Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() toch niet veel ervaring mee, of wel? ![]()
||
Citaat:
zoiets?
||
Citaat:
*sprak hij uit ervaring* ![]()
||
Citaat:
ik raad het je af, maar je moet het zelf weten natuurlijk.
|
![]() |
oke, hij is 30, ik 19, hij woont in Engeland, ik in Nederland
En wat ik zei van vakantie, het was niet echt een vakantie, het was namelijk een training vanuit werk en hij deed dat werk ook niet voltijd en ik heb het ook als bijbaantje dus dat hebben we wel weer gemeen.. We verkopen dezelfde producten. Ik vind hem ook wel heel leuk maar toch niet dat ik gek op hem ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als hij weet dat je n vriend hebt, en toch wil komen vind k dat helemaal al ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
toch maar direct zeggen dat je een vriendje hebt en dat het niets kan worden. Beter nu gelijk zijn dromen in duigen laten vallen, dan heb verliefder te laten worden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |