Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
umm denk dat deze wel vrij bekend is
-snij stokbrood in 2en (geen heel stokbrood, het moet in de magnetron passen) -smeer er kruidenkaas op en leg er daarna plakjes kaas op,m neit teveel, 1 laagje is genoeg - leg in magnetron op de grill, na 2 min heb je heerlijk broodje.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
In deze volgorde tussen twee bruine boterhammen:
mayonaise dun laagje yoghurt kaas schijfjes komkommer kaas mayonaise yoghurt is echt hét geheime ingrediënt voor sandwiches. Hier ben ik een tijdje aan verslaafd geweest.
|
trouwens, een pita-broodje geroosterd, opengesneden en dan een flinke scheut shoarmasaus erin is ook heel lekker. (je kunt het ook varieren door andere sauzen te gebruiken
|
Sandwiches zijn lekker!!
![]() Als ik zin heb om ze te maken (als ik geen haast heb ofzo en niet in een luie bui ben.. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat ik vroeger wel eens graag at (waarschuwing: dit is heet en vet
![]() 1. Men neme 2 plakken brood. 2. Smeer op beide smeerworst. 3. Doe er dan mosterd op. 4. Pak een ui en sneed deze klein. 5. Doe zout over de stukjes ui. 6. Strooi deze over 1 plak en doe dan de andere plak erop. Zo. Enkele garanties: - na dit broodje krijg je ongelooflijke dorst ![]() - je hebt voor even echt geen honger meer ![]() Hrm. |
![]() |
|
vetarm, gezond, lekker:
broodje opensnijden, laagje magere kwark erop, eventueel met suiker bestrooien en dan plakjes appel erop ![]()
||
Citaat:
|
okayyyyyyyy
je bakt champignons en spekjes. en je snijd zongedroogde tomaat op olie in reepjes, na het afgedept te hebben. beleg vervolgens je broodje met: - kruidenroomkaas - kipfilet - de champignons, spekjes en tomatenreepjes - beetje alfalfa erbij en gewoon sla ofzo zooooo lekker
||
Citaat:
Lijkt me suuuhuuuuper lekker ![]() -- Lekker hartig broodje: Beleg 2 broodjes met kaas,ham,ananas,uitjes en paprika. Leg ze op elkaar en snijd ze in tweeen.. Dan bak je die ff in een pan (met wat boter).. mjam ![]() ![]()
|
![]() |
|
|