Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 21:46
Martijngr
Martijngr is offline
Tis ff lezen, maar ja, thnx iig voor t lezen ervan. Dits mn verhaal:

Oke, paar weken geleden zag ik een meid in de dp. Ik had haar nog nooit eerder gezien. Ik heb al mn moed verzameld en ben er op afgestapt(ik ben totaal geen held om op meiden af te stappen, maja). We hebben een leuk praatje gehad en ging goed (althans dat gevoel heb ik).
Later was t afgelopen en ben ik ff meegelopen met haar naar haar scooter. Ik vroeg haar nummer, maar die wou ze liever niet geven (ze had al een stalker zei ze en ik was te onbekend voor haar). Ik was gelijk verkocht aan dr. Ik vroeg of ze de volgende week ook kwam en ze zei dat ze zou komen. En inderdaad een week later was ze dr weer. Mn vrienden zeiden dat ik dr maar weer op af moest stappen, maar ik had dr geen goed gevoel over, dus wou het liever niet. Uiteindelijk ben ik er toch op afgestapt. Dit gesprek was echt klote gewoon. Ik wist niets om over te praten en zij was redelijk kort af. Ik mompelde wat dat ik zei dat ik wegging en liep weg. Sindsdien zeggen we niets meer tegen elkaar...Ik weet niet waarom, maar ja. Elke keer als ik haar zie, krijg ik kriebels in mn buik....Opzich wel leuk, maar ik heb t gevoel dat ze me niet moet....Ik heb daarom gevraagd of vrienden van me op wouden letten of ze naar me keek.....2 zeiden er van we en 1 van niet....Maar moet ik erbij zeggen, die 2 weten niet 100% zeker of t ook werkelijk echt naar mij was of mss jongens die in mijn buurt stonden...Naja afgelopen zaterdag was zij er dus ook. Zij staat altijd meestal wel op n standaard plek ergens beneden. En ik was ook beneden aan het dansen en zij stond niet echt ver van mij vandaan. Ik ging ff aan de bar zitten op een hoek (ergens op haar standaard plek) En vlak daarna ging zij naast me staan en bestelde wat...Ik heb dr (toen ik op die barkruk zat en zij stond te dansen) een tijdje aan zitten kijken en soms keek ze wellis en keek ze snel weer weg...Nu zit ik zelf met een paar vragen in mn hoofd. Deze zijn:
- Ze kwam voorheel in de planet, maar sindsdien wij kennis gemaakt hebben, is ze er iedere week...Komt dit door mij, of is dit puur toeval....
- Keek ze werkelijk naar mij (toen ik vroeg de jongens om te kijken) of keek ze gewoon toevallig mijn buurt uit, of stond dr in mn buurt een andere jongen
- Ging ze vorige week expres naast me staan drinken te bestellen of gewoon puur toeval
- Keek ze expres snel weg zo van, kijk ns niet naar me, kijk ergens naartoe, kmoet je niet

Weet iemand hier wat mee. Of heeft iemand ervaring met dit soort dingen. Laat tme ff weten...thnx iig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 22:46
Niccie
Niccie is offline
Je bent verliefd...
Verder, tja je zou gelijk kunnen hebben, missc vindt ze wel iem. anders leuk die daar ook is, missc vindt ze alleen je aandacht wel leuk...
Mja al die vragen zul je tog aan je vrienden of haar moeten stellen...
En kun nie niet gewoon bij r gaan dansen, of danst ze zelf niet in die tent? Anders tja, zit volgens mij nix anders op dan een praatje maken???
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 00:27
noek1111
noek1111 is offline
verhaal klinkt erg bekend, meid papt wat aan met 'n jongen, kletst wat, drinkt wat op zijn kosten etc.

volgende week denk je het gesprek weer op te kunne pakken wordt je al bij aankomst afgewezen, en met heftig "nee" schuddend de deur uitgekeken.

1 woord --> b*tch....

jij getroost je moeite voor een meisje en zei behandeld je als stront....erg lame, ik zou er geen moeite meer voor doen....zoiets moet van 2 kanten komen, en NEE een jongen moet niet altijd alles op alles zetten om het een meisje maar naar de zin te maken, da's een opvatting van 60 jaar terug, we leven in f*ckin 2003 !!
Oud 20-03-2003, 10:54
Martijngr
Martijngr is offline
Ik stap dr zaterdag denk nog ff op af en dan kijken hoe het gaat...
Als het niet goed gaat, heb ik de rest van de avond een klote avond, maar ik weet dan wel hoe t zit..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 11:03
Verwijderd
goed idee verstandig van je
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:22
Martijngr
Martijngr is offline
Oke, ik stap dus op dr af.....Alleen weten jullie wat te zeggen. Ik weet nooit wat te vertellen....Die keer dat ik op dr afstapte was ik niet echt nuchter meer en zat mn hart ergens in mn keel...
Weten jullie mss dingen om te zeggen enzo...?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:43
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 20-03-2003 @ 14:22:
Oke, ik stap dus op dr af.....Alleen weten jullie wat te zeggen. Ik weet nooit wat te vertellen....Die keer dat ik op dr afstapte was ik niet echt nuchter meer en zat mn hart ergens in mn keel...
Weten jullie mss dingen om te zeggen enzo...?
Gewoon glimlachend "Hey, je bent er weer", daarna een onderwerp kiezen (willekeurig). Als ze met je wil praten loopt het gesprek vanzelf verder.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 14:11
Martijngr
Martijngr is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 20-03-2003 @ 14:43:
Gewoon glimlachend "Hey, je bent er weer", daarna een onderwerp kiezen (willekeurig). Als ze met je wil praten loopt het gesprek vanzelf verder.
Daarna onderwerp kiezen.........Dat is nou net t probleem...Xou nie weten waarover..........
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 14:19
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 20-03-2003 @ 15:11:
Daarna onderwerp kiezen.........Dat is nou net t probleem...Xou nie weten waarover..........
Haar haar/kleding, vrijetijdsbesteding. Waar ze naartoe gaat als ze niet naar die disco gaat ('k heb begrepen dat ze er pas sinds een paar weken komt).
Als je echt niet weet waarover je moet praten zou ik wel vantevoren een onderwerp kiezen. Maar niet alvast zinnen uit je hoofd gaan leren!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 14:29
Steefjuh
Steefjuh is offline
je kunt misschien ook vragen waarom ze je ontwijkt...

of is dat geen goede??

En als ze zegt "gewoon" dan zou ik haar maar vergeten...dan wordt het niks denk ik...

Maar ik hoop het wel voor je
Oud 20-03-2003, 15:04
Martijngr
Martijngr is offline
Tis allemaal wat..... Gedoe altijd met die vrouwen
Ik zie zaterdag wel hoe het er allemaal aan toe gaat. Ik zie wel..
Thnx iig voor alle reacties
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 16:16
noek1111
noek1111 is offline
of je doet gewoon zoals mij, en laat de vrouwen op je afkomen...

Oud 20-03-2003, 16:47
load_harmony
load_harmony is offline
- Ze kwam voorheel in de planet, maar sindsdien wij kennis gemaakt hebben, is ze er iedere week...Komt dit door mij, of is dit puur toeval....

Nouw das lastig. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar de kans is ook groot dat dat niet zo is. Ik kan na dit stukje heeel moeilijk bepalen of ze je leuk vind. Misschien heeft ze een andere leuke jongen gezien.. ik kan het niet zeggen. Maar ik kan je wel vertellen dat als ze sinds jullie gesprekje vaak komt je wel een grote kans hebt dat het goed zit!!!

- Keek ze werkelijk naar mij (toen ik vroeg de jongens om te kijken) of keek ze gewoon toevallig mijn buurt uit, of stond dr in mn buurt een andere jongen

jah, dat kn ik ook nie tzeggen, maar het kan prima dat ze naar je kijkt. Julli ekennen elkaar toch immers een beetje, dus hetkan heel geod dat ze naa rje keek. Ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat ze je wel ff zag!

- Ging ze vorige week expres naast me staan drinken te bestellen of gewoon puur toeval

Ik denkd at dit geen toeval is, je bent dus op weg!

- Keek ze expres snel weg zo van, kijk ns niet naar me, kijk ergens naartoe, kmoet je niet

zelfde verhaal, moeilijk om te zeggen, maar je hebt natuurlijk de kans.

Stap gewoon eens op haar af, dan heb je gelijk duidelijkheid
Oud 20-03-2003, 22:00
Martijngr
Martijngr is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 20-03-2003 @ 17:47:

Nouw das lastig. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar de kans is ook groot dat dat niet zo is. Ik kan na dit stukje heeel moeilijk bepalen of ze je leuk vind. Misschien heeft ze een andere leuke jongen gezien.. ik kan het niet zeggen. Maar ik kan je wel vertellen dat als ze sinds jullie gesprekje vaak komt je wel een grote kans hebt dat het goed zit!!!

jah, dat kn ik ook nie tzeggen, maar het kan prima dat ze naar je kijkt. Julli ekennen elkaar toch immers een beetje, dus hetkan heel geod dat ze naa rje keek. Ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat ze je wel ff zag!

Ik denkd at dit geen toeval is, je bent dus op weg!

zelfde verhaal, moeilijk om te zeggen, maar je hebt natuurlijk de kans.

Stap gewoon eens op haar af, dan heb je gelijk duidelijkheid
Thnx voor je aanmoedigende reactie. Stiekem hoop ik gewoon op zulk soort reacties....Nou maar gewoon hopen dat t allemaal goed komt

Thnx iig
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 12:32
Martijngr
Martijngr is offline
Oke, tis dus allemaal niet goed gekomen. Ik heb te horen gekergen dat ik dr type niet bent
Voel me nu behoorlijk kut......
Iemand mss iedeen hoe ik dr uit mn hoofd kan krijgen, want tis echt geen lekker gevoel....

greetz
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 14:05
Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 23-03-2003 @ 13:32:
Oke, tis dus allemaal niet goed gekomen. Ik heb te horen gekergen dat ik dr type niet bent
Voel me nu behoorlijk kut......
Iemand mss iedeen hoe ik dr uit mn hoofd kan krijgen, want tis echt geen lekker gevoel....

greetz
kop op man!!! Je vindt vast en zeker nog wel iemand die je leuk vind. Je komt er heus wel bovenop!!
Oud 23-03-2003, 16:24
Martijngr
Martijngr is offline
Ja ik kom dr wel bovenop, alleen tis nu gewoon ff n kutgevoel....da ga zomaar niet weg, zo van 1,2,3 weg...(helaas..)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 17:50
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 23-03-2003 @ 17:24:
Ja ik kom dr wel bovenop, alleen tis nu gewoon ff n kutgevoel....da ga zomaar niet weg, zo van 1,2,3 weg...(helaas..)
ksnap je gevoel
t lijkt net alsof je btje laatbloeier bent,
maar iedereen loopt weleens een blauwtje
en t komt echt wel goed.....

volgende x wil ze je wel
zul je zien,
en ookal willen ze je 10x niet dat zegt niet dat jij niet de moeite waard ben, alleen erg veel mensen hebben tegenwoordig oogkleppen op!
Oud 23-03-2003, 20:35
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
das wel k*t voor je zeg... ik wens je vast veel succes met het 'eroverheen komen', maar dat duurt gewoon ff...
Ik ben wel blij om te lezen dat jongens het ook wel es helemaal niet meer weten Ik had precies hetzelfde gedaan namelijk...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:40
king112
king112 is offline
Ik zou je vertellen dat dat wat zij doet heet aandacht trekken en als je tegen haar gaat zeggen dat je wat voor haar voelt dan heeft zij gewonnen.
of je hebt kans dat ze je wel wil.
maar ik heb soms het idee dat veel van die wijfen je gewoon expres gek willen maken daar kicken ze op ofzo.
Teminste dat is bij mij al zoveel het geval geweest.
en dan geef je toe na al dat uitgelokt te zijn en dan wordt je belachelijk gemaakt echt dit is vaak bij me voor gekomen en krijg er alleen maar minder zelfvertrouwen door
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:09
Unexplained
Unexplained is offline
If you pay peanuts, you'll get monkeys.

In andere woorden: investeren!

Als je leuk contact met een meisje wilt, zul je echt veel met haar moeten praten. Als het gesprek dreigt stil te vallen, gebruik je de LSD-methode:
- Luisteren naar wat ze zegt
- Samenvatten: je vat even kort samen wat ze gezegd heeft "Zo, dus jij gaat van de zomer naar Spanje."
- Doorvragen: "Met wie ga je?"

Zo kun je een gesprekje van 5 minuten makkelijk uitrekken tot een kwartier. Pas er echter op dat je niet alleen over haar praat, maar ook over jezelf. De meeste vrouwen zijn al tevreden als je ze aandacht geeft, dus blaas niet te hoog van de toren zou ik zeggen..
Oud 26-03-2003, 15:13
Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 26-03-2003 @ 15:09:
LSD-methode:
- Luisteren naar wat ze zegt
- Samenvatten: je vat even kort samen wat ze gezegd heeft "Zo, dus jij gaat van de zomer naar Spanje."
- Doorvragen: "Met wie ga je?"
Die afkorting Heerlijk
Oud 28-03-2003, 15:14
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 19-03-2003 @ 22:46:
Later was t afgelopen en ben ik ff meegelopen met haar naar haar scooter.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Oud 28-03-2003, 17:57
Loezzel
Loezzel is offline
Haha, jammer, ik lees deze topic te laat.
Meisjes die zo tegen je doen, willen alleen maar aandacht.
Het geeft ze een kick om te zien dat ze aandacht krijgen van jongens.
Tis gewoon een b*tch, zo moet jij ook denken.
Je moet vooral niet gaan treuren om zo'n trien...
Lekker verder uitgaan en veel leukere en lievere meisjes tegenkomen, zou ik zeggen!!

Uuh.. haha, tsjah, wel makkelijker gezegd dan gedaan...
Oud 28-03-2003, 18:09
PardonMe
PardonMe is offline
Ik geloof niet dat ze echt serieus is ofzo.. Als ze jou echt leuk had gevonden dan had ze haar nummer denk ik toch wel gegeven of anders jouw nummer gevraagd ofzo.. Ik weet niet, als ik een leuke jongen zou ontmoeten die ik echt wel zie zitten en waar ik best eens wat mee zou willen afspreken dan zou ik best mn nummer geven en als ik dat liever niet doe gelijk dan zou ik gewoon zijn nummer vragen..
Heb het idee dat ze gewoon een beetje met je aan het spelen is, een beetje flirten misschien, maar ik geloof niet dat ze serieus interesse heeft..
Kijk nog eens verder rond, er zijn nog zo veel leuke meiden..
Oud 29-03-2003, 23:50
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Laat haar toch lekker links liggen, zonde van je tijd!

Er zwemmen nog veeeel meer vissen in de zee, die waarschijnlijk nog veel mooier (en leuker) zijn dan zij!

Sterkte!
Reageren

Regels voor berichten