Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tsja, als ik jou was zou ik maar proberen het van je af te zetten.
Door te zeggen dat hij je te jong vind maakt hij eigenlijk al duidelijk dat hij er niet aan wil beginnen. En het is nog steeds niet legaal voor een docent om iets met een leerling te beginnen dus echt een slim plan lijkt het me niet.. |
![]() |
|
Het schijnt wel te mogen als de docent niet op dezelfde school werkt als waar jij op zit.
Ik heb ook kennissen waarvan een meisje met een docent heeft. En dat kan prima.. zolagn hij maar niet aan haar les hoeft te geven.. In je prive leven mag je tenslotte doen wat je zelf wilt....
||
Citaat:
Maar volgens wat ik hier lees, is hij niet echt geinteresseerd... |
![]() |
|
Ik zou hem proberen te vergeten.. Hij heeft in feite al laten blijken dat hij geen interesse heeft, dus let it go.. Er komt weer iemand anders op je weg...
Iedereen heeft een eigen mening over leeftijdsverschillen, en hij vindt het leeftijdsverschil tussen jullie te groot.. Doe je niks aan..
|
![]() |
Hey,
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt als jij nu. Het is eerder zoeken naar een soort bescherming en iemand die je begrijpt, dan dat het echt verliefdheid is. Bij mij is het vanzelf weer overgegaan, ik wist echt niet wat me overkwam, en ik wou het ook helemaal niet voelen. Het is goed dat ie bijna weer weg gaat, dat helpt je hem te vergeten. Ik zou er echt nix mee doen als ik jou was. Later, als je 'verliefdheid' over is, ben je blij dat je er nix mee gedaan hebt. Sterkte! xxEssuh |
![]() |
|
Hij weet waar je woont omdat de meeste middelbare scholieren toch wel in een straal van 5 km van hun school wonen en anders kan hij het zonder al te veel moeite natuurlijk opzoeken.
Is het niet gewoon een 'crush' ? Je doet er beter aan om geen contact met hem op te zoeken, dan krijgt hij alleen maar een grotere plaats in je hart! Na de vakantie is hij er niet meer en krijg je weer een of andere duffe geschiedenis leraar, dan is het vast zo over! Ben zo alleen ![]() |
![]() |
|
Ik weet uit eigen ervaring hoe je je voelt, meid. Het is zwaar, frustrerend en verwarrend allemaal.
![]() ![]() Probeer je eroverheen te zetten! Het lijkt misschien of dat onmogelijk is, maar ik weet zeker dat het je zal lukken! ![]() Sterkte en veel succes! ![]() ![]() Groetjes, Ripper
|
Heyz,
Ik weet naar eigen ervaring ook wel hoe je je voelt. Je hele leven wordt overhoop gehaald. ![]() Het kan natuurlijk nooit iets worden, maar ik weet hoe moeilijk het is om hem zomaar uit je hoofd te krijgen. ![]() Bij mij was het meer zo dat ik een soort van bescherming zocht, die ik thuis niet kon krijgen. Doordat hij me wel begreep ging ik steeds dichter naar hem toe trekken, wat bij mij uitliep in een verliefdheid. Maar als je eens wilt praten, moet je me gewoon even mailen! Sterkte, het lukt je wel om hem te vergeten! Liefs, Lady of Hope ![]()
Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 19:28. |
![]() |
|
Djee wat moeilijk voor je. ik herken het helemaal
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel ik herken mijn verhaal HELEMAAL in het jouwe! Ik ben ook verliefd op mijn leraar geschiedenis en hij is ook grappig en schattig maar ook niet geweldig knap! Ik denk dat hij zo'n 24 is maar ik ben niet zeker. Over 2 weken is hij ook weg want hij is ook een vervanger (tis toch niet den zelfden hé!) Alleen weet ik dat ik niets moet inbeelden want ik ben tenslotte maar 14 en dat is nog heel jong! Maar telkens als ie naar mij lacht of kijkt begin ik weer te dromen.... |
![]() |
|
![]() |
Hey..
Luister eens even heel geod naar dit... Ik ben ook verliefd geweest op een leraar, totdat hij aan mijn lijf begon te zitten, en dat keurde ik niet geod. Lees maar wat er zelfs met je eigen famillie kan gebeuren bij mijn verhaal over verkrachting bij seksualiteit. Kijk uit!!!!!!! Devilbitchie
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
keb een vertrouwensrelatie opgebouwd met een lerares omdat ik problemen heb thuis en nu betrap ik mezelf erop dat ik haar mis e.d...ben beetje verliefd
![]() geen idee wat ik ermee doe, kan alleen maar dromen... mjah wees niet te wanhopig, nee=nee, wees niet blij met een dooie mus. |
![]() |
|
Oke ik snap je probleem, ik heb nu precies hetzelfde alleen ik ben 14...ik ben verliefd op mijn gymleraar van 22..jij hebt een poging gedaan ik niet..(was ik ook niet van plan)
Uit je hoofd zetten zomaar lukt niet dat heb ik ook even geprobeerd maar dat lukt mij ook niet..ik kan me ook niet concentreren..Jij hebt examens dat is nog het ergst!! Ik moet volgend jaar examen doen...waarschijnlijk (hoop ik) ben ik er dan alweer overheen want het is heeel irritant als ik hem ook maar 1 x zie op school krijg ik hem de hele dag niet meer uit mijn hoofd!! Ik heb hem nu nog voor gym, maar ik denk volgend jaar niet meer, al hoop ik dat natuurlijk wel!! Maar ik wens je heel veel sterkte je kunt er niks aan doen het slijt vanzelf of het gaat over echt waar!! ![]()
|
![]() |
Volgens mij moet je hem proberen te vergeten. Hij heeft je gezegd dat-ie zichzelf te oud voor je vindt.Probeer dat te respecteren.
Wat mij trouwens opvalt, is hoeveel (jonge) meisjes op jonge leraren vallen. Ik kan me een aantal topics op dit forum nog voor de geest halen die gaan over mannen/jongens van 20, 21, 22 en ouder die op kleine meisjes geilen en hoe verschrikkelijk fout dat allemaal is. Nou ben ik toch benieuwd of iemand mij kan uitleggen waarom er nu zoveel meisjes op leraren vallen???
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In de tweede plaats moet ik denk ik mezelf nog iets duidelijker uitdrukken. Stel dat ik beweer dat ik met mijn leeftijd (24) een vriendin heb van 17, dan kan je er vergif op innemen dat ik na verloop van tijd hier wordt uitgemaakt als een ouwe zak die geilt op jonge meisjes. Terwijl in dit topic verschillende meisjes aangeven dat ze toenadering tot oudere jongens van zo'n beetje mijn leeftijd. Wat ik dan niet snap, is dat ik word uitgemaakt voor ouwe zak die op jonge meisje geilt en dat er niks over die meiden wordt gezegd.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
*zucht*
Van wat ik hiervan begrijp, is deze vervanger in kwestie al weer weg. Nou, dan is het heel simpel. Hij is maar 9 jaar ouder en al niet eens je leraar meer. Ga 'em gewoon zoeken ofzo en go for it.. Echt.. lukt vast wel..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar, hoe overleef ik die zomervakantie?! Madchen16 | 33 | 28-06-2007 19:40 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht') Alistar | 72 | 15-02-2007 00:53 | |
Algemene schoolzaken |
verliefd op leraar I haTe MysElF | 55 | 18-05-2004 13:09 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar Jim+AnnaFan | 5 | 24-02-2003 20:59 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |