Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
uefa.com was het de vorige keer.
staat nu nog niks op de site, maar ik dacht dat ik gelezen had dat hij vandaag ook op de site was te volgen. En anders Eurosport misschien. Vreemde daarvan is dat ze bij Eurosport pas om 13.00 met de uizending beginnen, terwijl ik dacht dat de loting om 12.30 was. -edit: staat nu wel iets meer op www.uefa.com Zullen ze vast wel uitzenden |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Dat is wat je hoopt. Uit frustratie, omdat PSV zelden presteerd op europees gebied. Dat hun altijd in hun broek poepen voor buitenlandse clubs daar heeft Ajax niets mee te maken. Citaat:
![]() stomme UPC ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
jammerlijke actie's. ![]()
|
Het wordt uiteraard een moeilijke opdracht voor Ajax, maar denk er aan dat de 8 beste ploegen van europa er nu nog in zitten. Gemakkelijke wedstrijden bestaan niet meer.
En waarom zou Ajax geen topdagje hebben?
||
Citaat:
![]() ![]() Bram is toch een belg/vlaming van ketsjing weet ik dat niet ![]()
|
Ik begrijp dat echt niet als dat klopt hoor
![]() Ajax is in de kwartfinale en geen portugeze club te bekennen in de Champions Leauge... Ze hebben dan wel 2 clubs nog in de UEFA cup... Maar dat levert toch veel minder punten op? ![]() Waar kan je die lijst zien eigenlijk?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2e poule Real Madrid En Borussia Dordmund...
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Cl 2007-2008 Methuselah | 68 | 23-05-2008 12:38 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Vrije tijd |
CL voorrondes Tofke_H | 92 | 28-08-2003 15:40 | |
Vrije tijd |
Loting CL (en uefa) Verwijderd | 25 | 17-11-2002 14:06 | |
Vrije tijd |
Loting Champions League PV | 37 | 30-08-2002 09:01 |