![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je voelt je vaak tot een bepaald uiterlijk aangetrokken, en mensen uit een bepaald gebied hebben vaak ongeveer dat uiterlijk.
Vind zelf blank-maar-niet-wit met bruin haar het mooist... en hou van 'fijgebouwde' gezichten... dus Noord-Frankrijk zeg maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Geen zorgen, ik vind oosterse trekjes bijna altijd aantrekkelijk. Dat zit 'm voor een groot deel in de lichaamsbouw, maar eigenlijk is 't overall. Maar, ik ben geen homo. Sorry
![]() Verder heb ik niets met donkere mensen. Vind ik nooit zo mooi.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is helemaal niet racistisch bedoeld, maar ik word er verre van geil van. |
![]() |
|
Ik ben zelf half indisch, en Aziatische kerels spreken me vaak wel erg aan, maar als het echt op een relatie aankomt, zit ik toch meestal vast aan een typische fryske hunk. (zijn ook lekker, maar als ik dan weer zo'n aziaat met half lang tot lang zwart haar langs zie komen en een beetje een lekker lijf begin ik wel te kwijlen)
|
![]() |
Ik ga nu niet zeggen dat ik niet op uiterlijk let, want dat doe ik wel! Maar het maakt mij niet echt uit wat voor afkomst iemand heeft. Ik wil niet racistisch overkomen, maar er zijn gewoon enkele rassen waar ik NOOIT op zou vallen (somaliers bijvoorbeeld) En dat heeft nix te maken met huidskleur hoor. Ik ben wel eens op nederlanders gevallen, maar ook op andere rassen. Zolang die persoon aan mijn eisen voldoet, vind ik het best..Al moet ik wel zeggen dat ik eerder op donkere, gespierde mannen geil (*ZUCHT*) dan op blanke mannen (al zitten daar ook lekkere dingen bij!
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dubbele nationaliteit II Gatara | 500 | 25-03-2007 00:28 |