Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor jullie reacties
![]() Hm opdrinken heb ik nog niet aan gedacht. Goed (uit te voeren) idee ![]() En tja...ik ga ervan uit dat die gast te vertrouwen is, maar ik weet het natuurlijk nooit zeker. Ik zal het dan wel merken. Hij vraagt er idd 7,50 voor, mnou ik ben benieuwd of het bevalt * ![]()
||
Citaat:
Ik drink dat spul gewoon maar op, niks moeilijks aan.
|
Dat slaat natuurlijk nerges op he.
Omdat je wat anders wil proberen neem je zo'n cap die 2 of 3 keer zo heftig is als een pil. Maar omdat je dát niet zo chill vind deel je'm door twee-en? Wat is dan het nut om 'dat andere' te proberen? Die doseringen zijn niet voor niets. Als je pure MDMA wilt, omdat het heftiger is, moet je het dus niet minder heftig maken. neem dan inderdaad gewoon 1 pilletje in plaats van zo moeilijk te doen, waarschijnlijk zelfde effect als je teminste niet een met speed en andere troep volgegooide pil neemt. maar ach, wat let ik...
|
Ik kan het me juist wel goed voorstellen dat je is een keer iets anders wilt proberen. En ik vind het ook juist wel logisch dat je niet meteen een hele neemt. Je weet immers nooit de 1e keer hoe je erop gaat reageren. Beter voorzichtig dan een klote avond. Ik heb zelf nooit iets van XTC MDMA gebruikt, maar ik hoorde van m'n zus dat ze op zo'n party een keer 1/2 had. En ze reageerd nogal sterk op drugs enz (2 wijntjes en ze begint te giegelen en te strompelen). Dus ze ging helemaal bad en ze had een super klote avond. Btw je kan er altijd 2 kopen is het effect van 1/2 niet genoeg ofzow dan neem je nog 1/2
||
Citaat:
En verder: Waarom slaat het nergens op als ik liever een halve dosering probeer dan een hele? Zoals idd al gezegd is, ik wil eerst kijken wat het effect is. Ik heb er twee gekocht, dus als het goed gaat dan neem ik nog de andere helft. En CokemanLalalala: Ik bedoel met het doseren dus ieder wat spul in een eigen glas. Of had je dat al begrepen? Blala
||
![]() |
Citaat:
lekker als je bijvoorbeeld 350mg mdma in 1x binnenkrijgt omdat een cap delen zogenaamd 'zonde' is...en je dus de hele cap maar in 1x naar binnen flikkert.... je kan niet zeggen van; een cap staat gelijk aan 2 of 6 pillen, zonder duidelijke maatstaven te nemen.. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen het voordeel bij een capsule ,dat de kans dat er speed inzit is weinig. Bij een pil zit altijd speed of heroine of andere troep.
||
![]() |
Citaat:
heroine is veel te duur om in pillen te verwerken vooral omdat je vrij veel nodig hebt wil het effect merkzaam zijn (wanneer je het via de mond inneemt...zoals bij een pilletje gebeurt) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Heroine is helemaal niet zo duur 10 gulden voor een proefbolletje. Als je heroine samen met xtc vermengt versterkt de werking.
||
![]() |
Citaat:
als p'tjes per 10duizenden geproduceerd wordt, dan liggen de productie kosten op misschien 10eurocent per snoepje. denk je dan echt dat ze er (duurdere) heroine in gaan stoppen?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik ben echt benieuwd waar je de informatie vandaan hebt dat speed de voorloper van mdma zou zijn.... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
kortom MDMA is amfetamine met een aantal atoompjes extra, het valt nog steeds onder de scheikundige benaming amfetamine, maar vraag me niet wat daarvan precies de kenmerken zijn, ik ben geen scheikundige. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de snoepjes zijn zeker veel minder sterk dan vroeger (toen ze allemaal nog zo rond de 200mg mdma bevatten). nu nog maar gemiddeld 75mg mdma... maar de kans dat er speed of mda in je snoepies zit is echt klein hoor. informeer anders maar eens bij het testcentrum in hoeveel % vd geteste pillen zij speed vinden. ![]() volgens jouw redering zou je (als je puur mdma poeder tot je neemt) dus ook speed binnekrijgen omdat mdma gebaseerd is op een amphetamine groep? volgens mij werkt deze redenering niet helemaal... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
week na xtc daarna nog steeds zon gevoel Woefzeidekat | 14 | 12-11-2015 19:53 | |
Drugs & Alcohol |
MDMA poeder/kristallen doseren LizardKing | 3 | 07-07-2014 23:25 | |
Drugs & Alcohol |
MDMA poeder v.s. MDMA kristallen??? m3tr01dm1nd3d | 15 | 23-03-2009 14:45 | |
Drugs & Alcohol |
welke drugs wil jij eigenlijk best een keer proberen IloveTECHNO | 86 | 10-10-2003 05:59 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe lang blijft MDMA in je bloed zitten? Hooligirl | 5 | 14-06-2003 20:27 | |
Drugs & Alcohol |
XTC, ja of nee qazual | 58 | 02-04-2003 14:16 |