![]() |
|
Ik ontbijt altijd stevig 3 boterhammen
Ik sport 2x in de week Volgens mij eet ik gezond (wel veel, vooral veel groente) maar toch vind ik mezelf te zwaar 64 kilo, 1.66 Maar ik heb wel een buikje en daar echt wel dat het dunner kan.. echt een beetje vet enzo, maar ik weet niet wat ik moet veranderen om af te vallen ![]()
|
Bij koffie komt het volgens mij door het kafeine dat het bevat ... maar weet het niet zeker, want dan zou thee en cola ook op die manier moeten werken. Anders, elke vloeistof remt wel honger, omdat het vult (tenminste, bij mij is het zo, maar met mij weet je nooit
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het enige waarom je door die 2 dingen afvalt is inderdaad ook misschien omdat je eetlust verdwijnt, en omdat je de hele nacht door aan het gaan bent. En je soms de volgende dag nog geen trek hebt, of dat je maag het slecht kan verdragen. Maar dit zijn drugs, niet om af te vallen! ![]() Als je echt af wilt vallen, moet je niet alleen koffie drinken over de hele dag, dat is hartstikke slecht voor je maag. Je moet gewoon gezond eten, niet te vet en sporten! |
![]() |
|
|