Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2009, 10:59
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Vriend van me komt met een verhaal over MDMA poeder. Hij heeft het laten testen en bleek 80%+ pure mdma te zijn. Hij heeft wel eens kristallen gehad, maar zegt dat dit echt iets anders is.

Kan er zo snel online niets over vinden. Maar is er een verschil tussen de 2, en zo ja wat is dit verschil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2009, 11:15
Verwijderd
is poeder niet gewoon heel fijngestampte kristallen? (wat een kutzin blaa)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 13:20
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
zou kunnen, maar dan snap ik dat percentage niet
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 13:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Kristallen zijn sowieso puur en als je ze vergruist kun je er andere dingen doorheen gooien waardoor het effect dus ook veranderd als je dat doet?
Zoiets denk ik.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 14:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
niet zo goed gewassen

Pure MDMA crystals should be a slight translucent white due to light scattering within the crystal's structure, but in practice there's always a slight tinge of yellow/brown due to the unwanted side reactions that produce the bane of all organic chemists, the dreaded amorphus brown tar.

Volgens mij is 100% puur bijna niet te krijgen (weet ook niet of het wel te maken is, denk het wel) en zal bij ons het 'goede' spul >90% zijn maar in de US is dat weer anders.
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 20-03-2009 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 14:20
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
nah, dan zal het wel goed zijn, post ervaringen nog wel
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 16:27
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Mij lijkt dat hoe groter en helderder de kristallen hoe puurder de substantie.
Laatste aanschaf die ik pleegde betrof een kristal(-kolonie?) van ca 5cm doorsnee en die stof bleek erg goed te zijn.

Mdma-poeder heb ik ook wel eens langs zien komen, maar dat leek vaak ofwel aangelengd te zijn met iets ofwel niet geweldig te zijn gezuiverd.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 18:16
Verwijderd
als ik aan mdma poeder (wit/grijs) denk word ik altijd een beetje wantrouwig omdat daar veel makkelijker versnijdingsmiddel doorheen gemengd kan zijn. als je lekker grote brokken hebt hoeft dat natuurlijk ook niet helemaal zuiver te zijn, maar de kans dat er zooi als meel doorheen gemengd is, is natuurlijk vrijwel nihil.

voor zover ik weet zijn mdma kristallen en mdma poeder niet twee verschillende soorten (als in, net zoals je hasj en wiet hebt), maar is mdma poeder simpelweg platgestampte en/of versneden kristallen.

over de zuiverheid; volgens niet heel erg betrouwbare bronnen heeft gebruiksklare mdma een maximale zuiverheid van 78% of 84% (soms lees ik 78, soms 84), aangezien er altijd MDMA.HCl verkocht word. pure mdma is een base in vloeibare vorm en niet bruikbaar. 84% écht mdma, 16% HCl. maar zoals ik zei, wat of daar precies van klopt weet ik ook niet, maar ik heb dat al vaker op andere fora gelezen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 18:51
wann
Avatar van wann
wann is offline
Kan misschien ook te maken hebben met de snelheid waarmee het opgenomen wordt? Poeder zal wel een stuk sneller gaan dan kristallen. Of ging het echt om een heel andere ervaring (ipv heftiger/intenser)?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 20:38
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
nee, was qua ervaring eigenlijk hetzelfde als kristallen, en ook gewoon orale inname. En dus getest en al, met 80%+, dus zal dan wel een betrouwbaar goedje zijn
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 12:59
Verwijderd
Ik vind kristallen wel weer rustiger/chiller inslaan dan pillen. Hmmm.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 15:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bij mij juis omgekeerd kristallen zijn er ineens patsboemhoiliefde alles. En pillen hebben altijd heel lang nodig om echt door te zetten.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 20:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Van kristallen ging ik in eerste instantie keihard over m'n nek waarna het langzaam begon te werken. Toen het een keer werkte ging het wel heel snel. Bij pillen was het alsof de motor in m'n hoofd een soort doorstart maakte en in een klap insloeg.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
is poeder niet gewoon heel fijngestampte kristallen? (wat een kutzin blaa)
Kristallen fijnstampen?! Daar zijn ze toch veel te lief voor?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
ineens patsboemhoiliefde alles
<3<3<3
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 14:45
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Van kristallen ging ik in eerste instantie keihard over m'n nek waarna het langzaam begon te werken. Toen het een keer werkte ging het wel heel snel. Bij pillen was het alsof de motor in m'n hoofd een soort doorstart maakte en in een klap insloeg.
maakt met kristallen ook wel duizend uit of je likjes neemt of een bommetje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.