Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga zondagnacht naar de Provence (Zuid-Frankrijk) en ik neem een zak mueslibollen of krentebollen en een pak liga's mee. Verder natuurlijk veel drinken.
||
Citaat:
als je het brood nou in zilverfolie doet, en dan in een broodbakje, kan je dat makkelijk 1á anderhalve dag bewaren! een flesje drinken een dag vante voren (dat je weggaat) in de koelkast doen, en dan de fles in zilverfolie verpakken (de dop niet) dan blijft dat ook lekker lang koud.... ik hoop dat je er wat aan heb ![]()
|
Verwijderd
|
ik neem altijd lekkers mee op die reizen... doen iedereen in de bus ook.. tja ik heb ook wel 4 keer broodjes meegenomen maar die eet ik dan gewoon niet, dan koop ik liever bij het station nog wat... ja niet echt gezond maar op al mijn busreizen is het tot nu toe wel zo gegaan
|
![]() |
|
nog een handige tips: Vries een flesje drinken in en neem dat mee, dan heb je later op de dag nog fris drinken, en als je vlees/kaas meeneemt bij dat flesje, blijft alles koel
![]()
|
- pringles (handig zo'n hersluitbare doos)
- 1,5 liter fles water (of ander drinkbaar spul) - gevulde koeken (die zijn toch al zacht, dus kunnen ook niet "zacht" worden door zon oid) - fruit - enz.
|
Verwijderd
|
Krentenbollen, meuslibollen, kaasuienbollen, enz. blijven langer goed, omdat er geen beleg op zit...vind ik dan iig. Ik neem altijd gewoon broodjes mee, ook al zijn die niet meer te vreten, maar ja... Verder een aantal halve liter flesjes met drinken. Wat chips, sultana-achtige-dingen, soms koekjes ofzo, fruit en iig kauwgom. Dat was het wel weer zo'n beetje. M'n vriend neemt ook nog Pringels en snoep/koek mee.
Veel plezier btw! |
![]() |
|
Ik heb net inkopen gedaan en ik heb het volgende gekocht om mee te nemen:
- flesje spa fruit - zonnatura rijstwafels met van dat kaas / ui / tomaat prut ertussen - pakje crackertjes - zak mueslibollen - pak liga evergo bosvruchten - flesje water Zal toch wel genoeg zijn om 16 ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
[MEETING] 28-29-30 April A.s. in Zwolle Verwijderd | 94 | 03-05-2006 23:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis. Ieke | 0 | 07-08-2005 13:46 | |
De Kantine |
bus naar Spanje Loesje86 | 52 | 28-01-2004 16:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[column] De smirnoffgoth Nietzman | 25 | 04-02-2003 16:11 |