Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 14:43
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik probeer mijn GSM pas op te laden als ik de melding 'batterij bijna leeg' krijg. Het vreemde is dat, als ik hem oplaad, hij vaak al binnen een half uur de melding geeft 'batterij opgeladen'. Natuurlijk is hij dan binnen de kortste keren ook weer leeg. Andere keren duurt het uren voor hij opgeladen is en dan kan hij ook 3 dagen stand by staan. Hoe kan dit?

Ik heb mijn GSM bijna twee maanden.
Oud 29-03-2002, 17:51
ick
ick is offline
dat der staat batterij opgeladen betekent nix... gewoon snachts als je slaapt laden en hij doet 't perfect... heb ook 3310, doe 't zo, nergens last van
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
ick schreef:
dat der staat batterij opgeladen betekent nix... gewoon snachts als je slaapt laden en hij doet 't perfect... heb ook 3310, doe 't zo, nergens last van
Helemaal mee eens. Ik leg hem 's avonds ook aan de lader, en 's ochtends is ie vol, en dan kan ik er 2 a 3 dagen mee doen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 00:41
Verwijderd
Lekker voor je batterij...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 12:52
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
ick schreef:
Bij het opladen van een Nokia zie je de streepjes bij de batterij bewegen. Als die niet meer bewegen, en helemaal vol zijn, neem ik aan dat de batterij niet meer word opgeladen.

Oud 31-03-2002, 12:53
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

Over zinvolle reply's gesproken ..

Oud 02-04-2002, 09:39
cradle
cradle is offline
Citaat:
henri schreef:
Helemaal mee eens. Ik leg hem 's avonds ook aan de lader, en 's ochtends is ie vol, en dan kan ik er 2 a 3 dagen mee doen

ik 4/ 5 dagen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:12
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Hangt er vanaf wat voor batterij je hebt. Als je een Lithium-Ion batterij hebt kun je hem best laden als hij nog niet leeg is.

Voor de meeste andere typen is het beste om de batterij eerst helemaal leeg te laten gaan (dus zover dat je telefoon vanzelf uit gaat) en daarna pas op te laden (dit ivm geheugeneffect van je batterij...wat overigens nooit al na 2 maanden hoort op te treden!!).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:15
mar87
mar87 is offline
Als ik hem pas oplaadt als hij hem zelf heeft uitgeschakeld is hij meestal ook binnen een uur klaar met opladen, en dan houdt hij het ook niet zo lang vol. Als ik hem eerder oplaad, dan houdt hij het meestal ongeveer 5,6 dagen vol.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten