Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2003, 20:20
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
hoe slecht is wiet nu eigenlijk voor het menselijk lichaam?? Ik heb wel eens gehoord dat wiet niet al te best voor de hersentjes en het functioneren daarvan is, is dit waar? Wordt je ook dommer van wiet??
Advertentie
Oud 31-01-2003, 21:24
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
t is levensgevaarlijk, zowel mentaal als fysiek. stop nu het nog kan
Oud 31-01-2003, 22:08
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef:
Wordt je ook dommer van wiet??
huh? *kwijl*
Oud 01-02-2003, 11:45
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Smoke weed every day
Oud 01-02-2003, 11:49
Günther
Günther is offline
people are in need of weed
Oud 01-02-2003, 12:20
Isa
Isa is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef:
hoe slecht is wiet nu eigenlijk voor het menselijk lichaam?? Ik heb wel eens gehoord dat wiet niet al te best voor de hersentjes en het functioneren daarvan is, is dit waar? Wordt je ook dommer van wiet??

iig is de rook slecht voor je longen, dat is bij alle rook zo.
(gelukkig hebben we daar een vaporizer voor)

volgens mij is het onzin dat wiet de hersenen slechter laat functioneren of dat je er dommer van word.

nouja, iig in zoverre dat de effecten slechts tijdelijk zijn. natuurlijk, je kunt beter niet met een stonede kop in de klas gaan zitten als je iets van de stof mee wilt pikken. en je concentratie vermindert. maar of dat slecht is? denk het nie, dat is gewoon een onderdeel van het tijdelijke effect van weed, en is weg zodra je weer nuchter bent.

wiet heeft ook een tijdelijk naar effect op je korte-termijn geheugen.

dat is alles wat ik zo ongeveer weet over deze vraag.
Oud 01-02-2003, 12:21
Günther
Günther is offline
jah mijn geheugen is volgens mij permanent kort van onthouden
Oud 02-02-2003, 16:45
Zappa
Zappa is offline
wiet = het oudste medicijn op de wereld

go figure
Oud 02-02-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Zappa schreef:

go figure
Gelijk heeft ie

zelfs de indianen gebruikten het, en wat ik nu zeg, ik weet niet of het waar is, maar wat deden die indianen dan in een vredes pijp?
Oud 02-02-2003, 17:01
Griller
Griller is offline
Citaat:
Zappa schreef:

go figure

en medicijnen hebben vaak vervelende bijwerkinging in dit geval duidelijk dat je geheugen wordt aangetast door wiet........
Oud 02-02-2003, 22:02
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
volgens mij is het onzin dat wiet de hersenen slechter laat functioneren of dat je er dommer van word.
volgens mij heb jij dan al teveel lopen sucken...natuurlijk verneukt het je hersenen, je hele zenuwstelsel gaat op den duur ook naar de kloten, dacht je dat het mentaal gezien niks uitmaakt? als je blowt verneuk je je hersencellen, en niet zo'n beetje ook.
Oud 02-02-2003, 22:12
apekop123
apekop123 is offline
ik denk eigenlijk dat niemand hier echt een 100% juist antwoord op heeft we weten het simpelweg gewoon niet
Oud 02-02-2003, 22:30
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
empyrian schreef:
als je blowt verneuk je je hersencellen, en niet zo'n beetje ook.
toch niet net zo hard als alcohol hoop ik?
anders ben ik afgelopen jaar heel wat hersencellen armer geworden....
Oud 02-02-2003, 23:09
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Copeland schreef:
toch niet net zo hard als alcohol hoop ik?
anders ben ik afgelopen jaar heel wat hersencellen armer geworden....
weet niet...ligt eraan hoeveel je suckt/zuipt..ik zou er in ieder geval maar mee oppassen, want ook al kan ik je niks 100% zeker vertellen, weet ik wel dat het NIET goed voor je is. en dat valt zeker niet mee.
Oud 03-02-2003, 15:58
Verwijderd
Als je een redelijk Engels kan: http://www.drugscope.org.uk/druginfo...abishealth.htm
Oud 03-02-2003, 16:18
Günther
Günther is offline
Citaat:
snees schreef:
Als je een redelijk Engels kan: http://www.drugscope.org.uk/druginfo...abishealth.htm
most users stopping in their mid to late twenties.
ik heb nog even te gaan

The acute toxicity of cannabis is very low and there is no overdose risk from cannabis. There are no confirmed published cases of human deaths related to cannabis poisoning

However more realistic on-road and simulator studies have found that cannabis drivers tend to be more cautious and drive more slowly, compared to alcohol-intoxicated drivers. This may be because they are aware of their intoxication and take appropriate precautions

There is not yet any evidence from controlled studies showing a higher rate of respiratory cancers among chronic cannabis smokers

good good
Oud 22-09-2011, 08:54
Noekisbaas
Noekisbaas is offline
Als je et echt wilt weten alcohol is afkeriger dan wiet roken tabak is ook slechter dan wiet roken et is zelfts bewezen dat alcohol en tabak slechter voor je zijn dan XTC en GHB en als je wilt weten wat er gebeurt met je hersenen dan zal ik je et vertellen , als je wiet rookt neem je de THC op door je longen en dat gaat in je bloed et verligt pijn omdat de tHC op de plekken in je liggen letterlijk blijft plakken waar et pijn doet waar door et word verdooft maar et gaat ook naar je hersenen waar et ook blijft plakken waardoor je hersenen een soort word verdooft en telex word en even die 4 uur dat je stonded bent geen zin heeft om voledig te werken al zegge ze wel als je stonded leert en dan stonded je toets maakt dat je hem dan super maakt alleen dat weet ik niet , ik zelf blow al heel lang en me pa is een onderzoeker op dit vak dus wat ik hier nu vertel is vertrouwd , je kan beter een koontje roken en lkkr thuis op de bank ligge dan dat je wat biertjes drinkt en dan op de bank gaat ligge , en als je met vaporizer rookt dan is et zelfts goed voor je als je et 1 x in de 2 weken doet omdat et stress lossend is en stres in nmmr1 factor van dood dus ja. Al is een klein glaasje rode wijn ook goed voor je alleen dan niet de alcohol die er in zit maar de antioxidante die der in zitte.

Ltr
Oud 22-09-2011, 09:02
EZBlade
EZBlade is offline
Fucking hell. Een up van 8 jaar en het dan vertikken om interpunctie te gebruiken
Oud 22-09-2011, 10:31
Verwijderd
Dergelijke oude topics schijnen exclusief gekickt te worden door personen met weinig kennis van interpunctie die alleen maar foute of incomplete informatie posten.
Oud 22-09-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Fucking hell. Een up van 8 jaar en het dan vertikken om interpunctie te gebruiken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten