Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 21:38
joaquadriesje
joaquadriesje is offline
Oké, het zit dus zo. De laatste 2 weken van dit semester hadden we een vervanger voor geschiedenis. Vanaf de tweede les die hij ons gaf was ik al verkocht, vooral omdat hij zo'n lieve kerel leek (hij was-dacht ik- nog heel jong, zo'n 23 of 24 jaar ongeveer) en omdat hij ook heel grappig uit de hoek kwam. Met andere woorden, het was liefde op het eerste gezicht eigenlijk. Niet dat hij zo geweldig knap was, geen Brad Pitt-type of zo, maar hij leek me nou echt een teddybeer, zo iemand waar je je echt veilig bij zou voelen... Dus: ik was echt gewoon wèg van hem en dacht steeds aan hem, ik werd gewoon helemaal gek als hij toezicht had bij ons tijdens de examens... Maar na de vakantie komt hij dus niet meer terug Wat moet ik nu doen? Ik zou hem kunnen contacteren, maar ja... Hij is en blijft een leerkracht he... Heb trouwens al een poging gedaan, maar hij zegt dat hij te oud is voor mij (hij blijkt bijna 26 te zijn , ik ben 17) en dat hij te ver van me af woont (terwijl hij niet eens weet waar ik woon ). Pfff, Wat moet ik doen?????? Ben zo alleen...
Oud 26-12-2002, 21:48
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Rot voor je maar ik zou toch maar verder zoeken. Als hij zegt dat hij te oud voor je is zegt ie dat ie het gewoon niet ziet zitten. Daarnaast woont hij ver weg en dat is opzich ook niet motiverend voor een goede relatie. Kan zijn dat je op oudere mannen valt, maar ik zou toch even verder zoeken. Er rest niets dan luddeveddu
Oud 27-12-2002, 11:49
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
joaquadriesje schreef:
Oké, het zit dus zo. De laatste 2 weken van dit semester hadden we een vervanger voor geschiedenis. Vanaf de tweede les die hij ons gaf was ik al verkocht, vooral omdat hij zo'n lieve kerel leek (hij was-dacht ik- nog heel jong, zo'n 23 of 24 jaar ongeveer) en omdat hij ook heel grappig uit de hoek kwam. Met andere woorden, het was liefde op het eerste gezicht eigenlijk. Niet dat hij zo geweldig knap was, geen Brad Pitt-type of zo, maar hij leek me nou echt een teddybeer, zo iemand waar je je echt veilig bij zou voelen... Dus: ik was echt gewoon wèg van hem en dacht steeds aan hem, ik werd gewoon helemaal gek als hij toezicht had bij ons tijdens de examens... Maar na de vakantie komt hij dus niet meer terug Wat moet ik nu doen? Ik zou hem kunnen contacteren, maar ja... Hij is en blijft een leerkracht he... Heb trouwens al een poging gedaan, maar hij zegt dat hij te oud is voor mij (hij blijkt bijna 26 te zijn , ik ben 17) en dat hij te ver van me af woont (terwijl hij niet eens weet waar ik woon ). Pfff, Wat moet ik doen?????? Ben zo alleen...
Misschien bedoelde hij te zgg dat hij je niet wil met dat van leeftijd om je niet te kwetsen. En wie zegt dat hij al niet een vriendin heeft? Maar als je het echt zo graag allemaal wilt weten, vragen staat vrij, en er is ook nog een telefoonboek.
Oud 27-12-2002, 11:56
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, als ik jou was zou ik maar proberen het van je af te zetten.
Door te zeggen dat hij je te jong vind maakt hij eigenlijk al duidelijk dat hij er niet aan wil beginnen.
En het is nog steeds niet legaal voor een docent om iets met een leerling te beginnen dus echt een slim plan lijkt het me niet..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 11:56
luckyleo
luckyleo is offline
de leeftijd zou nog niet perse het grootste obstakel hoeven zijn, maar een leraar-leerling relatie is gewoon niet toegestaan/mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:53
nl2suzy
nl2suzy is offline
Het schijnt wel te mogen als de docent niet op dezelfde school werkt als waar jij op zit.

Ik heb ook kennissen waarvan een meisje met een docent heeft. En dat kan prima.. zolagn hij maar niet aan haar les hoeft te geven.. In je prive leven mag je tenslotte doen wat je zelf wilt....
Oud 27-12-2002, 12:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
nl2suzy schreef:
Het schijnt wel te mogen als de docent niet op dezelfde school werkt als waar jij op zit.

Ik heb ook kennissen waarvan een meisje met een docent heeft. En dat kan prima.. zolagn hij maar niet aan haar les hoeft te geven.. In je prive leven mag je tenslotte doen wat je zelf wilt....
Idd...Zolang hij maar geen les meer geeft aan jou...
Maar volgens wat ik hier lees, is hij niet echt geinteresseerd...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 13:31
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou hem proberen te vergeten.. Hij heeft in feite al laten blijken dat hij geen interesse heeft, dus let it go.. Er komt weer iemand anders op je weg...
Iedereen heeft een eigen mening over leeftijdsverschillen, en hij vindt het leeftijdsverschil tussen jullie te groot.. Doe je niks aan..
Oud 27-12-2002, 15:00
bloempje-maris
bloempje-maris is offline
klopt ook wel hij is ook wel te oud ik denk niet dat hij jou jiet wil x mariska
Oud 27-12-2002, 15:03
Kinshi
Kinshi is offline
nee = nee
Oud 27-12-2002, 19:09
essuh
essuh is offline
Hey,

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt als jij nu. Het is eerder zoeken naar een soort bescherming en iemand die je begrijpt, dan dat het echt verliefdheid is. Bij mij is het vanzelf weer overgegaan, ik wist echt niet wat me overkwam, en ik wou het ook helemaal niet voelen. Het is goed dat ie bijna weer weg gaat, dat helpt je hem te vergeten. Ik zou er echt nix mee doen als ik jou was. Later, als je 'verliefdheid' over is, ben je blij dat je er nix mee gedaan hebt. Sterkte!
xxEssuh
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:21
Methuselah
Methuselah is offline
ik raad je aan hem uit je hoofd te zetten, brengt alleen maar problemen met zich mee, zo'n dingen...
Oud 27-12-2002, 21:04
hansjuh
hansjuh is offline
Hij weet waar je woont omdat de meeste middelbare scholieren toch wel in een straal van 5 km van hun school wonen en anders kan hij het zonder al te veel moeite natuurlijk opzoeken.

Is het niet gewoon een 'crush' ? Je doet er beter aan om geen contact met hem op te zoeken, dan krijgt hij alleen maar een grotere plaats in je hart!

Na de vakantie is hij er niet meer en krijg je weer een of andere duffe geschiedenis leraar, dan is het vast zo over!

Ben zo alleen das niet leuk zeker met kerstmis!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 22:14
joaquadriesje
joaquadriesje is offline
Nee, das zeker niet zo leuk met Kerst, zeker als al je vriendinnen een vriend hebben en jij zo nog onnozel alleen thuis bent met je pa en broertjes...
Oud 28-12-2002, 01:40
Severus
Severus is offline
Ik weet uit eigen ervaring hoe je je voelt, meid. Het is zwaar, frustrerend en verwarrend allemaal. Maar het kan nooit wat worden, keep that in mind. Vergeet die vent, hij is al die misére niet waard. Dit kan je allemaal alleen maar op negatieve manieren beïnvloeden, er kan niets positiefs hieruit komen. Helaas, maar wel waar.

Probeer je eroverheen te zetten! Het lijkt misschien of dat onmogelijk is, maar ik weet zeker dat het je zal lukken!

Sterkte en veel succes!

Groetjes,

Ripper
Oud 28-12-2002, 18:37
*Lady of Hope*
*Lady of Hope* is offline
Heyz,

Ik weet naar eigen ervaring ook wel hoe je je voelt. Je hele leven wordt overhoop gehaald.

Het kan natuurlijk nooit iets worden, maar ik weet hoe moeilijk het is om hem zomaar uit je hoofd te krijgen.

Bij mij was het meer zo dat ik een soort van bescherming zocht, die ik thuis niet kon krijgen. Doordat hij me wel begreep ging ik steeds dichter naar hem toe trekken, wat bij mij uitliep in een verliefdheid.

Maar als je eens wilt praten, moet je me gewoon even mailen!

Sterkte, het lukt je wel om hem te vergeten!

Liefs, Lady of Hope

Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:32
kleinedraak
Djee wat moeilijk voor je. ik herken het helemaal . allen was ik toen 13, diegen was 51 en was getrouwd en had een kind. Ik heb het verteld tegen diegene en die begreep het helemaal. dat was wel fijn. Het is nu 2 jaar geleden en ik ben er nog niet overheen alleen al omdat ik diegene bijna elke dag zie op school. Ik hoop dat die leraar van jou snel van school af gaat want als hij blijft is dat alleen maar moeilijker voor jou! Heel veel sterkte, praat erover met iemand waarvna je denkt die niet dom zal gaan doen en je kunt altijd aankloppe n bij cestzoe@hotmail.com(vraag maar naar Esther hahahaha )
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:39
beachgirl
beachgirl is offline
Citaat:
joaquadriesje schreef:

Wel ik herken mijn verhaal HELEMAAL in het jouwe!
Ik ben ook verliefd op mijn leraar geschiedenis en hij is ook grappig en schattig maar ook niet geweldig knap!
Ik denk dat hij zo'n 24 is maar ik ben niet zeker.
Over 2 weken is hij ook weg want hij is ook een vervanger
(tis toch niet den zelfden hé!)
Alleen weet ik dat ik niets moet inbeelden want ik ben tenslotte maar 14 en dat is nog heel jong!
Maar telkens als ie naar mij lacht of kijkt begin ik weer te dromen....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
de leeftijd zou nog niet perse het grootste obstakel hoeven zijn, maar een leraar-leerling relatie is gewoon niet toegestaan/mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:50
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey..

Luister eens even heel geod naar dit...
Ik ben ook verliefd geweest op een leraar, totdat hij aan mijn lijf begon te zitten, en dat keurde ik niet geod.
Lees maar wat er zelfs met je eigen famillie kan gebeuren bij mijn verhaal over verkrachting bij seksualiteit.

Kijk uit!!!!!!!

Devilbitchie
Oud 29-01-2003, 21:26
Judici0us
Judici0us is offline
werkt niet, kan niet werken, get over it.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:27
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hey..

Luister eens even heel geod naar dit...
Ik ben ook verliefd geweest op een leraar, totdat hij aan mijn lijf begon te zitten, en dat keurde ik niet geod.
Lees maar wat er zelfs met je eigen famillie kan gebeuren bij mijn verhaal over verkrachting bij seksualiteit.

Kijk uit!!!!!!!

Devilbitchie
en dat slaat dus helemaal nergens op, als of iedere leraar zo is...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:30
Verwijderd
keb een vertrouwensrelatie opgebouwd met een lerares omdat ik problemen heb thuis en nu betrap ik mezelf erop dat ik haar mis e.d...ben beetje verliefd

geen idee wat ik ermee doe, kan alleen maar dromen...

mjah wees niet te wanhopig, nee=nee, wees niet blij met een dooie mus.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:48
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
Oke ik snap je probleem, ik heb nu precies hetzelfde alleen ik ben 14...ik ben verliefd op mijn gymleraar van 22..jij hebt een poging gedaan ik niet..(was ik ook niet van plan)
Uit je hoofd zetten zomaar lukt niet dat heb ik ook even geprobeerd maar dat lukt mij ook niet..ik kan me ook niet concentreren..Jij hebt examens dat is nog het ergst!! Ik moet volgend jaar examen doen...waarschijnlijk (hoop ik) ben ik er dan alweer overheen want het is heeel irritant als ik hem ook maar 1 x zie op school krijg ik hem de hele dag niet meer uit mijn hoofd!!
Ik heb hem nu nog voor gym, maar ik denk volgend jaar niet meer, al hoop ik dat natuurlijk wel!! Maar ik wens je heel veel sterkte je kunt er niks aan doen het slijt vanzelf of het gaat over echt waar!!
Oud 17-03-2003, 11:06
japie
japie is offline
Volgens mij moet je hem proberen te vergeten. Hij heeft je gezegd dat-ie zichzelf te oud voor je vindt.Probeer dat te respecteren.

Wat mij trouwens opvalt, is hoeveel (jonge) meisjes op jonge leraren vallen. Ik kan me een aantal topics op dit forum nog voor de geest halen die gaan over mannen/jongens van 20, 21, 22 en ouder die op kleine meisjes geilen en hoe verschrikkelijk fout dat allemaal is. Nou ben ik toch benieuwd of iemand mij kan uitleggen waarom er nu zoveel meisjes op leraren vallen???
Oud 17-03-2003, 11:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
japie schreef op 17-03-2003 @ 12:06:
Volgens mij moet je hem proberen te vergeten. Hij heeft je gezegd dat-ie zichzelf te oud voor je vindt.Probeer dat te respecteren.

Wat mij trouwens opvalt, is hoeveel (jonge) meisjes op jonge leraren vallen. Ik kan me een aantal topics op dit forum nog voor de geest halen die gaan over mannen/jongens van 20, 21, 22 en ouder die op kleine meisjes geilen en hoe verschrikkelijk fout dat allemaal is. Nou ben ik toch benieuwd of iemand mij kan uitleggen waarom er nu zoveel meisjes op leraren vallen???
Het zijn al echte mannen, en jullie zijn nog van die jochies.
Oud 17-03-2003, 12:15
japie
japie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-03-2003 @ 12:28:
Het zijn al echte mannen, en jullie zijn nog van die jochies.
In de eerste plaats heb ik het idee dat ik toch echt in de doelgroep hoor die jij echte mannen noemt. Dus hoef ik me niet echt aangesproken te voelen, denk ik

In de tweede plaats moet ik denk ik mezelf nog iets duidelijker uitdrukken. Stel dat ik beweer dat ik met mijn leeftijd (24) een vriendin heb van 17, dan kan je er vergif op innemen dat ik na verloop van tijd hier wordt uitgemaakt als een ouwe zak die geilt op jonge meisjes. Terwijl in dit topic verschillende meisjes aangeven dat ze toenadering tot oudere jongens van zo'n beetje mijn leeftijd. Wat ik dan niet snap, is dat ik word uitgemaakt voor ouwe zak die op jonge meisje geilt en dat er niks over die meiden wordt gezegd.
Oud 17-03-2003, 12:54
poesiefox
poesiefox is offline
Zij zijn nog te jong om te beseffen waar ze mee bezig zijn, jij, als twintiger, weet dat wel.
Oud 17-03-2003, 23:06
japie
japie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-03-2003 @ 13:54:
Zij zijn nog te jong om te beseffen waar ze mee bezig zijn,
Toen jij 17 was, was jij toen te jong om te weten waar je mee bezig was?

Citaat:

jij, als twintiger, weet dat wel.
Klopt. Daar ben ik het met je eens. Voordat ik een relatie aanga met een meid van 17 denk ik daar minstens 1000 keer over na, maak evenveel, zo niet meer afwegingen voordat ik een beslissing neem. En over het algemeen ga ik geen relatie aan met iemand van 17.
Oud 18-03-2003, 00:04
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
*zucht*

Van wat ik hiervan begrijp, is deze vervanger in kwestie al weer weg. Nou, dan is het heel simpel. Hij is maar 9 jaar ouder en al niet eens je leraar meer. Ga 'em gewoon zoeken ofzo en go for it.. Echt.. lukt vast wel..
Reageren

Regels voor berichten