Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Galasek hebben ze ook nog ![]() Maar Nederland moet wel goed spelen willen ze winnen, ik denk dat de Tsjechen enorm worden onderschat hier in Nederland. Kijk maar naar de verdiende winst in en tegen Frankrijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, maar ze hebben een goed gedisciplineerd team, met hele goede middenvelders, de aanval en verdediging vind ik niet zo heel goed. Koller is natuurlijk een goede speler, maar met Stam op hem heb je hem ook weer uitgeschakeld ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
2-1
1-0 Kluivert 1-1 Baros 2-1 Kluivert. Hopen dat Oranje de Tsjechen niet gaat onderschatten. Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden.
|
Moldavié - Nederland:
0-6 0-1 Vd Vaart 0-2 Kluivert 0-3 Seedorf 0-4 Makaay 0--5 Bosvelt 0-6 Kluivert Opstelling nederland - Tsjechie: 1.Westerveld 2.Ricksen 3.Stam 4.F.De Boer 5.Zenden 6.Bosvelt 7.Seedorf 8.Vd Vaart 9.Van Nistelrooy 10.Kluivert 11.Davids Opstelling Moldavie - Nederland: 1.Westerveld 2.Ricksen 3.Stam 4.F.De Boer 5.Van Bronckhorst 6.Van Bommel 7.Seedorf 8.Vd Vaart 9.Makaay 10.Kluivert 11.Davids
|
![]() |
Hallo
Ja ook meisjes kunnun zich hierin interreseren. Ik denk dat Tsjechie heel errug gevaarlijk kunnuh zijn en je ze nie moet onderschatten. Maarre Nederland kan er ook wa van, en ik denk dat de Tsjechen zich daar ook behoorlik druk over kan maken. Want als Rafael en nistelrooij meedoen, samen met KLuivert heb je een errug gevaarlijke voorkant. Het middenveld en verdediging zitten meestal wel goed in elkaar. Maar ik hoop voor jou da ze winnun want dan hebben ze zich al bijna gekwalificeerd |
![]() |
||
Citaat:
|
Hahaa sorry voor dit een beetje gemene post, maar dat zagen jullie allemaal wat te optimistisch, niet
![]() Ik post hier normaal niet, maar vanwege mijn Tsjechische afkomst ... kon het gewoon niet laten, was benieuwd of ik hier al die standaard verwachtingen vind vol van zelfvertrouwen ![]() ![]() ![]() Goed zo jongens ![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 23:00. |
![]() |
|
Zwak, meer kan ik er niet over zeggen
![]() De zuiderburen met 4-0 onderuit ![]() Vraag me af wat de Belgische mede-forummers die Belgie zo geweldig vinden van de prestaties van (volgens hun) wereldtoppers Simons en Sonck. Waarom deed de Vlieger trouwens niet mee deze keeper kon er echt niks van ![]()
|
Jammer voor Nederland, maar ja volgende wedstrijd beter. Ik vind het trouwens niet gek dat Belgie verloren heeft de beste spits laten ze immers thuis: Bob Peeters
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Moldova - Nederland 0-4
2x van Nistelrooij 1x v/d Vaart 1x Kluivert dit gebeurde trouwens tijdens de wedstrijd Georgië - Ierland: Kevin Kilbane zeer geschrokken van mesincident TBLISI, 30 maart 2003 17:50 - De EK-kwalificatiewedstrijd Georgië - Ierland (1-2) werd overschaduwd door wangedrag van het publiek. Zo werd Damien Duff op een halve meter gemist door een wodkafles nadat hij de winnende treffer had gemaakt. Ernstiger was het opengeklapte zakmes dat in de eerste helft richting Kevin Kilbane werd gegooid. De Ier werd daadwerkelijk geraakt door het 15 centimeter lange wapen. ''Het kwam tegen mijn arm en ik realiseerde pas wat het was toen ik het opraapte. Ik kon het eigenlijk niet geloven. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Je verwacht een intimiderende sfeer, maar dit was nog iets ernstiger. Goddank dat het niet nog veel ernstiger is afgelopen'', aldus een geschrokken Kilbane. De UEFA gaat een offcieel onderzoek instellen naar het incident. Georgië kan ongetwijfeld een stevige straf tegemoet zien. Georgië de gekste ![]() |
![]() |
|
![]() |
ach man sonck kon daar helemaal niks aan doen. één van de hoofdoorzaken is opnieuw onze 'franse' vedette Daniel Van buyten. Nou de Franse competitie kan niet echt sterk zijn als hij daar elke week de pannen van het dak speelt ! hoe kunnen ManU en Juve nu geinteresseerd zijn in die vent??Hij suckt echt geweldig!!Met de Belgen heeft ie nog maar 1 iets positief gedaan en dat was de goal tegen de Schotten. Dus ih vervolg Simons weer achterin !! En de tijd dat we wereldkeepers hadden is ook voorbij ...
Maar deze jonge ploeg moet nog groeien we moeten ze ook krediet geven er zit zeker een mooie toekomst in, dit gaat misschien ten nadele van het ek, maar ach, niet alleen belgie heeft cash moeten betalen voor verjonging, ook andere ploegen hebben dat de voorbije jaren gevoeld.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Nederland-Tsjechie BarbapapaX | 84 | 10-09-2004 16:50 | |
Vrije tijd |
Nederland naar WK 2006 in Duitsland? Squidward | 82 | 12-08-2004 15:55 | |
Vrije tijd |
PSV-zege ''goud'' waard voor Nederland Uitgeluld | 32 | 14-03-2004 10:41 | |
Vrije tijd |
Loting WK 2006 Verwijderd | 35 | 08-12-2003 11:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner probeert scholieren uit cel Tsjechië te halen ganralph | 87 | 01-10-2003 16:45 |