Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind je een beetje vaag reageren en volgens mij puber je een beetje.
het feit is dat je gewoon heel erg wanhopig bent en dat probleem hebt ik ook. Maar als je wanhopig bent ga je snel denken dat je mensen leuk vindt terwijl dat helemaal dus niet altijd zo het geval is. ik heb het laatst nog meegemaakt ik was helemaal straalverliefd en uiteindelijk bleek dat allemaal reuze mee te vallen toen ik het vertelde(was afgewezen). Maar van al dat wanhopige gedoe (teminste die info heb ik hier van dit forum) (het klopt wel) ga je dingen te snel denken en volgens mij moet er juist een soort spanning aan zitten je moet gewoon jezelf blijven en niet heletijd kijken van o hem kan ik wel krijgen en hem niet. of o hij vind me leuk dus nu heb ik eindelijk een vriendje |
![]() |
|
![]() |
Ik ken het gevoel wat jij heb, ik heb dr nu (jammer genoeg) ook last van... Ik wil dolgraag weer n vriendin, alleen ben TE op zoek (denk ik) Ik weet dat je niet moet zoeken, maar ik kan t gewoon niet laten op de een of andere manier om niet achter de meiden aan te lopen...Heel vaag maja....
Het is eigenlijk gewoon allemaal een kwestie van afwachten, afwachten en afwachten...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() offtopic: vriendin is belangrijkste persoon in mijn leven, toch voel ik me geen stalker hoor... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aah ik word gek van mezelf steffie | 9 | 13-08-2003 20:10 | |
Psychologie |
ik word helemaal gek van mijn 'beste' vriendin Verwijderd | 6 | 15-05-2003 13:50 | |
Psychologie |
Ik word gek van m'n ouders Hardcore | 3 | 15-03-2003 10:00 | |
Psychologie |
Ik word gek..... Verwijderd | 44 | 06-03-2003 15:56 | |
Psychologie |
Ik word gek... Iotje | 15 | 22-05-2002 08:38 | |
Liefde & Relatie |
ik word gek! ik wil niet zonder meer! noukkk | 11 | 27-03-2002 07:55 |