Advertentie | |
|
![]() |
|
Vast zijn veel mensen het met je eens. Je mening is dan ook een beetje een open deur. Iig hoort dit niet op F&L, misschien kunnen ze er wat mee op Lifestyle ofzo, who knows.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik neem aan dat je "punk" luister...of whatever the hell jij punk noemt.......sinds wanneer trek je je dan aan wat mensen van je zeggen? Je plaatst jezelf bewust buiten de norm....dus ga niet liggen janken over wat oppervlakkige reacties van een stel nerds....
Ik word vaak zat fag genoemd....who gives a shit...
||
Citaat:
ik zou zeggen.. bedenk eens wat anders als je 'true'-alto wilt overkomen ![]() 13-jarige mevrouw... dit werkt echt niet meer en is oud ![]()
||
de dreiging is er naar me vrienden en mij...
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar okay, als jij jezelf dan geen alto vind, dan zou jij je ook niet aangesproken moeten voelen als ze dat naar je roepen. so what's your problem?
||
Verwijderd
|
Citaat:
* Nirvana luisteren * Afzetten tegen ouders * Afzetten tegen iedereen * Lomp typen (maar dit is een feature die niet alleen bij alto's voor komt) * Kortom gewoon een dom schaap zijn woeiii! ik word ook alto ![]() |
![]() |
|
Waarom voelen mensen (forummers) zich zo snel beledigd als ze in een bepaald hokje geplaatst worden??
Meestal neig je wel naar een bepaald hokje, dat niet wil zeggen dat je als je een bepaald soort kleding mooi vind, je ook meteen de mentaliteit e.d. hebt die volgens de hokjesgeest bij dat hokje past. Maar so what? Je kleed je toch niet zomaar als mensen in een bepaald hokje? Waarom is het dan zo erg daar in andermans ogen bij te horen? Wil je zo graag uniek zijn? Wat een gedoe allemaal.. Ontopic: schelden is sowieso stom en natuurlijk moet je jezelf kunnen zijn!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
lelijk mike2064 | 7 | 13-11-2011 15:47 | |
Liefde & Relatie |
Homo. Ik zit ermee. Suikerbeat | 9 | 28-03-2011 14:39 | |
Psychologie |
gisteravond film op net 5 over meisje dat sneed.. shy girl | 50 | 13-11-2003 14:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezelf zijn Needle_damage | 45 | 08-04-2003 17:52 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me HelpMePlease | 12 | 28-02-2003 07:14 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 |