Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 20:34
Poehee
Poehee is offline
Oke waarom kijkt iedereen je zo aan als je in merk kleding loopt?

Ik kreeg laatst een boete in de tram voor zwart rijden... dus ik maak zo me jas open om me idtje te pakken ziet die man me lacoste trui buigt die zo een beetje naar me toe zegt ie maar jij kan natuurlijk ook wel contant betalen..... DAT SLAAT TOG NERGENS OP???

Laatst ook ik ging op vakantie naar een of andere camping in frankrijk nou 's avonds had ik dus een tommy polo'tje aan... komt er zoon gast naar me toe......."ZO JIJ GAAT DIT EGT NIET OVERLEVEN..." WAAR SLAAT HET OP????

MzzLs

Robje
Oud 25-07-2002, 20:36
Vinzz
Vinzz is offline
uhm beetje vreemd ja wat wou die knakker op die camping dan?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:38
Poehee
Poehee is offline
ja weet ik veel.... maar hij kwam daar aan in zijn c&a kleertjes kwam die zeggen da ik de camping nooit zou overleven....
VAGE SHIT TOG?

MZZLs

Robje
Oud 25-07-2002, 20:52
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
Poehee schreef:
ja weet ik veel.... maar hij kwam daar aan in zijn c&a kleertjes kwam die zeggen da ik de camping nooit zou overleven....
VAGE SHIT TOG?

MZZLs

Robje
En dan denk jij dat dat gelijk te maken heeft met je kleding als iemand zoiets zegt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:55
Verwijderd
Hee, ik ken dat.

Loop in alle soorten kleding (de t-shirts van Hans Textiel zitten best lekker ) maar heb ook veel merkkleding van het duurdere genre ... (tommy, lacosta, Ralph, Arrows e.d.)

Nou heb ik ook veel werkkleding van die merken dus die doe ik ook gewoon aan ...

Maarre, on topic, je krijgt vaak de look van, tssssssss kan je niet eff voor mij betalen, en: nou nou, is op zoek in de koopjes bak ...

Heb ook 1 keer hetzelfde meegemaakt met een conducteur, maar dan in de trein...

Die vent was echt zo'n loser, die heeft alleen NS kleding, ook voor in het weekend.... (zal die wel gratiz mee kunnen reizen ...) hahahaha
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:55
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:

En dan denk jij dat dat gelijk te maken heeft met je kleding als iemand zoiets zegt

mmmmmmmm JA

Et jochie wees nog naar het merkje.... Maar goed zijn vriendjes vonden het wel heel stoer dus daar zullen we dan maar blij mee moeten zijn he?>
Oud 25-07-2002, 21:10
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

Maarre, on topic, je krijgt vaak de look van, tssssssss kan je niet eff voor mij betalen
En ook al zou je geld hebben... Het gaat er tog om da je je eigen fijn voelt in die kleding??

MZZLs

Robje
Oud 25-07-2002, 21:16
AtHell
AtHell is offline
samenvatting: conducteurs zijn gewoon schooiers klootzakken en rukbuffels

en lacoste och is best mooi aldus mij.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:19
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
AtHell schreef:
samenvatting: conducteurs zijn gewoon schooiers klootzakken en rukbuffels

en lacoste och is best mooi aldus mij.

Ga door.......
Oud 25-07-2002, 21:34
Jem
Jem is offline
Jij komt hier commentaar geven over het feit dat er te veel geoordeeld wordt op je uiterlijk, en je zegt zelf
'blabla in zijn C&A kleren'
Je doet net hetzelfde

En ook mensen die geen Lacoste dragen, hebben er 'last' van.
De 'alto's', die worden raar aangekeken als ze een kakwinkel binnenstappen (stom voorbeeld maar toch..)
Sorry, maar het is nu eenmaal zo tegenwoordig..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:37
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
Jem schreef:
De 'alto's', die worden raar aangekeken als ze een kakwinkel binnenstappen (stom voorbeeld maar toch..)
Achja een vliegtuig is het WTC ingevlogen egt veel doden....

SORRY, MAAR HET IS NU EENMAAL ZO TEGENWOORDIG..

MZZLs

Robje
Oud 25-07-2002, 21:41
Jem
Jem is offline
Geloof me, ik zou ook liever hebben dat het anders is, maar probeer maar eens iets aan het probleem te doen..
Probeer gewoon, en je zal zien dat het helemaal niet lukt om dat uit de wereld te bannen

En btw dat van die WTC slaat echt nergens op

(Zie dat hier niet als een aanval, ik ben gewoon een pessimist )
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:43
Faery
Faery is offline
Citaat:
Poehee schreef:

Achja een vliegtuig is het WTC ingevlogen egt veel doden....

SORRY, MAAR HET IS NU EENMAAL ZO TEGENWOORDIG..

MZZLs

Robje
ja, en witte wijn is best lekker
Oud 25-07-2002, 21:46
Jem
Jem is offline
Citaat:
ja, en witte wijn is best lekker
Zo is dat nu eenmaal tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:46
Thutshui
Thutshui is offline
[cemslut hier]

And you're point is?...
Als je geen zin hebt in dat commentaar...moet je die kleding maar niet dragen.
Waarom mensen zo raar reageren;Omdat ze iemand nodig hebben om hun eigen frustraties en onzekerheden op af te reageren of omdat het een poging toch grappig zijn was.
Komt bij mij btw een beetje over alsof je even wil duidelijk maken dat je merk draagt door dit topic te openen...no offence verder
Oud 25-07-2002, 21:48
Faery
Faery is offline
Citaat:
Jem schreef:

Zo is dat nu eenmaal tegenwoordig
... dat heet noodzaak, 't bier is op.
Oud 25-07-2002, 21:49
Jem
Jem is offline
Citaat:
Als je geen zin hebt in dat commentaar...moet je die kleding maar niet dragen.
Amen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:53
Poehee
Poehee is offline
Ik heb ernstig hard moeten laggen om jullie reacties.... LEUK HOOR! egt waar

MZZLs

Robje
Oud 25-07-2002, 21:54
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
cemslut hier schreef:

Komt bij mij btw een beetje over alsof je even wil duidelijk maken dat je merk draagt door dit topic te openen...no offence verder
en tja: verder die mensen gewoon negeren? volgens mij valt het trouwens wel mee met dat aankijken als je merkkleding draagt: je woont zker in een dorp ofzo? ;p
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:58
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
Nanaki schreef:

en tja: verder die mensen gewoon negeren? volgens mij valt het trouwens wel mee met dat aankijken als je merkkleding draagt: je woont zker in een dorp ofzo? ;p
Ja jammer genoeg wel

MZZLs

Robje
Oud 25-07-2002, 22:15
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Poehee schreef:

volgens mij valt het trouwens wel mee met dat aankijken als je merkkleding draagt: je woont zker in een dorp ofzo?

---------------------------------------------------------

Ja jammer genoeg wel
ik woon ook in een dorp, hier wordt je eerder aangekeken als je er als alto o.i.d. bijloopt

en ik wordt zowiezo niet nagekeken want daar ben ik te lelijk voor (heeft dat toch nog voordelen )
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Jem schreef:
Jij komt hier commentaar geven over het feit dat er te veel geoordeeld wordt op je uiterlijk, en je zegt zelf
'blabla in zijn C&A kleren'
Je doet net hetzelfde

Is leuk man zo'n idioot dure replay winkel binnenstappen (wat ik daar deed? een vriend van mij heeft andere smaak ), dan kijken ze je inderdaad aan alsof je het laagste van het laagste bent. Ik ben er zo lang mogelijk blijven hangen En dan ook nog telkens zeggen: "moet je kijken wat DUUR. En dat voor zo'n shirtje".

Mja mijn humor sorry
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:47
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
kleinburgerlijk noem ik de mensen die mij op m'n merkkleding aanvallen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Poehee schreef:
Ik heb ernstig hard moeten laggen om jullie reacties.... LEUK HOOR! egt waar

MZZLs

Robje
raar gevoel voor humor

ik sluit me bij de regels 'wil je geen commentaar, draag het dan niet' aan.

MZZLz

masje
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 00:57
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

raar gevoel voor humor

ik sluit me bij de regels 'wil je geen commentaar, draag het dan niet' aan.

MZZLz

masje
je vergeet de rolleye achter je naam
Oud 26-07-2002, 09:29
niels18
niels18 is offline
Beste Robje,

Ik kan mij na het lezen van je totaal onintersessante onzinverhaal over een lacoste-truitje in de metro (je zou je trouwens in de eerste plaats moeten schamen dat je zwartrijdt: proleet dat je bent) niet geheel aan de indruk onttrekken dat de enige intentie die je hiermee voor lijkt te hebben het interessant menen te moeten doen op de wijze van: "joh, ik heb merkkleding, kunnen jullie het allemaal zien??"

En dan nog zeggen dat het je niets uitmaakt of je merkkleding draagt of niet. Kom nou toch. Verworpene der aarde!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 11:42
Black Sugar
Black Sugar is offline
Kom op nou, mischien licht het wel aan je hoofd in combinatie met je kleding.
Het zal heus niet alleen gericht zijn op dat ene klijne merkje.
Zo wel, so be it.
Als je ook maar iets anders bent dan de rest word je al snel stom aangekeken. Of gewoon stom behandeld.
Heefd iedereen last van.
Als ik bijvoorbeeld een of andere kakkers bar binnenloop krijg ik precies hetzelfde. Dan word ik niet geaccepteerd. Ja slaat natuurlijk nergens op, maargoed, het is nou eenmaal zo.
De meeste jongeren die op een camping staan dragen geen dure merkkleding. (ja vast wel maar niet die merkkleding zoals lacoste en RL)
Laat ze zoiets gewoon zeggen en sta daar gewoon boven, vergeet zoiets gewoon. Hoef je toch niet met ons te delen.
Dit zoort verhalen staan hier dagelijks op lifestyle en het komt allemaal op hetzelfde neer.
Mischien als je het anders formuleert, op een manier waarop je geen partij trekt ofzow, mischien dan zou zo'n topic echt interresant zijn.

(aldus een Iris die vanochtend wakker werd gebeld door iemand die het verkeerde nummer had gedraait, een Iris die dus nog niet echt wakker is)
Oud 26-07-2002, 11:44
Roos
Roos is offline
Agossie.. krijg je commentaar op je kleding?
Kom op zeg, houd eens op met het zeuren over commentaar, want dat krijg je nu eenmaal altijd, ook als je een gothicjurk aantrekt, vier kraagjes draagt of precies de mode volgt.

Er zijn nou eenmaal altijd mensen die jouw kleding niet mooi vinden. So what? Als jij het mooi vind en het graag wilt dragen, doe je dat toch?
Oud 26-07-2002, 11:49
mister miyaghi
mister miyaghi is offline
lacoste was vroeger een heel duur kledingmerk,en nu nog steeds .het is ook niet zo bekend.en omdat je trui waarscheinlijk niet goedkoop was,vroeg die conducteur of je niet contant kon betalen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 11:53
Roos
Roos is offline
Citaat:
mister miyaghi schreef:
lacoste was vroeger een heel duur kledingmerk,en nu nog steeds .het is ook niet zo bekend.en omdat je trui waarscheinlijk niet goedkoop was,vroeg die conducteur of je niet contant kon betalen.
Niet bekend
Nou ja..
Oud 26-07-2002, 11:55
Anne
Anne is offline
Best Robje

Zolang er mensen bestaan zal er commentaar zijn op andermans kleding. Daar moet je maar tegen kunnen. Oh, en je kunt ook commentaar gaan hebben op de kleding van de mensen die jou aanvallen, maar dan spreek je jezelf nógál tegen. Lees de reacties van de mensen die op jouw topic reageren en probeer er nou eens niet om te lachen. Het is namelijk wél waar!
Dag Robje

PS: Wat heeft het WTC te maken met jouw probleem?
Oud 26-07-2002, 13:11
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Je hebt ook mensen in een rijtjes huis met een bmw voor de deur, dus die merkkleding van je zegt niks.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:18
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
K heb verder nix tegen merkkleding, maar ik denk dat die conducteur er verder nix mee bedoelde en jij omdat je in je hoofd hebt zitten dat je lacoste draagt denkt dat die man daarop doelt.
Verder werd je op de camping misschien aangesproken omdat je je net zo arrogant gedraagt als hier.

mzzl
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:26
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
mister miyaghi schreef:
lacoste was vroeger een heel duur kledingmerk,en nu nog steeds
Interessante factszzz
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:27
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:
Je hebt ook mensen in een rijtjes huis met een bmw voor de deur, dus die merkkleding van je zegt niks.
idd
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 14:15
ESCO
ESCO is offline
Nou volgende keer in Matinique,j lindenberg of Zegna overhemd lopen.
Kun ze niet aan je zien of je in dure kleding loopt,staat geen merkje van een kroko of een paardje.

Wat leuk is als je een alto,skater of in streatwear kleding loopt.
In zo'n winkel binnenlopen samen met een vriend of vriendin fluisteren hardop zeggen "kijkt tie,jij leid em af".
Kijk je expres om je heen maak je een sprint naar de kassa met een shirt.
Moet je kijken hoe boos ze dan kijken of bang.
En dan zeg je deze wordt t en nog expres zeggen hebben jullie geen Emenegildo Zegna overhemden.
Oud 26-07-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:

je vergeet de rolleye achter je naam
ow shit, je hebt gelijk
bij deze dan:

Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 14:55
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Poehee schreef:

Ik kreeg laatst een boete in de tram voor zwart rijden... . DAT SLAAT TOG NERGENS OP???

nou toch wel
Oud 26-07-2002, 15:50
Erbenda
Erbenda is offline
Merkkleding is over het algemeen vrij duur. Dus de wat minder rijke mensen kijken je meteen van 'zooow, als je dat kunt betalen, dan...'

Mijn broer draagt ook dit soort kleding en men denkt zowat meteen dat je rijk bent.
En oké ik woon ook in een dorp...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:06
Li
Li is offline
volgens mij begrijpen sommige mensen het echt niet

Waarom zou je anders behandeld worden met een lacoste trui en wat doet rijke robje( ) met z'n lacoste en tommy shirtjes nou op een camping?
Als hij echt zo geweldig is kan hij ook wel een hotel betalen.
Die jongen vindt het ook weer stoer om te vertellen dat hij een trui gescoord heeft op de zwarte markt..

Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:21
Blubje
Blubje is offline
hm alles wat ik had willen zeggen is al gezegd en dit is verder toch een loze discussie *als die er al is?*

--> slotje? oownee
Oud 26-07-2002, 22:29
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Volgens mij wil je alleen maar opscheppen met je lacoste spullen, nou je bent niet de enige die erin loopt hoor. Beetje lopen klagen dat je beoordeeld word over je kleding terwijl je het zelf ook doet, beetje zielig vind je niet.

En ook nog stoer vertellen dat je gepakt was met zwart rijden.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:01
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
je klinkt en komt over als de eerste de beste discohoppende scootahpauper.....
Oud 27-07-2002, 08:09
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Poehee schreef:
VAGE SHIT TOG?

MZZLs

Robje
misschien dat je het zo druk zou hebben met iedereens kledingmerk te achterhalen da je in een hele grote pute ging vallen
ofzo

heb je voor mij een etiketjuh: ik zit in euhm ff denken waar ik die troep allemaal gekocht heb: broek van Claudia sträter, truitje van H&M en muisjesTshirt van de Zeeman
uckfou:
Oud 27-07-2002, 08:42
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Het hele probleem is dat jij er een probleem van MAAKT! Ik denk trouwens dat jij je LAcoste polo'tje heel wat minder zou dragen als dat krokodilletje er niet op stond.... volgens mij wil je maar al te graag vertellen dat je veel Lacoste en Hilfiger draagt....
Oud 27-07-2002, 09:49
LeiGif
LeiGif is offline
ik wil niet bot zijn ofzo maar als ik ff de topics hierop doorlees lijkt t wel of t enigste belangrijke aan kleren is dat ze van een duur merk zijn waar slaat t nou weer op dat je moet zeggen dat een gastje waarmee jij ruzie maakt toevallig een hema-shirt draagt, t is heus niet zo dat iedereen die niet in bijv. een lacoste outfit loopt zo tegen jou doet ofzo hoor, dit had je ook kunnen meemaken met iemand die wel in merkkleding rondhuppelt
maarjah na dit slap gelul komt t er eigenlijk op te naar dat je mensen moet laten dragen wat ze willen, zolang ze zich maar normaal gedragen (helaas komt dat laatste niet vaak voor)

Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 09:56.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 17:51
~louise~
~louise~ is offline
POEHEE het is toch wat....!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:08
Poehee
Poehee is offline
Kijk iedereen wil me nou wel aanvallen met; Ja, je wil gewoon laten zien dat je het draagt bla bla.....

MAAR GOED..... als ik C&A kleren aan zou hebben en iemand zou er een opmerking over maken.... dan zou ik da hier ook op hebben gezet

maar anyways....

Het gaat er niet om da ik het draag of jij.... Het zou me geen flikker boeie wat je aan hebt.... Ik vraag me alleen af waarom mensen zo beoordeeld worden op hun kleren that's all....

MZZLS

Robje
Oud 27-07-2002, 20:08
Li
Li is offline
Citaat:
Poehee schreef:
Kijk iedereen wil me nou wel aanvallen met; Ja, je wil gewoon laten zien dat je het draagt bla bla.....

MAAR GOED..... als ik C&A kleren aan zou hebben en iemand zou er een opmerking over maken.... dan zou ik da hier ook op hebben gezet

maar anyways....

Het gaat er niet om da ik het draag of jij.... Het zou me geen flikker boeie wat je aan hebt.... Ik vraag me alleen af waarom mensen zo beoordeeld worden op hun kleren that's all....

MZZLS

Robje
als ik zo'n vervelend jongetje als jij zou tegenkomen boeit het me geen kont of je nou kleren van de wibra draagt of van armani, triest blijf je toch wel, dat kunnen je kleren niet veranderen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:30
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Li schreef:

als ik zo'n vervelend jongetje als jij zou tegenkomen boeit het me geen kont of je nou kleren van de wibra draagt of van armani, triest blijf je toch wel, dat kunnen je kleren niet veranderen
HAHA geweldig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten