Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2011, 10:19
mike2064
mike2064 is offline
ik ben 14 jaar en had laats een vrindin maar 4 dagen ik had haar gevraagt en toen liet ze niks maar van haar horen dus ik vroeg later wat er was en ze zij dat ze me eigenlijk helelmaal niet leuk vond ook op vakantie ging ik met 2 meisjes op en een groep vrienden toen deden we flesje draaie en ze woude wel met hun zoenen allen niet me mij ook laatst toen ik met een vriend had afgesproken emt die 2 meisjes vroegen hij zo wat vind je van hem toen zijden ze heel snel lelijk ben ik dan lelijk ofzo ik ben wel een beetje dik toen ik het vroeg zijden ze nee ik haat dat best dus train nu vaak met 15kg gewichten en buikspieren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2011, 10:25
Pluis
Pluis is offline
dit hoort niet op seks maar op liefde en relatie.
Oud 13-11-2011, 10:32
Verwijderd
tja dat is voor iedermeisje voorzich
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 11:03
Verwijderd
Gebruik leestekens aub. Dit is net een puzzel, je hebt er gewoon 0 gebruikt. Overigens stel je ook helemaal geen vraag..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 11:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als ik je niet verkeerd begrijp vraag je nu aan ons om te beoordelen of je wel of niet lelijk bent?
Een paar redenen waarom dat niet werkt.
- Lelijk zijn is helemaal niet objectief, misschien vindt dat meisje je gewoon echt niet leuk en ligt dat aan dat meisje.
- Wij kennen je helemaal niet en we kennen die meisjes niet. Geen idee of jij lelijk bent en of die meisjes eerlijk zijn.
- Als je nu denkt dat je misschien wel een foto van jezelf kan posten dan wil ik je wel even duidelijk maken dat dit forum niet bedoeld is om je zelfvertrouwen op de boosten, dat zul je zelf moeten doen. De mening die wij daarbij over je hebben is volkomen irrelevant.
Oud 13-11-2011, 11:27
Verwijderd
Jammer joh.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:28
Verwijderd
Dat eerste meisje is gewoon óf een trut ófwel een bang tutje, dat ze wel ja zegt maar je eigenlijk helemaal niet leuk vindt. Hoe dan ook ben je beter af zonder haar, er zijn wel leukere meisjes te vinden .
Die meisjes die met die vriend van je bevriend zijn, zijn die ook van jouw leeftijd? Veel meisjes van 12-13 jaar zijn wat verlegen ten opzichte van jongens. Dat komt doordat meisjes heel onzeker zijn op jouw leeftijd. Ze durven niets positiefs te zeggen over een jongen, omdat ze bang zijn dat iedereen dan meteen denkt dat ze verliefd zijn (en ze daarmee gaan plagen). Als je een meisje dus onverwacht vraagt wat ze van een jongen vindt, zal ze iets negatiefs zeggen (zoals 'hij is lelijk') omdat ze niets positiefs durft te zeggen. Dat die meisjes niet met jou willen zoenen en zeiden dat je lelijk was, zegt dus helemaal niets over jou. Het betekent alleen dat ze niet verliefd op je zijn, maargoed, dat lijkt me niet zo'n probleem. Misschien zijn ze wel allebei verliefd op die vriend van jou, willen ze daarom wel met hem zoenen.

Hoe dan ook, maak je niet zo druk om die meisjes. Er is vast wel ergens een meisje dat jou wél leuk vindt en niet zo kinderachtig doet. En zo niet, dan kom je die over een paar jaar wel tegen, je hebt nog alle tijd.

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 15:47
TheHitch
TheHitch is offline
Geen een mens is lelijk! Of je nou dik of dun bent. Wat je moet doen is in jezelf geloven en tevreden met jezelf zijn. Dat is nog belangrijker dan uiterlijk. Vrouwen vallen uiteindelijk toch voor iemands karakter en zelfvertrouwen van een man. Wat wel kan is er verzorgd eruit zien. Dus een goede tip is zie er altijd fris uit. Goed gekleed goede match kwa kleding. Ruik lekker en fris. Dat is belangrijk. En iemands mening over jou hoeft niet je realiteit te worden hou dat in je achterhoofd. En goed van je dat je traint. Als je nog verdere tips wil kwa trainen, fitnessen voor thuis kun je me altijd een berichtje sturen voor tips en advies ook voor beter jezelf kunnen zijn bij meiden. Greetz TheHitch.

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 09:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten