Advertentie | |
|
![]() |
|
iieuw nee...ik ben vegetarisch, maar rookworst heb ik zowieso nooit lekker gevonden dat vieze 'velletje' wat er omgheen zit, bah...
en nu is t helemaal vies, echt geen lekkere worst meer van de Hema, ze hebben nu een of andere actie 3 halen 2 betalen en dan liggen al die rookworsten (zonder verpakking!) gewoon overal in de winkel, waar je ook loopt in de Hema, je ziet rookworsten, echt smerig bluhhh
|
![]() |
Ik heb echt vet raar gedroomd vannacht. Ik denk daar weer aan nu ik dit topic zie.
Een vriendin van mij (hippe smurf) werd 18 en vierde dat gewoon op school. Toen had ze twee harde, koude magere unox-rookworsten meegenomen als traktatie. En we moesten daar allemaal een hap van nemen. Echt heeeeel vies. Weet ook niet waarom ik dit droom, want ik vond voor deze droom rookworst altijd heel lekker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben benieuwd hoeveel rookworsten Suus voor vrijdagavond ingeslagen heeft dan ![]() ![]()
|
![]() |
Ik eet al sinds 1991 geen vlees meer, maar ik was een keer over tijd na een afgezakt condoom, en toen hield ik het niet meer. Toen heb ik op straat in twee minuten tijd een halve worst verslonden. En thuis biefstuk geschransd.
Toen wisten we wel genoeg, ja. (Het is een maand later toch misgegaan. Het stomme is dat ik toen toch heel verdrietig was, ook al willen we geen kinderen. )
||
Citaat:
Er zit bij ons pal naast het goudse hema-worsten front trouwens een kraampje met vietnamese loepia's, zijn ook erg lekker (en je kan er chippen!)
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 11:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meeting Verwijderd | 295 | 27-05-2004 08:23 | |
De Kantine |
Worst? ShoarmaSchaap | 12 | 30-04-2003 16:05 | |
De Kantine |
Wat is het lekkerste broodje dat je ooit op hebt? Bazzz | 63 | 24-02-2003 10:54 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 |