Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je echt niet weet waarover je moet praten zou ik wel vantevoren een onderwerp kiezen. Maar niet alvast zinnen uit je hoofd gaan leren! |
![]() |
|
![]() |
- Ze kwam voorheel in de planet, maar sindsdien wij kennis gemaakt hebben, is ze er iedere week...Komt dit door mij, of is dit puur toeval....
Nouw das lastig. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar de kans is ook groot dat dat niet zo is. Ik kan na dit stukje heeel moeilijk bepalen of ze je leuk vind. Misschien heeft ze een andere leuke jongen gezien.. ik kan het niet zeggen. Maar ik kan je wel vertellen dat als ze sinds jullie gesprekje vaak komt je wel een grote kans hebt dat het goed zit!!! ![]() - Keek ze werkelijk naar mij (toen ik vroeg de jongens om te kijken) of keek ze gewoon toevallig mijn buurt uit, of stond dr in mn buurt een andere jongen jah, dat kn ik ook nie tzeggen, maar het kan prima dat ze naar je kijkt. Julli ekennen elkaar toch immers een beetje, dus hetkan heel geod dat ze naa rje keek. Ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat ze je wel ff zag! - Ging ze vorige week expres naast me staan drinken te bestellen of gewoon puur toeval Ik denkd at dit geen toeval is, je bent dus op weg! - Keek ze expres snel weg zo van, kijk ns niet naar me, kijk ergens naartoe, kmoet je niet zelfde verhaal, moeilijk om te zeggen, maar je hebt natuurlijk de kans. Stap gewoon eens op haar af, dan heb je gelijk duidelijkheid
||
![]() |
Citaat:
![]() Thnx iig |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
t lijkt net alsof je btje laatbloeier bent, maar iedereen loopt weleens een blauwtje en t komt echt wel goed..... volgende x wil ze je wel ![]() zul je zien, en ookal willen ze je 10x niet dat zegt niet dat jij niet de moeite waard ben, alleen erg veel mensen hebben tegenwoordig oogkleppen op! ![]()
|
Ik zou je vertellen dat dat wat zij doet heet aandacht trekken en als je tegen haar gaat zeggen dat je wat voor haar voelt dan heeft zij gewonnen.
of je hebt kans dat ze je wel wil. maar ik heb soms het idee dat veel van die wijfen je gewoon expres gek willen maken daar kicken ze op ofzo. Teminste dat is bij mij al zoveel het geval geweest. en dan geef je toe na al dat uitgelokt te zijn en dan wordt je belachelijk gemaakt echt dit is vaak bij me voor gekomen en krijg er alleen maar minder zelfvertrouwen door |
![]() |
|
If you pay peanuts, you'll get monkeys.
In andere woorden: investeren! Als je leuk contact met een meisje wilt, zul je echt veel met haar moeten praten. Als het gesprek dreigt stil te vallen, gebruik je de LSD-methode: - Luisteren naar wat ze zegt - Samenvatten: je vat even kort samen wat ze gezegd heeft "Zo, dus jij gaat van de zomer naar Spanje." - Doorvragen: "Met wie ga je?" Zo kun je een gesprekje van 5 minuten makkelijk uitrekken tot een kwartier. Pas er echter op dat je niet alleen over haar praat, maar ook over jezelf. De meeste vrouwen zijn al tevreden als je ze aandacht geeft, dus blaas niet te hoog van de toren zou ik zeggen..
|
Haha, jammer, ik lees deze topic te laat.
Meisjes die zo tegen je doen, willen alleen maar aandacht. Het geeft ze een kick om te zien dat ze aandacht krijgen van jongens. Tis gewoon een b*tch, zo moet jij ook denken. Je moet vooral niet gaan treuren om zo'n trien... Lekker verder uitgaan en veel leukere en lievere meisjes tegenkomen, zou ik zeggen!! Uuh.. haha, tsjah, wel makkelijker gezegd dan gedaan...
|
Ik geloof niet dat ze echt serieus is ofzo.. Als ze jou echt leuk had gevonden dan had ze haar nummer denk ik toch wel gegeven of anders jouw nummer gevraagd ofzo.. Ik weet niet, als ik een leuke jongen zou ontmoeten die ik echt wel zie zitten en waar ik best eens wat mee zou willen afspreken dan zou ik best mn nummer geven en als ik dat liever niet doe gelijk dan zou ik gewoon zijn nummer vragen..
Heb het idee dat ze gewoon een beetje met je aan het spelen is, een beetje flirten misschien, maar ik geloof niet dat ze serieus interesse heeft.. Kijk nog eens verder rond, er zijn nog zo veel leuke meiden..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Need some advice... Gast_gebruiker | 10 | 12-10-2007 12:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht Amsterdam Syrinxx | 2 | 24-04-2006 09:38 | |
Algemene schoolzaken |
Vraag over jullie vakken! pppp | 63 | 13-12-2004 22:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie mening over gedichten; Betsy | 9 | 29-11-2001 14:23 | |
ARTistiek |
jullie mening over gedichten; Betsy | 3 | 29-11-2001 05:15 |