mark effe laten weten dat ie een vaporizer heeft en er heel trots op is ..... Mark, GEFELICITEERD!
Zucht... nee, dat wil ik niet!

Ik vraag me soms dingen af, en een forum is een plaats waar je het makkelijk kan vragen omdat hier mensen zijn die er verstand van hebben.

Dus geloof het of niet, maar ik wilde echt weten of je er door zou veranderen/verslaafd aan raken...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:14
harrie the 5th
Citaat:
Mark87 schreef op 01-04-2003 @ 08:12:
Zucht... nee, dat wil ik niet!

Ik vraag me soms dingen af, en een forum is een plaats waar je het makkelijk kan vragen omdat hier mensen zijn die er verstand van hebben.

Dus geloof het of niet, maar ik wilde echt weten of je er door zou veranderen/verslaafd aan raken...
Ok maar maak dan geen 2 topic's over vaporizen.... wij weten wel onderhand wat het is en dat je er een zelf kan maken van een gloeilamp
Oud 01-04-2003, 11:39
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 01-04-2003 @ 12:14:
Ok maar maak dan geen 2 topic's over vaporizen.... wij weten wel onderhand wat het is en dat je er een zelf kan maken van een gloeilamp
eh waarom maak jij dr nie zelf een dan kunnen we bij jou ook lekker vaporaizen
Oud 01-04-2003, 11:56
angel_girl
angel_girl is offline
Woon jij toevallig in Oog in al?
Oud 01-04-2003, 13:24
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
angel_girl schreef op 01-04-2003 @ 12:56:
Woon jij toevallig in Oog in al?
Ssst!

(btw, ken ik jou? of ken je Martijn?)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:25
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 01-04-2003 @ 12:14:
Sorry, ik zal het voortaan wel gewoon blowen noemen, de topics waren niet om te patsen, dat doe ik wel bij vrienden.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:39
harrie the 5th
Citaat:
Mark87 schreef op 01-04-2003 @ 14:25:
Sorry, ik zal het voortaan wel gewoon blowen noemen, de topics waren niet om te patsen, dat doe ik wel bij vrienden.
Dat zou ik je afraden.... dan moet je dalijk weer gaan posten bij dat topic van vrienden kwijtgeraakt door drugs...
Oud 04-04-2003, 11:01
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
jo vieze aansteller

Ik woon ook in een relaxte wijk en mijn ouders vinden het ook niet erg als ik op mijn kamer blow of buiten.
Ik had ook een vaporizer maar die is kapot , verder heb ik ook 5 waterpijpen en een bukket pijp .
En iedereen wil ook bij mij komen blowen,EN HEB IK DAAR MOEITE MEE,IK DACHT HET TOCH NIET.
Mijn moeder vind het niet relax als ik het doordeweeks doe ,dus dat doe ik niet.Maar ieder weekend worden deze vrienden weer volop geteugd.Ik zit in 4 havo en ik teug dus ieder weekend als een waus,maar toch op miraculeuze wijze blijft mijn gemiddelde toch een stuk hoger dan de rest van mijn klasgenoten.
Dus mijn advies luid,Stel je niet aan geniet er van .Ze doen het toch zelf,moeten ze school maar niet zo makkelijk maken.
dus boeie en teugen.
Reageren

Regels voor berichten