Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 10:20
Diovai
Diovai is offline
Ik heb een niet-seksuele Jan des Bouvries fascinatie.
Als mijn moeder vraagt, 'wat wil je vanavond eten?',
dan zeg ik 'McDonalds stuff net als mijn nigga Jan des Bouvries'
is dit een afknapper voor vrouwen?

dit is een serieuze vraag. Ik bedoel het heel sarcastisch, dat Jan des Bouvries gedoe, maar als ik zo raar antwoord op vragen, zien vrouwen dat dan eerder als humor of als een ziekte van het hoofd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 10:36
Ellesje
Ellesje is offline
ik zou het zien als foute humor...
tenzij ik zelf ook in 'n grappende stemming ben, dan vind ik alles leuk
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:47
Miss Helena
Miss Helena is offline
ligt aan mn bui... k zou zelf wel moeten lachen denk k...
Oud 16-03-2003, 10:57
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik zou het irritant vinden als je het continu zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:57
Kinshi
Kinshi is offline
Eerst grappig maar na een paar keer toch wel irritant.
Oud 16-03-2003, 11:00
poesiefox
poesiefox is offline
De vrouwen die er niets van snappen zijn toch niet jouw tiep, toch? Meteen een goeie test. Als ze een beetje glazig blijft kijken, dan weet je dat het een one way street to disaster is, maakt ze meteen een grap terug, dan kan het nog heel leuk worden.

Maar vind je Jee de Bee niet een beetje besmettelijke spulletjes maken? Krijg daar maar eens hamburgersaus op. En katten zijn het ook al niet nut. Onze nieuwe poes heeft onze nieuwe stoelen al helemaal afgeragt, maar ja, het was dan ook pull-up leather zeiden ze. Weet zo'n beest veel dat dat niet betekent dat je er ophalen in mag maken.

Eigenlijk wel erg, tien jaar lang hebben we op een afgesabbelde leren bank geleefd, omdat de oude poes er zo lekker aan kon hangen, en we het al helemaal voor ons zagen dat hij niet echt een onderscheid zou maken tussen die bank en een nieuwe. Dus wij stellen het uit tot Dobbel dood is, halen apetrots twee nieuwe jaren 30 stoelen in huis. Imitatie-leder natuurlijk, je wordt wat voorzichtig na tien jaar Dobbel( beest heeft ons hele huis gesloopt). Blijkt de nieuwe poes de reïncarnatie van haar voorganger te zijn....Binnen een week lagen beide stoelen aan gort. Nou zitten we daar weer tien jaar aan vast......Het is dat we zo van haar houden.
Oud 16-03-2003, 11:12
Diovai
Diovai is offline
Ja ik vind Jan des Bouvries een sukkel!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef op 16-03-2003 @ 12:12:
Ja ik vind Jan des Bouvries een sukkel!!
Maar hij heeft er wel een heleboel centjes mee verdiend, dat moeten we'm nageven. En hij heeft in zijn eentje een stijl tot nieuwe standaard verheven. Tuurlijk, alles nageaapt van de Stijl en van Bauhaus, maar daar was men toen blijkbaar nog niet klaar voor. Hij heeft het perfect weten te timen en aan te passen. Ergens is dat knap.
Maar ik zou niet dood in een Jeedebee interieur aangetroffen willen worden, laat staan er al dat geld aan uitgeven. Zelfs al had ik geen katten.
Oud 16-03-2003, 14:35
PardonMe
PardonMe is offline
wheeehh ik snap niet eens wat je bedoelt..

Ik zou reageren van ''yeah whatever'' en dan zou ik volgens mij heel lang nadenken wat je nou eigenlijk bedoelt..
Oud 16-03-2003, 14:41
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 16-03-2003 @ 15:35:

Ik zou reageren van ''yeah whatever'' en dan zou ik volgens mij heel lang nadenken wat je nou eigenlijk bedoelt..
.. hehe inderdaad. Zat zelf ook al ff helemaal na te denken. Maarja 1x zou ik nog wel de humor van inzien.. maar als iemand ech vaak zo zou praten zou ik ech zo hebben van *whatever* in negatieve zin.
Oud 16-03-2003, 18:56
Verwijderd
ik zou 'm grappig vinden

zoals poesiefox al zei: als iemand er om lacht, dan is 't in elk geval jouw type qua humor... en als ze er niet om lacht, dan heeft ze andere humor dan jij (en dat kan het beginnen van een relatie volgens mij hoe dan ook heel moeilijk maken)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten