Advertentie | |
|
![]() |
|
dit is een oorlog van de vs tegen de rest van de wereld. Dat er nou alleen moslims wonen in gebieden waar de vs 'belang' bij heeft zal hem een worst wezen.
maar hoe vaak bush ook zegt dat hij nix tegen moslims heb, ik geloof het niet zo. kijk maar in deze topic waarin je duidelijk de anti-islam houding van de vs ziet. maar je kan niet zo fftjes kiezen uit twee opties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
eigenlijk is het ironisch... de VS helpt saddam aan de macht door hem in het verleden wapens te leveren, en nu ze in de tijd van de strijd tegen terrorisme hem met alle geweld willen afzetten gaan ze hier alleen nog maar meer terrorisme mee uitlokken |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Volgens mij is het een oorlog van de VS en Groot-Brittannië tegen Saddam Hussein en zijn regime. Mogelijke redenen zijn het hebben van verboden wapens, de daar gevestigde dictatuur, de oliebronnen, het schrik aanjagen van terroristen.
Ik hoop van ganser harte dat de islam niet in dit rijtje thuishoort; dat zou nog wel eens veel meer terrorisme, door moslims in dit geval, tot gevolg kunnen hebben.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
peiling: over al qaida, de rol van de overheid en de VS Gatara | 18 | 29-10-2006 09:39 | |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Halal 0fd1ba6bef258b3 | 99 | 31-03-2005 16:56 | |
Islam vs islamisme; wat kan men in democratisch Europa verwachten? Gatara | 463 | 29-01-2005 13:56 |