Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 21:53
Briseïs
Briseïs is offline
Sorry maar dit moet ik ff kwijt... 't Is al laat en ik kan dus ff niemand opbellen...

Ik wordt echt helemaal knettergestoord van mezelf. Wat 'de liefde' betreft dan.

1. Ik weet nooit of ik verliefd op iemand ben. Kan iemand leuk vinden, zelfs denken dat ik verliefd ben, maar ik weet het nooit zeker. Ook achteraf niet. Als ik erachter kom dat diegene mij niet leuk vind kan ik 'm zo weer uit m'n hoofd zetten. Nouja, er iig niet meer aan denken.

2. Ik blijf maar denken dat iemand mij ooit leuk gaat vinden. En dat moet ik dus niet doen. En dan bedoel ik niet dat ik zo iemand ben die denkt dat nooit iemand haar leuk gaat vinden, maar ik bedoel dat, als ik iemand leuk vind (of denk leuk te vinden), ik niet moet denken dat diegene mij ook leuk vind, omdat ik dan alleen maar teleurgesteld word.

3. Het is niet zo dat ik zo ontzettend graag een vriendje wil (nouja eigenlijk ook wel ), maar dat iemand mij gewoon een keer leuk vind. Dat ik een keer het belangrijkste ben, en niet iemand anders, een vriendin van me of zo. Het is ook al zo dat ik een paar heel erg goeie vriendinnen heb, maar geeneen is de beste. Dat je dus voor diegene echt de belangrijkste persoon in zijn/haar leven bent, dat IK alleen ook een beetje de moeite waard ben...

Ik ben er dus net achtergekomen dat de jongen die ik (dacht) leuk te vinden een vriendin heeft... Ach ja wat beit het ook. Ik ga maar weer gewoon door he...
Oud 24-03-2003, 22:25
Verwijderd
1. dus?

2. conclusie: je pubert.

Citaat:
Dat je dus voor diegene echt de belangrijkste persoon in zijn/haar leven bent,
Dit is heel eng. Geloof me, als iemand jou als het belangrijkste in zijn leven beschouwt, heb je er een stalker bij.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 23:10
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Je zou in de eerste plaats jezelf eens het belangrijkste in je leven moeten vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:30
SounD
SounD is offline
Omdat ik er vrij laat achterkwam dat ik bi ben heb ik ook dit soort problemen..
Daarvoor was alles ok.

Om te voorkomen dat je gek wordt, moet je dus terug naar de situatie van daarvoor waarin je niet eigenlijk op zoek bent.
Dat maakt je zo wanhopig ensow..

Gewoon gaan doen wat voor jou belangrijk is en als er iemand is die echt bij je past en waar eht wat mee kan worden dan kan je dat zien aan die ander.. als die wat moeite doet dan weet je dat dat kan werken.

succes!
Oud 25-03-2003, 15:17
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Jadie schreef op 24-03-2003 @ 23:25:
1. dus?
Dus dat moest ik ff kwijt.

Citaat:
2. conclusie: je pubert.
Nee echt?

Citaat:
Dit is heel eng. Geloof me, als iemand jou als het belangrijkste in zijn leven beschouwt, heb je er een stalker bij.
Ik geloof niet echt dat je begrijpt wat ik bedoel...
Oud 26-03-2003, 22:49
king112
king112 is offline
Ik vind je een beetje vaag reageren en volgens mij puber je een beetje.
het feit is dat je gewoon heel erg wanhopig bent en dat probleem hebt ik ook.
Maar als je wanhopig bent ga je snel denken dat je mensen leuk vindt terwijl dat helemaal dus niet altijd zo het geval is.
ik heb het laatst nog meegemaakt ik was helemaal straalverliefd en uiteindelijk bleek dat allemaal reuze mee te vallen toen ik het vertelde(was afgewezen).
Maar van al dat wanhopige gedoe (teminste die info heb ik hier van dit forum) (het klopt wel) ga je dingen te snel denken en volgens mij moet er juist een soort spanning aan zitten je moet gewoon jezelf blijven en niet heletijd kijken van o hem kan ik wel krijgen en hem niet.
of o hij vind me leuk dus nu heb ik eindelijk een vriendje
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:59
poesiefox
poesiefox is offline
Geloof me, als je eenmaal echt verliefd wordt, dan is er geen twijfel mogelijk. Maar dat duurt even. Ik was ook 17. Het was een ongelukkige liefde, (natuurlijk) en de volgende kwam pas 2 jaar later.
Oud 27-03-2003, 00:08
ConnX
ConnX is offline
Heeft niet iedereen soms een stalker nodig?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 17:24
Martijngr
Martijngr is offline
Ik ken het gevoel wat jij heb, ik heb dr nu (jammer genoeg) ook last van... Ik wil dolgraag weer n vriendin, alleen ben TE op zoek (denk ik) Ik weet dat je niet moet zoeken, maar ik kan t gewoon niet laten op de een of andere manier om niet achter de meiden aan te lopen...Heel vaag maja....
Het is eigenlijk gewoon allemaal een kwestie van afwachten, afwachten en afwachten......
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:12
AtHell
AtHell is offline
Guttekut jij weet ook niet wat je wil. Het is maar goed dat ook jij op je 18e mag gaan stemmen

Ja de toekomst is écht wel eng.
Oud 28-03-2003, 13:54
The0
The0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-03-2003 @ 22:53:

2. Ik blijf maar denken dat iemand mij ooit leuk gaat vinden. En dat moet ik dus niet doen. En dan bedoel ik niet dat ik zo iemand ben die denkt dat nooit iemand haar leuk gaat vinden, maar ik bedoel dat, als ik iemand leuk vind (of denk leuk te vinden), ik niet moet denken dat diegene mij ook leuk vind, omdat ik dan alleen maar teleurgesteld word.
Das een hele zin Ik denk dat je toch wel zelf een beetje moeite mag doen opzoek naar een vriend? Ik bedoel, de jongens offeren zich vaak al op (dat uitvragen is toch nog niet zo lekker geemancipeerd...) maar dan moet ook jij bijvoorbeeld wel oogcontact zoeken ofzo.. Conclusie: met een beetje moeite van jou kant, zal er vast wel iemand je leuk gaan vinden.

offtopic: vriendin is belangrijkste persoon in mijn leven, toch voel ik me geen stalker hoor...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten