Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een goede hardware firewall is beter dan jezelf zoals je zegt. Ook beter dan zonealarm. Waarom? probeer het eens op www.grc.com zou ik zeggen
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bovendien gebruikt het haast geen cpukracht
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=310172
volgens de topic starter vreet dat ding 80MB ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Steve Gibson ken ik wel, maar je zult toch iets specifieker moeten zijn.
||
Citaat:
1 van de voordelen van dit programma is dat vrijwilligers zelf plugin's kunnen schrijven, die worden dan getest en bij goedkeuring op de site gezet. Hier een lijst waar *alle* producten met elkaar worden vergeleken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een hacker kan weinig uitrichten als er geen services op je computer draaien die exploitable zijn. En voor trojans en dergelijke die van binnen uit een gevaar leveren ben je altijd nog zelf verantwoordelijk (gewoon goed weten wat je installeert op je PC). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En alles is te hacken.. tja.. echte crackers verschaffen zich ook fysiek toegang tot computersystemen, dan is het idd snel over. Maar als we dit buiten beschouwing laten is niet alles te hacken/cracken. DDoSen kan altijd natuurlijk, maar dit versta ik niet onder hacken.
||
Citaat:
stel: jij connect naar een server via http op tcp/ip (als je bijv een website bekijkt) dan is er op jouw pc ook een open poort, zolang als die connection duurt, anders is er geen communicatie mogelijk dus als ik een exploit heb voor jouw client, kan ik je toch exploiten zonder dat er bij jou services aanstaan, omdat je tijdelijk wel een exploitable open port hebt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de basis van mijn verhaal blijft: de beste firewall ben je zelf. En dat houdt dus ook in dat je bewust bent van watvoor software je draait. Zo draai ik geen MSIE, heb ik macrocode op .doc bestanden uitgeschakeld en tevens in mijn emailclient de active scripting uitgeschakeld. Verder uiteraard zeer voorzichtig zijn met attachments (.exe .pif .scr .bat etc. allemaal weren). Als je dit in acht neemt, samen met het dichten van de listening ports van je computer, ben je in pricipe gewoon veilig. Een firewall is zelfs niet nodig, alhoewel ik die natuurlijk wel heb.
||
Citaat:
En die zogenaamde 'experts' waren MCSE-sukkeltjes met een geil certificaat. Denk wel dat ze zich dat nu ook wel gerealiseerd hebben, en een paar echte wizzkids in dienst hebben genomen. Maar je suggereerde dat het Amerikaanse leger één van de best beveiligde netwerken heeft, en daar ben ik het zeker niet mee eens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaien: wat vind je ervan? #1431 I <3 Jezus | 500 | 25-06-2011 16:07 | |
De Kantine |
Meester van de saaie molen #639 Chick Rock | 501 | 01-07-2009 21:10 | |
Software & Hardware |
[Software] Firewall en AntiVirus-vraagjes Verwijderd | 11 | 16-07-2004 13:51 | |
Software & Hardware |
probleem met blackICE Verwijderd | 8 | 17-01-2002 13:09 | |
Software & Hardware |
De Firewall van WinXP Cybernetic Dreams | 4 | 09-01-2002 12:19 | |
Games |
jouw d2 character. Dark Helmet | 29 | 17-07-2001 21:33 |