Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je er over wilt praten, voeg me dan op msn toe inlovewithsomeonespecial@hotmail.com |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz, misschien is het het idee van dat de relatie te vanzelfspreken wordt.. Zo van, de ander weet toch wel dat je van hem/haar houdt en alles..
Misschien moeten jullie proberen weer wat meer moeite te doen voor elkaar, zoals in het begin, en het niet als vanzelfsprekend te zien.. Of hij moet dit misschien vooral. Dat jullie een jaar hebben betekent niet dat je niks meer hoeft te doen voor de relatie en elkaar natuurlijk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat je na 2,5 jaar nog steeds geen greintje 'sleur' in je relatie hebt. Ik heb inmiddels een jaar of drie met mn vriend en er zijn echt periodes geweest dat ik hem liever niet wilde zien, zodat ik dingen voor mezelf kon doen. Maar het gaat over... als je relatie sterk genoeg is tenminste, en als je er tegen kunt dat je niet zoals je vriendinnen elk weekend met een jongen kan zoenen... Gelukkig houd ik niet van uitgaan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ook bedankt voor de reacties iedereen! ik ga gewoon kijken hoe het gaat en als het echt niet meer lukt.. tsja dan is dat het einde..
|
hij gaat het nu dus vanmiddag uitmaken
![]() Marlon (L)'s Shanna zegt: ik wil vanmiddag met jou praten .¦ | §haNna °LøVesz° Mar£øn | ¦. zegt: ![]() .¦ | §haNna °LøVesz° Mar£øn | ¦. zegt: ik ook met jou Marlon (L) Shanna zegt: kom vanmiddag maar hierheen ik ben alleen thuis .¦ | §haNna °LøVesz° Mar£øn | ¦. zegt: oke is goed Marlon (L)'s Shanna zegt: maar shanna je moet me goed bergrijpen ik hou nog steeds van jou maar ik weet het niet meer en ik wou er nog voor vechten.. maarja als hij er zelf ook nix voor gaat doen is het over ![]() it hurts
||
Citaat:
*I'LL be There For Yu when you need someone to talk!!!* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sterkte ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() heb je er verder met hem nog over gepraat?
|
ja we hebben er heel lang bij hem thuis dus over gepraat.. maar dan durf ik eiglijk niet zo veel te zeggen omdat ik dan toch weer in janken uitbarst
dus kwam ik thuis, pc aan, msn opstarten, was marlon online stond in zn naam dat hij me mist.. ik weet ook niet wat ik daarvan moet denken ![]() maarja we smsen elkaar gewoon nog en spreken elkaar op msn maar gewoon even een tijdje niet bellen of elkaar zien (tenzij we elkaar toevallig tegenkomen als we naar school fietsen) en dan zien we wel verder.. (ik heb je btw geadd op msn..)
||
![]() |
Citaat:
ik ken je probleem, ik wil er steeds over praten met hem, maar ik ben te bang om gekwetst te worden.. maar ik denk dat even afstand nemen niet werkt, dat moet ik volgens mij niet doen. verder spreek ik je wel op msn ![]()
||
Citaat:
![]() xxxiez
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Loopt relatie ten einde? Eenmaligja | 6 | 03-11-2015 06:01 | |