Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
MZZLs Robje ![]()
||
Citaat:
Ga door....... ![]()
|
![]() |
Jij komt hier commentaar geven over het feit dat er te veel geoordeeld wordt op je uiterlijk, en je zegt zelf
'blabla in zijn C&A kleren' Je doet net hetzelfde En ook mensen die geen Lacoste dragen, hebben er 'last' van. De 'alto's', die worden raar aangekeken als ze een kakwinkel binnenstappen (stom voorbeeld maar toch..) Sorry, maar het is nu eenmaal zo tegenwoordig.. |
![]() |
||
Citaat:
SORRY, MAAR HET IS NU EENMAAL ZO TEGENWOORDIG.. MZZLs Robje ![]()
|
![]() |
Geloof me, ik zou ook liever hebben dat het anders is, maar probeer maar eens iets aan het probleem te doen..
Probeer gewoon, en je zal zien dat het helemaal niet lukt om dat uit de wereld te bannen En btw dat van die WTC slaat echt nergens op (Zie dat hier niet als een aanval, ik ben gewoon een pessimist ![]() |
![]() |
|
[cemslut hier]
And you're point is?... Als je geen zin hebt in dat commentaar...moet je die kleding maar niet dragen. Waarom mensen zo raar reageren;Omdat ze iemand nodig hebben om hun eigen frustraties en onzekerheden op af te reageren of omdat het een poging toch grappig zijn was. Komt bij mij btw een beetje over alsof je even wil duidelijk maken dat je merk draagt door dit topic te openen...no offence verder ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() MZZLs Robje ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en ik wordt zowiezo niet nagekeken want daar ben ik te lelijk voor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mja mijn humor sorry ![]() ![]() |
![]() |
|
Beste Robje,
Ik kan mij na het lezen van je totaal onintersessante onzinverhaal over een lacoste-truitje in de metro (je zou je trouwens in de eerste plaats moeten schamen dat je zwartrijdt: proleet dat je bent) niet geheel aan de indruk onttrekken dat de enige intentie die je hiermee voor lijkt te hebben het interessant menen te moeten doen op de wijze van: "joh, ik heb merkkleding, kunnen jullie het allemaal zien??" En dan nog zeggen dat het je niets uitmaakt of je merkkleding draagt of niet. Kom nou toch. Verworpene der aarde! |
![]() |
|
Kom op nou, mischien licht het wel aan je hoofd in combinatie met je kleding.
Het zal heus niet alleen gericht zijn op dat ene klijne merkje. Zo wel, so be it. Als je ook maar iets anders bent dan de rest word je al snel stom aangekeken. Of gewoon stom behandeld. Heefd iedereen last van. Als ik bijvoorbeeld een of andere kakkers bar binnenloop krijg ik precies hetzelfde. Dan word ik niet geaccepteerd. Ja slaat natuurlijk nergens op, maargoed, het is nou eenmaal zo. De meeste jongeren die op een camping staan dragen geen dure merkkleding. (ja vast wel maar niet die merkkleding zoals lacoste en RL) Laat ze zoiets gewoon zeggen en sta daar gewoon boven, vergeet zoiets gewoon. Hoef je toch niet met ons te delen. Dit zoort verhalen staan hier dagelijks op lifestyle en het komt allemaal op hetzelfde neer. Mischien als je het anders formuleert, op een manier waarop je geen partij trekt ofzow, mischien dan zou zo'n topic echt interresant zijn. (aldus een Iris die vanochtend wakker werd gebeld door iemand die het verkeerde nummer had gedraait, een Iris die dus nog niet echt wakker is)
|
Agossie.. krijg je commentaar op je kleding?
Kom op zeg, houd eens op met het zeuren over commentaar, want dat krijg je nu eenmaal altijd, ook als je een gothicjurk aantrekt, vier kraagjes draagt of precies de mode volgt. Er zijn nou eenmaal altijd mensen die jouw kleding niet mooi vinden. So what? Als jij het mooi vind en het graag wilt dragen, doe je dat toch?
||
Citaat:
![]() Nou ja..
|
Best Robje
![]() Zolang er mensen bestaan zal er commentaar zijn op andermans kleding. Daar moet je maar tegen kunnen. Oh, en je kunt ook commentaar gaan hebben op de kleding van de mensen die jou aanvallen, maar dan spreek je jezelf nógál tegen. Lees de reacties van de mensen die op jouw topic reageren en probeer er nou eens niet om te lachen. Het is namelijk wél waar! Dag Robje ![]() PS: Wat heeft het WTC te maken met jouw probleem?
|
![]() |
K heb verder nix tegen merkkleding, maar ik denk dat die conducteur er verder nix mee bedoelde en jij omdat je in je hoofd hebt zitten dat je lacoste draagt
![]() ![]() Verder werd je op de camping misschien aangesproken omdat je je net zo arrogant gedraagt als hier. mzzl |
![]() |
|
Nou volgende keer in Matinique,j lindenberg of Zegna overhemd lopen.
Kun ze niet aan je zien of je in dure kleding loopt,staat geen merkje van een kroko of een paardje. Wat leuk is als je een alto,skater of in streatwear kleding loopt. In zo'n winkel binnenlopen samen met een vriend of vriendin fluisteren hardop zeggen "kijkt tie,jij leid em af". Kijk je expres om je heen maak je een sprint naar de kassa met een shirt. Moet je kijken hoe boos ze dan kijken of bang. En dan zeg je deze wordt t en nog expres zeggen hebben jullie geen Emenegildo Zegna overhemden.
|
volgens mij begrijpen sommige mensen het echt niet
![]() Waarom zou je anders behandeld worden met een lacoste trui en wat doet rijke robje( ![]() Als hij echt zo geweldig is kan hij ook wel een hotel betalen. Die jongen vindt het ook weer stoer om te vertellen dat hij een trui gescoord heeft op de zwarte markt.. Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 17:08. |
![]() |
|
Volgens mij wil je alleen maar opscheppen met je lacoste spullen, nou je bent niet de enige die erin loopt hoor. Beetje lopen klagen dat je beoordeeld word over je kleding terwijl je het zelf ook doet, beetje zielig vind je niet.
En ook nog stoer vertellen dat je gepakt was met zwart rijden. |
![]() |
||
Citaat:
ofzo heb je voor mij een etiketjuh: ik zit in euhm ff denken waar ik die troep allemaal gekocht heb: broek van Claudia sträter, truitje van H&M en muisjesTshirt van de Zeeman ![]()
|
Het hele probleem is dat jij er een probleem van MAAKT! Ik denk trouwens dat jij je LAcoste polo'tje heel wat minder zou dragen als dat krokodilletje er niet op stond.... volgens mij wil je maar al te graag vertellen dat je veel Lacoste en Hilfiger draagt....
![]()
|
ik wil niet bot zijn ofzo maar als ik ff de topics hierop doorlees lijkt t wel of t enigste belangrijke aan kleren is dat ze van een duur merk zijn
![]() maarjah na dit slap gelul komt t er eigenlijk op te naar dat je mensen moet laten dragen wat ze willen, zolang ze zich maar normaal gedragen (helaas komt dat laatste niet vaak voor) Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 09:56. |
![]() |
|
Kijk iedereen wil me nou wel aanvallen met; Ja, je wil gewoon laten zien dat je het draagt bla bla.....
MAAR GOED..... als ik C&A kleren aan zou hebben en iemand zou er een opmerking over maken.... dan zou ik da hier ook op hebben gezet maar anyways.... Het gaat er niet om da ik het draag of jij.... Het zou me geen flikker boeie wat je aan hebt.... Ik vraag me alleen af waarom mensen zo beoordeeld worden op hun kleren that's all.... MZZLS Robje ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Luzac college anoniemm | 66 | 04-09-2009 18:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |