Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 21:26
malibubarbie
malibubarbie is offline
Ik heb aan jullie, vaste forumbezoekers, een vraag. Jullie posten namelijk jullie relatie lief en leef naar hartelust op dit forum. Natuurlijk zou ik dit ook wel willen doen maar ik ben toch erg op mijn privacy gesteld. Zijn jullie nou niet bang dat mensen uit jullie omgeving dit lezen en het herkennen? Of erger nog; de desbetreffende uit jullie verhalen?! Het is namelijk toch wel erg prive wat sommigen van jullie hier op schrijven.
Ik, misschien wat wantrouwend, blijf daarom maar vanaf een afstandje commentaar geven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 21:41
Orpa
Orpa is offline
Nee, hoor het kan mij niets schelen of iemand die ik ken dit leest, terwijl iedereen die mij een beetje kent uit mijn naam (eventueel in combinatie met de gegevens) er zo achter is dat ik het ben.

En ik vind het niet erg als een ander dit leest, want het is waar en ik schaam me er niet voor.

Als je je ergends voor schaamt moet je het natuurlijk niet neerzetten, maar waarom zou je het niet doen?

Voorbeeld: als jij hier iets zou lezen over iemand uit je klas (bijvoorbeeld op sexualiteit) zou jij het dan erg vinden?

En je privecy: je kan zo veel en zo weinig info neerzetten als je zelf wil, dus waarom niet.

Ik zou zeggen: gwoon reageren als je dat wilt en je geen zorgen maken of je mede forumers.
Oud 04-04-2003, 12:40
Signy
Signy is offline
Soms. Maar ja, volgens mij komt hier niemand die ik ken... en zulke beschamende verhalen vertel ik nou ook weer niet.
Oud 04-04-2003, 12:56
Verwijderd
nou, mij boeit het niet zo.
ik had bijvoorbeeld ook een keer een topic geopend over mijn vader...
en ik vind het heel lastig om het met anderen daar over te hebben en toen heb ik ook die link aan mijn beste vriend en mijn vriend gegeven. zo van: kijk, dat heb ik getypt.. misschien is het fijn als jullie dat wete...

dan voel ik me er ook niet zo ongemakkelijk onder...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:12
Drizzt
Drizzt is offline
Sterker nog, ik HOOP dat mijn ex sommige posts leest, maar dat zal wel niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:18
Verwijderd
Ik zet al te persoonlijke dingen niet op het forum, tenzij ik het niet erg vind dat mensen ze lezen (wat vrijwel altijd het geval is, bovendien gebruik ik ze vaak om 'n voorbeeld te geven).

Dingen die betrekking hebben op andere mensen zet ik niet op het forum tenzij ik ervan weet dat de personen op wie ze betrekking hebben het niet erg vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:20
Thomas
Thomas is offline
Ja, maar je kan het ook van de andere kant bekijken. Wat heb je te verbergen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:35
Miss Helena
Miss Helena is offline
Datgene wat ik neerzet, weten mn vriendinnen al... Er zijn trous maar n paar vriendinnen die hier komen, dus das zeker mijn probleem niet
Oud 04-04-2003, 14:37
Verwijderd
Bijna niemand die ik ken komt hier, komt hier toch iemand die ik ken, dan is de kans klein dat diegene het leest. Als die het dan toch leest kan me dat niets schelen . Ik zou niet weten wat ik te verbergen heb...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:20
Verwijderd
Ik schrijf niet echt iets wat bekenden van me niet mogen weten... Dus tja... het maakt me niet zo uit, 'k heb toch niets te verbergen dus ja....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:22
PardonMe
PardonMe is offline
Tja als je niet wilt dat bekenden het lezen dan moet je niks posten.. Ik denk dat de meesten dat ''risico'' wel overwogen zullen hebben... Maar goed ik denk dat het wel goed is om over je gevoelens te praten, zeker als je ergens mee zit, ik kan me voorstellen dat iemand meningen wil horen van mensen die er verder buiten staan enzo..
Oud 04-04-2003, 16:31
Kinshi
Kinshi is offline
Soms zet ik dingen hier niet neer al zou ik het willen. Wat ik erger vind is dat mijn naam wordt genoemd ik ben namelijk de enige BLIEP in de hele wereld
Als je echt dingen wilt weten kan je ook een tweede naam aanmaken.
Oud 04-04-2003, 16:41
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
De kans lijkt mij vrij klein dat hier iemand komt die mij kent, die dan ook nog es een post van mij leest, en door in mn info te kijken ziet dat ik t ben
En als dat wel gebeurt... tsja dan neem ik eigenlijk aan dat die persoon normaal genoeg is om t niet door de school te gaan hangen ofzo (als t al iets is waar ik me voor moet schamen).
Als ik zelf iemand tegen zou komen die ik ken zou ik diegene daar echt niet mee confronteren ofzo... dus ik neem maar aan dat anderen dat dan ook niet doen
Oud 04-04-2003, 16:54
miro
miro is offline
Ik post hier vaak mijn mening, die mag iedereen weten. Als ik iets persoonlijks post dan is dat niet zó persoonlijk dat niemand dat mag weten. Als het echt te persoonlijk is dan zet ik het natuurlijk niet hier neer. Bovendien vind ik het sowieso raar als iemand echt hele persoonlijke dingen op een forum gaat zetten.

en dit forum is toch wel redelijk anoniem vind ik.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk zou ik dit ook wel willen doen maar ik ben toch erg op mijn privacy gesteld. Zijn jullie nou niet bang dat mensen uit jullie omgeving dit lezen en het herkennen? Of erger nog; de desbetreffende uit jullie verhalen?!
Verleden jaar heb ik veel gepost over m'n ex-vriend maar dat moest ik gewoon kwijt. Het kon me niet zoveel schelen of iemand het las en eigenlijk nog steeds niet. Mensen uit m'n omgeving weten allang dat ik verdrietig was en dat ik hem een hufter vind...

Maar ik zou geen topic maken over de piemel van m'n vriend of over scheve tepels.. Dat gaat andere mensen niets aan en is ook niet boeiend.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:13
AtHell
AtHell is offline
De ene helft liegt, de andere helft is te wanhopig over zich daar druk om te maken.

Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:18
Verwijderd
Ik let er wel op, want ik weet dat mensen weten dat ik hier kom..
Maar alles waarvan ik echt niet wil dat anderen het weten post ik ik hier niet..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:20
Qamra
Qamra is offline
Nee, ze weten toch niet wie EC is irl

En wel als ze m'n foto's op gaan zoeken, maar ja euh..
Oud 04-04-2003, 19:29
damaetas
damaetas is offline
niemand van mijn vrienden komt hier. behalve roel (methuselah) maar die mag dat allemaal wel weten, das een lieve jongen.

en het is niet zo dat ik post denkende 'dat niemand dit toch leest' zo werkt het niet helemaal
Oud 05-04-2003, 01:16
Mark
Mark is offline
Nee, ik heb sowieso niet veel geheimen voor mijn omgeving. Mensen nemen me zoals ik ben of niet. Boeie, echte vrienden krijg je pas als ze je ook nemen om je "mindere" dingen.

Snow (waarvan je alles mag weten)
Oud 05-04-2003, 14:29
blupie
blupie is offline
ja, dat ben ik wel...
daar zat ik toevallig net over na te denken toen ik weer eens wat poste waarvan ik dacht AUWTS dit gaan ze herkennen als ze het zien.....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 14:34
Verwijderd
Ach ja... de enige mensen die ik ken die hier wel eens komen zijn vrienden... en als ik ze niet ken maakt het toch niet uit wat ze weten?

Bovendien is seksualiteit dan een gevaarlijker forum
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 15:54
Verwijderd
boeit me niks, als ze t vragen zeg ik precies t zelfde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten