Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 16:23
G.T.C.
G.T.C. is offline
Nou, ik heb net gebeld voor de gitaar lessen en dat zit dus echt helemaal vol. Ik sta op de wachtlijst, maar voor september ben ik in ieder geval niet aan de beurt

Daar heb ik dus echt geen zin in, om op te wachten dus ik ga het me lekker zelf aan leren hoor. Maar weten jullie een paar goeie adresjes waar goed uitgelegd staat hoe je moet gitaar spelen.

Het probleem is dat ik er echt 0,0 van af weet. Ik weet nog net dat je 6 snaren hebt, en dat je een gitaar met je handen bespeeld maar daar houd het wel bij op.
Dus ik moet wel even een goede uitleg op inet vinden, zodat ik weet hoe ik die gitaar het beste vast kan pakken, en alles over de noten, en weet ik wat allemaal.

Dar zijn toch vast wel wat adresjes van??? (liefst natuurlijk in het nederlands ajb)
Oud 15-03-2003, 16:36
Thought Alive
Thought Alive is offline
www.gitaarnet.nl staan een aantal best handige lessen, en je kan ook op het forum zoeken, daar staan ook nog een paar goede sites...
Oud 15-03-2003, 16:50
SODA
SODA is offline
Op mxtabs staan nog wel wat goede gitaarlessen. Voor zowel beginners als voor meer gevorderde.

Deze site dus
Oud 15-03-2003, 16:51
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-03-2003 @ 17:23:
Nou, ik heb net gebeld voor de gitaar lessen en dat zit dus echt helemaal vol. Ik sta op de wachtlijst, maar voor september ben ik in ieder geval niet aan de beurt

Daar heb ik dus echt geen zin in, om op te wachten dus ik ga het me lekker zelf aan leren hoor. Maar weten jullie een paar goeie adresjes waar goed uitgelegd staat hoe je moet gitaar spelen.

Het probleem is dat ik er echt 0,0 van af weet. Ik weet nog net dat je 6 snaren hebt, en dat je een gitaar met je handen bespeeld maar daar houd het wel bij op.
Dus ik moet wel even een goede uitleg op inet vinden, zodat ik weet hoe ik die gitaar het beste vast kan pakken, en alles over de noten, en weet ik wat allemaal.

Dar zijn toch vast wel wat adresjes van??? (liefst natuurlijk in het nederlands ajb)
Sites heb je nooit zo heel veel aan. Je kan het beste van anderen leren, die t al een beetje kunnen. Wie dan ook... :-) En koop een beginnersboek ergens.....das veeeel handiger...ech waar en't werkt! Zo benk namelijk ook begonnen! K wil je wel helpen alz je vragen hebt hor
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:58
Verwijderd
Doe es gewoon in één topic
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:29
McMotion
McMotion is offline
http://www.chopsfromhell.com/
Oud 15-03-2003, 22:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 15-03-2003 @ 17:51:
Sites heb je nooit zo heel veel aan. Je kan het beste van anderen leren, die t al een beetje kunnen. Wie dan ook... :-) En koop een beginnersboek ergens.....das veeeel handiger...ech waar en't werkt! Zo benk namelijk ook begonnen! K wil je wel helpen alz je vragen hebt hor
ok dan. Ik zal het onthouden. Ik heb gelukkig ook nog een klasgenoot die akoestisch en elektrisch speelt, dus ik kan aan hem ook nog dingen vragen. Maar als ik er echt niet meer uitkom zal ik je is mailen

Ik ga trouwens aanstaande dinsdag bij Feedback in rotterdam een gitaar kopen
Oud 15-03-2003, 22:09
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
www.olga.net voor al uw lessen en tabs.
Oud 15-03-2003, 22:14
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-03-2003 @ 17:23:

Leuk, leuk, heb ik ook gedaan, mezelf gitaar leren spelen, in het begin ging het wat moeizaam, maar nu gaat het inmiddels wel redelijk, volgens mij kun je het beste even kijken op gitaar.pagina.nl daar staan volgens mij wel lessen bij.
Je kunt daar ook leuke accoordprogrammaatjes downloaden waar je alle accoorden kunt vinden. Als je dat doet en een paar tabs uitprint, gaat het zo wel een beetje vanzelf, eigenlijk is dat (in het begin) alles wat je nodig hebt, wat accoorden en wat tabs.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:03
Thought Alive
Thought Alive is offline
Een gitaar is misschien ook wel handig
Oud 16-03-2003, 11:46
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-03-2003 @ 23:05:
ok dan. Ik zal het onthouden. Ik heb gelukkig ook nog een klasgenoot die akoestisch en elektrisch speelt, dus ik kan aan hem ook nog dingen vragen. Maar als ik er echt niet meer uitkom zal ik je is mailen

Ik ga trouwens aanstaande dinsdag bij Feedback in rotterdam een gitaar kopen

Jaaa ey :-) aso
ik wil ook een nieuwe....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:25
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 16-03-2003 @ 12:46:
Jaaa ey :-) aso
ik wil ook een nieuwe....
whaha, sja....dat word dan effe hard werken hè . Ik heb mijn pa zo gek gekregen dat ie ook wat betaald, dus dat komt wel goed
Wat speel jij eigenlijk. akoestisch of elektrisch? of allebei
Oud 16-03-2003, 14:55
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 16-03-2003 @ 15:25:
whaha, sja....dat word dan effe hard werken hè . Ik heb mijn pa zo gek gekregen dat ie ook wat betaald, dus dat komt wel goed
Wat speel jij eigenlijk. akoestisch of elektrisch? of allebei
Ik speel nu sinds 1,5 jaar akoestisch omdat dat moeilijker is om te spelen (vind ik) maar ik begin nu ook met electrisch. Tis eigenlijk toch t zelfde
Keb je ff toegevoegd aan msn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten