Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een redelijk Engels kan: http://www.drugscope.org.uk/druginfo...abishealth.htm
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb nog even te gaan ![]() The acute toxicity of cannabis is very low and there is no overdose risk from cannabis. There are no confirmed published cases of human deaths related to cannabis poisoning However more realistic on-road and simulator studies have found that cannabis drivers tend to be more cautious and drive more slowly, compared to alcohol-intoxicated drivers. This may be because they are aware of their intoxication and take appropriate precautions There is not yet any evidence from controlled studies showing a higher rate of respiratory cancers among chronic cannabis smokers ![]() ![]()
|
![]() |
Als je et echt wilt weten alcohol is afkeriger dan wiet roken tabak is ook slechter dan wiet roken et is zelfts bewezen dat alcohol en tabak slechter voor je zijn dan XTC en GHB en als je wilt weten wat er gebeurt met je hersenen dan zal ik je et vertellen , als je wiet rookt neem je de THC op door je longen en dat gaat in je bloed et verligt pijn omdat de tHC op de plekken in je liggen letterlijk blijft plakken waar et pijn doet waar door et word verdooft maar et gaat ook naar je hersenen waar et ook blijft plakken waardoor je hersenen een soort word verdooft en telex word en even die 4 uur dat je stonded bent geen zin heeft om voledig te werken al zegge ze wel als je stonded leert en dan stonded je toets maakt dat je hem dan super maakt alleen dat weet ik niet , ik zelf blow al heel lang en me pa is een onderzoeker op dit vak dus wat ik hier nu vertel is vertrouwd , je kan beter een koontje roken en lkkr thuis op de bank ligge dan dat je wat biertjes drinkt en dan op de bank gaat ligge , en als je met vaporizer rookt dan is et zelfts goed voor je als je et 1 x in de 2 weken doet omdat et stress lossend is en stres in nmmr1 factor van dood dus ja. Al is een klein glaasje rode wijn ook goed voor je alleen dan niet de alcohol die er in zit maar de antioxidante die der in zitte.
Ltr ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |