Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2007, 20:25
Gast_gebruiker
Gast_gebruiker is offline
Hoihoi, ook ik wil ff jullie mening over dit:

oke dus ff dit in het kort
Ik leerde een jongen kennen op vakantie. we vonden elkaar meteen leuk. hij zei (op vakantie nog) oprecht: ik vind je leuk.
Heb em in NL 1 x gezien . Het was toen heeeel gezellig zegmaar en we gaven allebei te kennen dat het voor herhaling vatbaar is(volgende afspraak staat op de planning) we wonen alleen 150 km uit elkaar.
We sturen elkaar (soms, nu ook msn dus daarom minder) smsjes. Spreken elkaar op msn. Noemt me wel schat/lieverd enzo.. Sluit elk msn gesprek af met veel ''xxxxx'jes..
Ik vind hem eigenlijk wel leuk, maarja de afstand. Ik ben wel bereid om lekker heen en weer te treinen enzo en ik ben sowieso elk weekend bij hem in de buurt voor iets anders, maar ik krijg dus echt geen hoogte van hem.. Wat wil hij eigenlijk!?!? Ben ik gewoon een leuke scharrel voor ALS hij me ziet ofzo? Want ik vrees dat die afstand tussen ons hem teveel wordt ofzo.

..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2007, 20:27
Verwijderd
Wat is het probleem? Spreek gewoon iets af, en kijk waar het schip strandt.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Wat wil hij eigenlijk!?!? Ben ik gewoon een leuke scharrel voor ALS hij me ziet ofzo? Want ik vrees dat die afstand tussen ons hem teveel wordt ofzo.
Dat is zo toch nooit te zeggen, dit is nou typisch iets wat je gewoon aan hem zelf moet vragen.
Met citaat reageren
Verwijderd
ik heb al meer dan 9 maanden een vriendin die iets meer dan 150km bij me vandaan woont en dat gaat prima
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 20:39
Gast_gebruiker
Ja.. gewoon vragen. dat weet ik ook wel, maar ben dat als ik hem echt zo vraag wat ie nou wil, dat hij denkt dat ik teveel van hem verwacht en dat het dan niet meer hoeft ofzo.. dat dat hem afschrikt ofzo

ja i know is belachelijk..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 20:39
Gast_gebruiker
Citaat:
ik heb al meer dan 9 maanden een vriendin die iets meer dan 150km bij me vandaan woont en dat gaat prima
dat geeft hoop haha
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:00
Metal
Metal is offline
150km is goed te doen. Het zou minder leuk zijn wanneer jij in zeeland zou wonen en hij in assen, oid.
Oud 09-10-2007, 21:59
Verwijderd
voor Kazet Nagorra.
Gewoon iets afspreken. Is het dan nog steeds zo gezellig. Spreek nog eens iets af. En vraag hem dan eens wat het nu eignelijk is. Als hij jou echt zo leuk vindt, boeit die afstand hem ook voor geen ruk. Stop met dingen voor hem invullen als: "Want ik vrees dat die afstand tussen ons hem teveel wordt." De enige manier waarop je erachter komt is vragen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:43
Verwijderd
Citaat:
150km is goed te doen. Het zou minder leuk zijn wanneer jij in zeeland zou wonen en hij in assen, oid.
Ik ken zo'n stelletje, en dat gaat toch best wel goed hoor
Assen - Goes

Net als Leeuwarden - R'dam (waar ze eerst woonden )
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:06
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriend en ik woonden eerst zo'n 180 km uit elkaar. Het op en neer reizen hebben we zo'n 3.5 jaar volgehouden, en nu wonen we inmiddels bijna 1.5 jaar samen. Dus grote afstand kan best goed gaan hoor, gewoon ervoor gaan en zien waar het schip strandt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 12:11
waves
waves is offline
Gewoon proberen !

Als je het niet probeert krijg je er misschien wel spijt van . En ik ken ook mensen waar dat heel goed ging/gaat .
Reageren

Regels voor berichten