Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 17:37
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb even een vraagje..

Ik ga zaterdag naar een goatrance feestje in Amsterdam (Ruigoord, voor wie het interesseert).
Ik en mn vriend nemen vaak als we naar zoiets gaan (zo'n 1 keer in de 2 maanden ofzo) een XTCpilletje. Maar waar we laatst aan zaten te denken, is om een capsule met pure MDMA-poeder te nemen. Alleen hebben we niet echt een duidelijk beeld van wat nou precies het effect is daarvan. Het lijkt mij veel heftiger dan een normale pil, vanwege de puurheid van de stof.
Maar ik heb verder niet echt een idee...heeft iemand hier ervaring mee?
Ook hebben wij niet echt zin om ieder zo'n capsule te nemen, we willen hem liever in tweeën delen. Maar diegene die mij die capsules verkoopt zegt dat dan het poeder eruit valt, en dat is natuurlijk nogal onhandig.
Toch lijkt het mij (en dat vind mijn vriend ook) relaxter om maar een halve dosering te nemen in plaats van een hele capsule, omdat ik er niet bekend mee ben.
Is het dan mogelijk om eventueel dat poeder op te gaan snuiven? Of te likken ofzo...nouja mijn vraag is dus, heeft iemand hier ervaring mee, of weten jullie er meer over? Zou ik toch wel handig vinden
(Die "dealer" zeg maar vertelde me wel een hoop, maar ben benieuwd naar wat anderen erover te zeggen hebben ofzo.)

Alvast bedankt,

Nina
Oud 19-03-2003, 20:27
Isa
Isa is offline
ervaring heb ik niet, maar ik zie geen reden om aan te nemen waarom het poeder in een capsule zuiverder spul is dan dat wat in een pil zit.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:30
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Mm..mja daar zit wel wat in. Ik ga het ook laten testen van te voren, bij de smartshop, ofzo. Maar daarbuiten wil ik het toch zoiezo eens proberen, ik hoop dat iemand me er wat over kan vertellen.
Oud 19-03-2003, 22:51
ESCO
ESCO is offline
Het is stukke heftiger, als je het wilt delen maak de capsule open onder een glas cola.
Het is ongeveer 15 gulden per cap, euro's weet ik niet denk duurder dan 15 guldens in Euro's.
ongeveer 7,5 of 7.
Oud 20-03-2003, 01:01
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
ESCO schreef op 19-03-2003 @ 23:51:
Het is stukke heftiger, als je het wilt delen maak de capsule open onder een glas cola.
Het is ongeveer 15 gulden per cap, euro's weet ik niet denk duurder dan 15 guldens in Euro's.
ongeveer 7,5 of 7.
ligt er weer aan hoeveel er in een cap gedaan wordt

er is nogal verschil tussen een cap van 500mg en een cap van 200mg (qua uitwerkingen en qua kosten uiteraard.)

is je dealer te vertrouwen? hoe weet je dat hij geen fijngestampte witte pilletjes in een capsule stopt? das namelijk snel geld verdienen!! (en jij maar denken dat het pure poeder is.. ) got my point?

voor 1 grammetje pure poeder is gangbare prijs ongeveer 40eur.

ik zou t gewoon in je drinken gooien en dan het drankje met zn 2'en opdrinken. het poeder likken is nogal vies en ook niet goed voor je tong
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 16:01
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
1 capsules is goed te doen hoor
maar als je toch zo overdreven moeilijk doet, neem dan gewoon een pilletje
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 16:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Bedankt voor jullie reacties

Hm opdrinken heb ik nog niet aan gedacht. Goed (uit te voeren) idee
En tja...ik ga ervan uit dat die gast te vertrouwen is, maar ik weet het natuurlijk nooit zeker. Ik zal het dan wel merken. Hij vraagt er idd 7,50 voor, mnou ik ben benieuwd of het bevalt * *
Oud 20-03-2003, 16:04
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 20-03-2003 @ 17:01:
1 capsules is goed te doen hoor
maar als je toch zo overdreven moeilijk doet, neem dan gewoon een pilletje
Mwa, kwil gewoon wat anders proberen, voor de verandering..!
Ik drink dat spul gewoon maar op, niks moeilijks aan.
Oud 20-03-2003, 18:19
Isa
Isa is offline
Ik heb vandaag van een gebruiker gehoor dat hij dat wel eens ophad, het slaat volgens hem 3 tot 6 keer zo hard in als 1 pil.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:13
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
er werd mij ook verteld dat het gelijk staat aan 3 pillen...
was wel aardig van de kaart hoor, maar echt super vond ik het niet voor zo ver ik me kan herinneren.

opdrinken met zn 2en........ krijg je een lekkere dosering
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:48
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Dat slaat natuurlijk nerges op he.
Omdat je wat anders wil proberen neem je zo'n cap
die 2 of 3 keer zo heftig is als een pil.
Maar omdat je dát niet zo chill vind deel je'm door twee-en?
Wat is dan het nut om 'dat andere' te proberen?
Die doseringen zijn niet voor niets.
Als je pure MDMA wilt, omdat het heftiger is, moet je het dus niet minder heftig maken.
neem dan inderdaad gewoon 1 pilletje in plaats van zo moeilijk te doen, waarschijnlijk zelfde effect
als je teminste niet een met speed en andere troep volgegooide
pil neemt.

maar ach, wat let ik...
Oud 20-03-2003, 20:42
apekop123
apekop123 is offline
Ik kan het me juist wel goed voorstellen dat je is een keer iets anders wilt proberen. En ik vind het ook juist wel logisch dat je niet meteen een hele neemt. Je weet immers nooit de 1e keer hoe je erop gaat reageren. Beter voorzichtig dan een klote avond. Ik heb zelf nooit iets van XTC MDMA gebruikt, maar ik hoorde van m'n zus dat ze op zo'n party een keer 1/2 had. En ze reageerd nogal sterk op drugs enz (2 wijntjes en ze begint te giegelen en te strompelen). Dus ze ging helemaal bad en ze had een super klote avond. Btw je kan er altijd 2 kopen is het effect van 1/2 niet genoeg ofzow dan neem je nog 1/2
Oud 20-03-2003, 20:58
oke, maar deze persoon heeft al ervaring met pilletjes
en hij wil graag iets anders.
nou, doe het dan echt anders en neem gewoon zo'n hele capsule in.
Oud 20-03-2003, 21:12
xCoyotex
xCoyotex is offline
Ik heb MDMA gesnoven, maar in een glas doen lijkt me ook wel een goed idee?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 22:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 20-03-2003 @ 21:58:
oke, maar deze persoon heeft al ervaring met pilletjes
en hij wil graag iets anders.
nou, doe het dan echt anders en neem gewoon zo'n hele capsule in.
Voor de duidelijkheid: Ik ben een ZIJ.

En verder: Waarom slaat het nergens op als ik liever een halve dosering probeer dan een hele? Zoals idd al gezegd is, ik wil eerst kijken wat het effect is. Ik heb er twee gekocht, dus als het goed gaat dan neem ik nog de andere helft.
En CokemanLalalala: Ik bedoel met het doseren dus ieder wat spul in een eigen glas. Of had je dat al begrepen?
Blala
Oud 20-03-2003, 23:13
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 20-03-2003 @ 20:13:
er werd mij ook verteld dat het gelijk staat aan 3 pillen...
was wel aardig van de kaart hoor, maar echt super vond ik het niet voor zo ver ik me kan herinneren.

opdrinken met zn 2en........ krijg je een lekkere dosering
hoe kan je nu ooit normaal doseren als je niet eens weet hoeveel er in die cap gedaan is??

lekker als je bijvoorbeeld 350mg mdma in 1x binnenkrijgt omdat een cap delen zogenaamd 'zonde' is...en je dus de hele cap maar in 1x naar binnen flikkert....

je kan niet zeggen van; een cap staat gelijk aan 2 of 6 pillen, zonder duidelijke maatstaven te nemen..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 08:02
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
je kan niet zeggen van; een cap staat gelijk aan 2 of 6 pillen, zonder duidelijke maatstaven te nemen..
idd

Alleen het voordeel bij een capsule ,dat de kans dat er speed inzit is weinig.
Bij een pil zit altijd speed of heroine of andere troep.
Oud 21-03-2003, 09:53
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
ESCO schreef op 21-03-2003 @ 09:02:

Bij een pil zit altijd speed of heroine of andere troep.
in pillen zit vrijwel nooit speed en heroine al helemaal niet.
heroine is veel te duur om in pillen te verwerken vooral omdat je vrij veel nodig hebt wil het effect merkzaam zijn (wanneer je het via de mond inneemt...zoals bij een pilletje gebeurt)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 10:41
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 20-03-2003 @ 23:18:
Voor de duidelijkheid: Ik ben een ZIJ.
oh , haha sorrie..

Citaat:

En verder: Waarom slaat het nergens op als ik liever een halve dosering probeer dan een hele? Zoals idd al gezegd is, ik wil eerst kijken wat het effect is. Ik heb er twee gekocht, dus als het goed gaat dan neem ik nog de andere helft.

Blala
ja, doe maar lekker joh, wat kan mij het sowieso schelen...
Oud 21-03-2003, 12:42
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
in pillen zit vrijwel nooit speed en heroine al helemaal niet.
Zeker weten wel laat ze maar eens testen dan.
Heroine is helemaal niet zo duur 10 gulden voor een proefbolletje.
Als je heroine samen met xtc vermengt versterkt de werking.
Oud 22-03-2003, 10:06
Isa
Isa is offline
Citaat:
pinhead schreef op 21-03-2003 @ 10:53:
in pillen zit vrijwel nooit speed
Wat een onwetendheid heerst hier weer. Speed is de voorloper van MDMa, nou en of doen ze er speed in.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 12:19
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
ESCO schreef op 21-03-2003 @ 13:42:
Zeker weten wel laat ze maar eens testen dan.
Heroine is helemaal niet zo duur 10 gulden voor een proefbolletje.
Als je heroine samen met xtc vermengt versterkt de werking.
ik heb zovaak pillen laten testen. nog nooit eentje met speed tegengekomen...

als p'tjes per 10duizenden geproduceerd wordt, dan liggen de productie kosten op misschien 10eurocent per snoepje. denk je dan echt dat ze er (duurdere) heroine in gaan stoppen??
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 12:26
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 22-03-2003 @ 11:06:
Wat een onwetendheid heerst hier weer. Speed is de voorloper van MDMa, nou en of doen ze er speed in.
heb jij welns wat laten testen dan?

en ik ben echt benieuwd waar je de informatie vandaan hebt dat speed de voorloper van mdma zou zijn....
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:14
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
en ik ben echt benieuwd waar je de informatie vandaan hebt dat speed de voorloper van mdma zou zijn....
speed bestaat al sinds de jaren hendrix en moorse R.I.P.
Oud 22-03-2003, 21:05
Isa
Isa is offline
Citaat:
pinhead schreef op 22-03-2003 @ 13:26:
heb jij welns wat laten testen dan?
ik heb nog nooit een pil op. maar ik heb heel wat over drugs gelezen en ik ken de statistieken, en er zijn vrijwel geen pure MDMA pillen, er zit altijd rotzooi in, oa speed.
Citaat:

Dat kan logisch nadenken je ook al geven want MDMA is de afkorting van methylenedioxymethamphetamine .
kortom MDMA is amfetamine met een aantal atoompjes extra, het valt nog steeds onder de scheikundige benaming amfetamine, maar vraag me niet wat daarvan precies de kenmerken zijn, ik ben geen scheikundige.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 13:58
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 22-03-2003 @ 22:05:
ik heb nog nooit een pil op. maar ik heb heel wat over drugs gelezen en ik ken de statistieken, en er zijn vrijwel geen pure MDMA pillen, er zit altijd rotzooi in, oa speed.

Dat kan logisch nadenken je ook al geven want MDMA is de afkorting van methylenedioxymethamphetamine .
kortom MDMA is amfetamine met een aantal atoompjes extra, het valt nog steeds onder de scheikundige benaming amfetamine, maar vraag me niet wat daarvan precies de kenmerken zijn, ik ben geen scheikundige.
in p'tjes zelf zit idd altijd bindmiddel (rotzooi,,,hoe je het ook wilt noemen ) om de mdma bij elkaar te houden. zonder dit bindmiddel valt het pilletje meteen uit elkaar. ook zitten er af en toe (goedkopere) aanverwante stoffen in een snoepje in plaats van mdma, dus speed of mda ofzo. maar gebeurt echt niet vaak (in tegenstelling tot in het buiteland waar mdma veel moeilijker te krijgen is dan hier in Nederland).
de snoepjes zijn zeker veel minder sterk dan vroeger (toen ze allemaal nog zo rond de 200mg mdma bevatten). nu nog maar gemiddeld 75mg mdma... maar de kans dat er speed of mda in je snoepies zit is echt klein hoor. informeer anders maar eens bij het testcentrum in hoeveel % vd geteste pillen zij speed vinden.

volgens jouw redering zou je (als je puur mdma poeder tot je neemt) dus ook speed binnekrijgen omdat mdma gebaseerd is op een amphetamine groep? volgens mij werkt deze redenering niet helemaal...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten