Mijn vorige psychologie topic ging ook al over de dood.

Een vetrouwingspersoon op school is vrijdag plots overleden. Op school is iedereen er uiteraard helemaal kapot van. Ik hoorde het via een vriendin zaterdag al. Zij kon het 2 en 3 jaar geleden goed met die man vinden en door de fusie van onze school is dat contact helemaal verwaterd. Zij was er helemaal kapot van maar ik weer nie hoe ik haar moet steunen want ik haat die man namelijk best wel erg!(zie topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=197609 )Hij heeft mij veel pijn en verdriet gedaan. Mara blij ben ik heus niet dat hij dood is en dat denken wel veel mensen. Maar nu verteld ieder1 dus wat voor geweldig man het is en dat vind ik zo stom. aktijd als er iemand dood is wordt hij helemaal opgehemeld maar ik ken veel mensen die naar hem toe zijn gegaan en nu een hekel aan hem hebben!Ik vind het wel heel erg voor de kinderen die wel veel steun aan hem hadden. Want ik praat nu mety een gewone lerares en als die plots zou overlijden dan zou ik niet weten hoe ik verder moet want zij is op dit moment de enige persoon die mij nog in leven houdt. Normaal heb ik het ook nooit meer over die maar vrijdag heb ik het nog met die lerares over hem gehad en ik bed8 me dat ik hem nog iets moest vragen. (*ik denk dat ik zelf een beetje paranormaal ben*) Ik geloof niet in toeval maar ik zou niet weten hoe ik dit moet verklaren want die vraag wat ik in mij hoofd had zal ik nooit een antwoord op krijgen!!!!
*sow dit was ffe mijn verhaal* Vraagje aan jullie: zouden jullie en kapot van zijn als jullie praatje maatje zou overlijden(een leraar dan) en hoe zouden jullie een vriend/vriendin steunen als je zelf echt een hekel aan de man heb t gehad??? Thanx *knuf* es