Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 11:14
sweet dreams
sweet dreams is offline
ik was vandaag per ongeluk op het msn van mijn vriend.
ik wou me mail checken, en zag een nieuwe staan, en ik lezen, kwam ik er dus achter dat het de mail van me vriend was..
daar stond in van een meisje dat ze niet vreemd was gegaan..dat ze dat nooit zou doen!
de rest maakt niet uit..
ik heb een vriend van mijn vriend in me lijst en sprak die over dat meisje, hij zei dat ie met haar had om haar voor lul te zetten.
alleen de datum dat het meisje de mail had verstuurd, hadden wij al met elkaar.
de vriend van mijn vriend zei dat ie het al 2 weken van te voren had uitgemaakt.
ik heb zoiets van: me vriend is 17 (bijna 18) zoiets doe je een meisje van 13 jaar toch niet aan?
ik ben echt pissed op hem, terwijl ik het hele meisje niet ken..
maar hij vertelde me paar dagen geleden ook van dat ze hem in het zwembad probeerde te zoenen.. ik was zo geschrokken dat ik helemaal nix had doorgevraagd terwijl ik dat eigelijk wel zou..
wat moet ik doen?
Me erbuiten houden, me ermee bemoeien?

Kiss Angela
Oud 26-03-2003, 11:20
wissie
wissie is offline
Ik begrijp niets van je verhaal

Hoe kun je per ongeluk zijn email lezen?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:31
sweet dreams
sweet dreams is offline
ja daar vraag je me wat..
hoe moek dat zeggen, ik was nogal druk dus d8 ff snel me mail controleren.
zag zn adres wel staan, maar helemaal niet bij na ged8.
zijn w8woord staat onder die van mij op een papiertje, dus ik had zijn w8woord in getypt..

*zucht* het lijkt net of ik het expres heb gedaan*
Oud 26-03-2003, 13:03
Verwijderd
Nja, ik zou sowieso even uitzoeken hoe dat nou zit met dat dat meeltje is geschreven toen jullie al met elkaar hadden..

Bovendien is het natuurlijk inderdaad een klote streek, en vind ik ook best dat je je vriend daarop aan kunt spreken. Het schaadt denk ik toch enigszins je vertrouwen in hem.

Nja, ik zou het er gewoon met hem over hebben enzo, en dan maar kijken wat hij zegt en hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 00:32
ConnX
ConnX is offline
zijn w8woord staat onder die van mij op een papiertje, dus ik had zijn w8woord in getypt..

//

dat je niet ziet dat de msn app op een andere account is ingelogd das 1, maar zonder dat je het doorhebt iemand anders zn password intikken? vaag verhaal heur....

//

anywayz rare situatie, ik zou toch ernstig aan hem twijfelen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:34
-lievie-
-lievie- is offline
tja zekers een rare situatie, ik zou wel gaan twijfelen aan hem.
wat helemaal raar is is dat het een datum is wanneer jullie al hadden, ik zou toch es een gesprek beginnen met m en vragen hoe dat nou zit.

en dan nog....vind ik het raar dat een jongen van 17 zo iets bij een meisje van 13 voor de grap doet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:38
PardonMe
PardonMe is offline
je verhaal is wel een beetje warrig om eerlijk te zeggen.. is snap het niet helemaal..
Maar als ik het goed begrijp heeft jouw vriend dus een keer iets met een meisje gehad omdat hij haar voor lul wilde zetten.. dat vind ik echt kinderachtig gedrag van je vriend, zoiets verwacht je niet van een jongen van 17.. En ik zou mn vriend daar eigenlijk best wel op aan spreken denk ik, hallo, straks zou hij mij ook zo behandelen.. je weet het maar nooit..

Maar ja, ik vind het een beetje raar allemaal..
Oud 29-03-2003, 17:55
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
je verhaal is wel een beetje warrig om eerlijk te zeggen.. is snap het niet helemaal..
Maar als ik het goed begrijp heeft jouw vriend dus een keer iets met een meisje gehad omdat hij haar voor lul wilde zetten.. dat vind ik echt kinderachtig gedrag van je vriend, zoiets verwacht je niet van een jongen van 17.. En ik zou mn vriend daar eigenlijk best wel op aan spreken denk ik, hallo, straks zou hij mij ook zo behandelen.. je weet het maar nooit..
Ben ik het helemaal mee eens...
Oud 29-03-2003, 18:20
tacidvs
tacidvs is offline
Per abuis iemands mail lezen is niet recht mogelijk. En leer typen.
Oud 29-03-2003, 18:40
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 29-03-2003 @ 19:20:
Per abuis iemands mail lezen is niet recht mogelijk.
Lijkt mij ook niet. Je moet dan behalve dat andere wachtwoord ook het adres van je vriend hebben ingetypt, lijkt me niet dat je dat per ongeluk doet.

Hoe dan ook, ik vind het wel een heel kinderachtige streek van je vriend, ook al was het voordat jullie iets kregen. Als het daarna was, is het alleen maar nóg erger.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:43
Mindfields
Mindfields is offline
Jezus, het gaat er toch niet om dat zij zijn mail heeft gelezen. Het gaat over wat die vriend heeft gedaan.
Oud 29-03-2003, 20:53
tacidvs
tacidvs is offline
Heh, jah... Je gaat eerst stiekem iemands mail door zitten neuzen om hem dan vervolgens van valsheid te beschuldigen, publiekelijk ende openbaar.

Ennuh, Spreek vrijmoedig over God, maar misbruik nooit Zijn Naam
Oud 31-03-2003, 16:07
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Angeles schreef op 29-03-2003 @ 19:40:
Lijkt mij ook niet. Je moet dan behalve dat andere wachtwoord ook het adres van je vriend hebben ingetypt, lijkt me niet dat je dat per ongeluk doet.

Hoe dan ook, ik vind het wel een heel kinderachtige streek van je vriend, ook al was het voordat jullie iets kregen. Als het daarna was, is het alleen maar nóg erger.
Kan toch wel? Als hij toevallig op haar computer is geweest en daar onder zijn naam op msn is gegaan en toen "wachtwoord onthouden" heeft aangevinkt
Oud 31-03-2003, 16:17
Loezzel
Loezzel is offline
Maar goed, volgens mij is het probleem al niet zo erg meer, want ze reageer niet...??!!??
Oud 31-03-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 28-03-2003 @ 19:38:

Maar ja, ik vind het een beetje raar allemaal..
ooooooow... je maakt het een stuk duidelijker voor me.. ik dacht dat die vriend van dr vriend wat met dat meisje had gehad om haar voor lul te zetten.. kijk.. nu word t n beetje duidelijk.. ik dacht al: wat heeft t er nou mee te maken dat je toen al met je vriend had....

tip: volgende keer misschien (schuil)namen gebruiken of tenminste iets duidelijker je verhaal opstellen... thnx
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:40
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 31-03-2003 @ 17:07:
Kan toch wel? Als hij toevallig op haar computer is geweest en daar onder zijn naam op msn is gegaan en toen "wachtwoord onthouden" heeft aangevinkt
Ja, maar als je goed leest zie je dat ze het wachtwoord van een papiertje over moest typen. Dan is het wel heel erg toevallig dat ze én het verkeerde wachtwoord overtypt, én de verkeerde naam selecteert (of zelfs intypt).
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:44
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ja, maar als je goed leest zie je dat ze het wachtwoord van een papiertje over moest typen. Dan is het wel heel erg toevallig dat ze én het verkeerde wachtwoord overtypt, én de verkeerde naam selecteert (of zelfs intypt ).
Ow, dat had ik nog niet eens gezien.
Tsjah, zo wordt het ook wel verdacht dan...
Oud 31-03-2003, 20:52
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Angeles schreef op 31-03-2003 @ 17:40:
Ja, maar als je goed leest zie je dat ze het wachtwoord van een papiertje over moest typen. Dan is het wel heel erg toevallig dat ze én het verkeerde wachtwoord overtypt, én de verkeerde naam selecteert (of zelfs intypt).
Hm ik kan t ook niet echt opmaken uit haar topic..maar ja die is ook wel erg onduidelijk. Wat dat betreft heb je gelijk, wel érg toevallig.
Oud 01-04-2003, 12:49
Yolcu
Yolcu is offline
Iemand anders z'n mail lezen is achterbaks.

En verder heb je (volgens mij) 2 keuzes:
1) Hem om uitleg vragen. Hij zal dan (logischerwijs) boos worden omdat je z'n mail hebt gelezen.
2) Hem niet om uitleg vragen, zodat hij niet boos wordt omdat je z'n mail hebt gelezen. Resultaat: je blijft met de vragen in je hoofd rondspoken.

Maar deze 2 mogelijkheden wist je zelf ook allang.. ik zou voor de eerste variant gaan. Je had gewoon nooit z'n mail mogen lezen..
Reageren

Regels voor berichten