Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 15:49
AnneCath
AnneCath is offline
klopt het dat je na een tijdje minder verliefd wordt.. en dat dat overgaat in houden van ??

na hoe lang gebeurde dit bij jullie? of nog steeds verliefd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 15:50
Drizzt
Drizzt is offline
Ja, dat is normaal.. geen idee wanneer dat bij mij gebeurde. Weet het wel ongeveer van mijn ex, want toen de verliefdheid over was maakte ze het uit.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:51
Verwijderd
nou we hebbe 22 maande.. en ben nog wel verliefd.. tenzij we gewoon een beetje op de bank hange, dan is het meer houden van denk ik.. zodra ik hem na een poosje weer zie ben ik heel verliefd of als we even met zijn tweeen zijn ofzo.. verschilt dus wel eens.. maar ben wel verliefd
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:54
Ellennnn
Ellennnn is offline
ik weet niet of je het zo moet noemen. ik denk dat je op een gegeven moment niet meer zonder elkaar kunt en ben je zover naar elkaar toegegroeid dat het anders gaat voelen. Tenminste, ik heb vaak nog steeds vlinders in mijn buik maar het zijn inderdaad meer houdenvanvlinders. Misschien raar uitgelegd maar ik denk niet dat die verliefdheid weg gaat. Ik denk dat mijn ideeen over de liefde ook af en toe wel eens te romantisch zijn en geloof ik daarom in eeuwige verliefdheid bij de ware.
Oud 03-04-2003, 16:32
Verwijderd
ik heb nu 3 jaar en nog wat, en ja, minder verliefd wordt je natuurlijk wel. Maar ach, ik hou van 'm, hij van mij, ik vind hem lief en ik zie hem nog steeds als veel meer dan een goede vriend... dus zolang het mij niet verveelt, vind ik het best.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:20
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Ellennnn schreef op 03-04-2003 @ 16:54:
...ik heb vaak nog steeds vlinders in mijn buik maar het zijn inderdaad meer houdenvanvlinders.
Oud 03-04-2003, 19:15
ZerO
ZerO is offline
Na 7 maanden ben ik nog steeds verliefd maar er is meer dan dat . Ik voel nu voor hem een mix van verliefdheid , liefde en respect .
Oud 04-04-2003, 12:37
Signy
Signy is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 03-04-2003 @ 16:49:
klopt het dat je na een tijdje minder verliefd wordt.. en dat dat overgaat in houden van ??

na hoe lang gebeurde dit bij jullie? of nog steeds verliefd?
Kommop zeg! Als je niet meer verliefd bent op je partner maar meer houden van, dan moet je wel rond de 40/50 zijn hoor!!
Mensjes van 15, 16 jaar en die dan al beginnen te brallen dat ze van hun vriend(innet)je houden ... hmmpff daar krijg ik braakneigingen van.. zo.

Offtopic: (vergeef me, net Giph gelezen.)
Oud 04-04-2003, 12:58
Verwijderd
de verliefdheid gaat niet weg.
het houden van komt er juist bij..
een verrijking (duur woord ) van je gevoel.

Loontjuh (die af en toe wel van het gebruik van moeilijke woorden houdt)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 04-04-2003 @ 13:37:
Mensjes van 15, 16 jaar en die dan al beginnen te brallen dat ze van hun vriend(innet)je houden ... hmmpff daar krijg ik braakneigingen van.. zo.
Sorry hoor, maar mag dat na drie jaar niet eens? Sommige mensen trouwen na drie jaar al!
(of hebben kinderen)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:18
Thomas
Thomas is offline
Ja, dat is meestal wel zo. Je kan mij nl niet wijsmaken dat je 20 jaar huwelijk nog steeds verliefd bent, wat dat is gewoon niet waar. Hopenlijk heeft dat dan wel plaats gemaakt voor het gevoel houden van.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2003 @ 13:58:
verrijking (duur woord )

Ja, dat heb ik vrijwel altijd. Eigenlijk al bij de eerste zoen. Dat echte zwijmelgevoel gaat weg zodra ze heeft gehapt, want dan is ze niet meer onbereikbaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten