Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben vrij gothic! Ja, ik kleed me dus ook apart! En dat lokt misschien reacties uit! Maar dat is niet om te provoceren. Het is voor mij een manier om me uit te drukken. Ik vind 't vet nep dat ik kritiek op mijn uiterlijk. Ik ben gewoon zo! Ik houd andere mensen ook hun waarde hoor! |
![]() |
||
Citaat:
Hmmja.. Maar goed als je problemen hebt met dat gezeik kleed je je maar normaal.. Simpel als dat...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoe oud ben je nou? anyway dat soort dingen moet je niet vragen. ten eerste is het nietcorrect te zeggen. nee ik accepteer ze niet. en de enigen die dat zullen zeggen, die zijn waarschijnlijk in ieder geval op dit forum ongeaccepteerd, aangezien dat de mensen van 12 en breezahslikkers zijn. nway de mense die je raar aankijken op straat kun je makkelijk negeren. en kijken is sowieso niet erg. dan kun je beter gewoon normala gaankleden als je daar al niet tegen kan. ik krijg ook wel s opmerkingen. she was like yeah whatever. bovendien ik kan er nog minder tegen als mensen níet kijken.
||
Citaat:
ja, ik ken 't! Er is een groepje meidenbruggers op school die me na willen doen. Kom ik met een spikeband op school, twee weken daarna hebben ze ook een band om hun hals. Dan denken dat ze gelijk gothic zijn! Hahahaha! Het gaat niet alleen om uiterlijk alleen hoor! Er komt nog heel veel meer bij kijken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gatverdamme!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Fuck!!! death britney!!!
jij bent echt fucking kansloos!!! in andere topics zeg je : mode zuigt stelletje kneuzen!! en zelf vind je het raar dat je wordt uitgelachen omdat je trieste kleren aan hebt voor jou hou ik een dikke vette l voor me voorhoofd teneneneenenenenenennene badman!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Lifestyle |
waarom sluiten jullie mijn topics????vind ik niet lief morgaine | 1 | 08-10-2003 12:47 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 | |
Lifestyle |
**Poll** Wat Is Stijlvol?? Kastanje | 43 | 28-03-2003 15:27 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |