| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
2. y=5*x²+2*x+3 =5(x²+2/5*x+3/5) =5(x²+2/5*x+1/25+14/25) =5(x²+2/5*x+1/25)+2 4/5 =5(x+1/5)²+2 4/5, dus (-1/5,2 4/5) is de gevraagde top. 3. x²+y²+a*x+b*y+c=0 <=> x²+y²+a*x+b*y=-c <=> x²+a*x+1/4*a²+y²+b*y+1/4*b²=1/4*a²+1/4*b²-c <=> (x+1/2*a)²+(y+1/2*b)²=1/4*a²+1/4*b²-c, wat het middelpunt (-1/2*a,-1/2*b) en straal sqrt(1/4*a²+1/4*b²-c) oplevert met c kleiner of gelijk aan 1/4*a²+1/4*b².
Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 19:26. |
||
|
|
|
|
kheb nog enkele vraagjes:
Geef de vergelijking van de cirkel met middelpunt M(a,b) en gegeven straal r . (komt op hetzelfde neer als vraag 3 denk ik) wat is de voorwaarde opdat de rechte bepaald door de punten P(a,b) en Q(c,d) strikt stijgend zouden zijn? Geef de epsilon-delta-formule voor: lim f(x) met x->a = + oneindig |
|
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
of (a>c en b>d). Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 17:23. |
|||||
|
|
||
|
Citaat:
thx voor al je antwoorden!! |
||
|
|
|
|
is geen huiswerk...
het zijn toetsen die we hebben moeten maken over formules die we de laatste 3 jaar gezien hebben en die leerstof heb ik niet meer dus die toetsen waren ook superslecht en nu wou ik gewoon de antwoorden kennen zodat ik op een volgende toets betere punten zou halen...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|