Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 19:44
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey mensen...

Ik ben al ontmaagd, maar niet toen ik het zelf wilde....
Ik was 7 jaar en het was doormijn stiefopa.
Hij zei tegen me dat het normaal was, dus ik stribbelde niet tegen.
Het deed ontzettend veel pijn.
Maar ik ben er bovenop gekomen.
Alleen toen ik 11 was gebeurde het weer.
Ditmaal door een oom.
Ik stribbelde deze keer wel tegen omdat ik wist dat het niet normaal was.
Deze sloeg me ook nog eens, en dreigde.
Hij staat nu nog dagelijks bij mijn school....
Wat moet ik hier aan doen want ik ben heel erg bang....

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Rebecca
Oud 27-01-2003, 19:46
Verwijderd
Je kan het aan je ouders vertellen, of aan een vertrouwenspersoon op school.
En natuurlijk zou het héél goed zijn als je aangifte ging doen bij de politie! Dan krijgen de mensen straf en heb je waarschijnlijk nooit meer last van ze!

Heel veel succes!!!
Oud 27-01-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Je kan het aan je ouders vertellen, of aan een vertrouwenspersoon op school.
En natuurlijk zou het héél goed zijn als je aangifte ging doen bij de politie! Dan krijgen de mensen straf en heb je waarschijnlijk nooit meer last van ze!

Heel veel succes!!!
Oud 27-01-2003, 19:49
elledc
elledc is offline
Is dit nou serieus

Indien wel:

Aanklagen die rotzakken, ik zou hem een schop geven in zijn ballen dat hij ervan impotent is!!!
Oud 27-01-2003, 20:20
alwaysgood
alwaysgood is offline
je moet inderdaad echt naar iemand toe gaan die je vertrouwt, want je kan er niet je hele leven mee rond blijven lopen. En zulke mensen moeten gestraft worden.
Oud 27-01-2003, 20:26
Verwijderd
En je loopt op L&R rond te bazuinen dat je al verloofd bent?

Als dit nog geen hoax is van iemand die zich nu rot lacht, dan breekt mijn klomp.
Oud 27-01-2003, 20:28
eztah
eztah is offline
Dit is volgensmij echt niet serieus..
Kijk dit dan http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=356645
Oud 27-01-2003, 20:58
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik heb ook zo mijn twijfels. Ik heb de posts even nagekeken, de meeste (van de 8), waren serieus, dus voorlopig krijgt Devilbitchie het voordeel van de twijfel, tenzij een collega daar anders over denkt.
Oud 28-01-2003, 06:05
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Als jullie me niet willen geloven.
Dan doen jullie dit niet.
Die opa heb ik aangegeven.
Die oom zie ik nu nog iedere dag.
Ik kan hem niet aangeven, omdat ik bang ben....
Hopelijk snappen jullie dit.
Oud 28-01-2003, 10:02
Verwijderd
Praat er met je vriendje over (verloofde? )! Hij zal je vást wel helpen!
Oud 28-01-2003, 10:08
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik snap niet waar je bang voor bent, volgens mij kan het niet veel erger worden dan het nu is.

Gewoon aangifte doen of naar een vertrouwenspersoon stappen, dan zit die oom binnen een dag achter tralies.
Oud 28-01-2003, 10:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vraag me af of zulke families wel over een internetaansluiting beschikken.
Oud 28-01-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik vraag me af of zulke families wel over een internetaansluiting beschikken.
Oud 28-01-2003, 10:28
Justice
Justice is offline
Ik vind dit altijd heel raar... Dit ga je niet op i-net rondbazuinen... Hiermee stap je naar de politie...

Jij bent bang, maar als je de dader bij naam en toenaam kent dan wordt hij VEEL banger als de politie bij hem op de stoep staat!

Hier ga ik altijd van uit dat het serieus is, als het namelijk niet zo is dan zit er een steekje los bij de starter van een dergelijk topic...
Oud 28-01-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Hier ga ik altijd van uit dat het serieus is, als het namelijk niet zo is dan zit er een steekje los bij de starter van een dergelijk topic...
Er zijn een hoop zieke mensen op internet
Oud 28-01-2003, 10:45
Thomas
Thomas is offline
Blegh, wat een onzin.
Oud 28-01-2003, 12:48
Iotje
Iotje is offline
ik weet niet of het waar is, maar dat weet je natuurlijk nooit met zekerheid. Ik neem aan dat het wel zo is.

Idd aangifte doen en probeer er niet al te lang mee rond te lopen zonder dat je er iets aan doet, op den duur zal het andres zo diep in je zitten dat het te laat is........
Oud 28-01-2003, 15:58
silverpearl
silverpearl is offline
Er gebeuren ziek dingen op deze wereld, en ik kan het weten.

Dus als je het niet geloofd dan besteed er gewoon geen aandacht aan aub want je weet niet hoeveel pijn je dat meisje ermee doet

Ik heb dit verhaal al van 2x van kortbij meegemaakt dus... ik ben maybe daarom eerder geneigd dit te geloven (niet met die stiefopa..)
Oud 28-01-2003, 16:40
Pan Am
Pan Am is offline
Ohja....als ik ooit verkracht word, dan zijn de forummers de eerste die het te horen krijgen hoor...
Oud 28-01-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Ohja....als ik ooit verkracht word, dan zijn de forummers de eerste die het te horen krijgen hoor...
waar slaan die rotsmileys op?
man, 't kan toch?! je bent hier lekker anoniem en krijgt zo tips..
Dat jij het eerst aan iemand anders zou vertellen, betekend niet dat íedereen dat doet. (Hell, 'k heb het zelf ook anders gedaan!)
Oud 28-01-2003, 17:14
Big Brother
Big Brother is offline
waarom kom je het dan op een forum vertellen? het enige redelijke antwoord dat je van iemand kan krijgen is: "doe aangifte",maakt niet uit bij wie je dit zou voorleggen
er zijn nog 2 andere mogelijkheden: "blijf lekker door leven in angst en met depressies" en "knal die ***** dood", maar beide zijn niet echt logisch
ga dus gewoon naar je ouders (ik weet niet van welke kant die oom is, vader of moeder, maar al was het mijn oom geweest, dan had ie nu zeker niet meer op straat gelopen.... gekropen misschien
Oud 28-01-2003, 17:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
en dan nog, hij hoort op psychologie.
Oud 28-01-2003, 17:25
very drunk driver
very drunk driver is offline
jah daar zit wel wat in wat je zegt. maar dit heeft ook veel te maken met sexualiteit. want daar zal toch wel een telefoonlijn voor bestaan voor zoiets
Oud 28-01-2003, 17:25
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
waar slaan die rotsmileys op?
man, 't kan toch?! je bent hier lekker anoniem en krijgt zo tips..
Dat jij het eerst aan iemand anders zou vertellen, betekend niet dat íedereen dat doet. (Hell, 'k heb het zelf ook anders gedaan!)
Het kan momenteel opluchting geven. Je raakt je verhaal kwijt aan mensen die je, als je wil, helemaal nooit meer hoeft te spreken!
Oud 28-01-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef:
waarom kom je het dan op een forum vertellen? het enige redelijke antwoord dat je van iemand kan krijgen is: "doe aangifte",maakt niet uit bij wie je dit zou voorleggen
er zijn nog 2 andere mogelijkheden: "blijf lekker door leven in angst en met depressies" en "knal die ***** dood", maar beide zijn niet echt logisch
ga dus gewoon naar je ouders (ik weet niet van welke kant die oom is, vader of moeder, maar al was het mijn oom geweest, dan had ie nu zeker niet meer op straat gelopen.... gekropen misschien
En juist positieve raad ('ga aangifte doen') kan een soort duwtje in de goede richting zijn! Daarnaast zullen er mensen zijn die hun eigen ervaring omtrendt het probleem vertellen en daarvan kan je ook wat opgelucht raken --> je weet dat je niet de enige bent en dat meer mensen er fatsoenlijk doorheen zijn gekomen.
En het geeft idd opluchting als je je verhaal even kwijt kan aan mensen die je nooit meer hoeft te spreken als je dat niet meer wil, is heel prettig.. soort van dagboek, maar dan met reacties...

Dusseh... niet veroordelen, 't helpt mensen echt (hell, 't heeft mij dus ook geholpen!).
Oud 28-01-2003, 18:04
Nike
Nike is offline
je kunt ook de kindertelefoon bellen het is helemaal gratis de nummer is 0800-0432 ik heb trouwens medelijden
Oud 28-01-2003, 18:07
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
De politie heeft al vaker bij hem aan de deur gestaan, maar het enige wat hij ervoor krijgt is een paar werkuren....
En oten kwam hij weer en zei dat als ik dat nog 1x flikte dat ik ded 2de keer niet meer zou meemaken....
en ja, ik heb het al aan mijn vriend verteld, en die wou er gelijk op af...
Maar ik heb hem dat verboden, en nu ik dit hier vertel dan kan ik dit kwijt aan mensen die me er neit mee gaan pesten of me gelijk uitschelden voor hoer....
Want zo zijn ze hier......
Oud 28-01-2003, 19:48
Verwijderd
als je tegen de politie zegt dat jouw oom je verkracht heeft, dan krijgt hij zeker wel meer dan een paar werkuren als het goed is... dan hoort hij een proces te krijgen en dan een gevangenisstraf voor incest en stalking, toch?
Oud 28-01-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
als je tegen de politie zegt dat jouw oom je verkracht heeft, dan krijgt hij zeker wel meer dan een paar werkuren als het goed is... dan hoort hij een proces te krijgen en dan een gevangenisstraf voor incest en stalking, toch?
dat lijkt me ook jah, bij mij zijn ze hem gaan halen, niets werkuren...
Oud 28-01-2003, 19:54
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
De politie heeft al vaker bij hem aan de deur gestaan, maar het enige wat hij ervoor krijgt is een paar werkuren....
En oten kwam hij weer en zei dat als ik dat nog 1x flikte dat ik ded 2de keer niet meer zou meemaken....
en ja, ik heb het al aan mijn vriend verteld, en die wou er gelijk op af...
Maar ik heb hem dat verboden, en nu ik dit hier vertel dan kan ik dit kwijt aan mensen die me er neit mee gaan pesten of me gelijk uitschelden voor hoer....
Want zo zijn ze hier......
het spijt me dat ik dit zeg, maar dit klinkt niet echt geloofwaardig
zoals hierboven al gezegd, krijgt iemand niet "een paar werkuren" als hij aangeklaagd wordt voor verkrachting
zelfs niet "heel veel werkuren", van zon aanklacht wordt meer werk gemaakt!

(hiermee zeg ik niet dat je keihard liegt hoor! )
Oud 28-01-2003, 19:56
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik weet het toch zelf wel!!!

Ze kregen allebij alleen maar werkuren die opa en oom.
En daarna is die opa dood gegaan en die oom bedreigt me nu nog.
Heb hem vandaag nog tegengekomen.
Hij komt altijd naar mijn school
En het enige wat ik wil is raad om er vanaf te komen zonder politie!!!!!
Oud 28-01-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Ik weet het toch zelf wel!!!

Ze kregen allebij alleen maar werkuren die opa en oom.
En daarna is die opa dood gegaan en die oom bedreigt me nu nog.
Heb hem vandaag nog tegengekomen.
Hij komt altijd naar mijn school
En het enige wat ik wil is raad om er vanaf te komen zonder politie!!!!!
vertrouwenspersoon op school
Oud 28-01-2003, 20:02
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Durf ik niet te vertellen..

Ik doe dat hier omdat ik jullie niet ken.
Oud 28-01-2003, 20:04
thamasterin
thamasterin is offline
hey hey meissie...
ik snap best dat je het niet durft te vertellen
ik ben nu 15 en durfte dit jaar ook pas te vertellen
dat ik ook ben verkracht op me 7de..
alleen dat was nie echt verkrachting want het was
een jochie van 8 die nie spoorde..
maar ik weet hoe je je voelt..
en hoe moeilijk het is om over te praten
echt heel veel sterkte....
praat erover met je beste vrienden .....
dat hielp bij mij wel een beetje want ermee blijven
zitten dat werkt echt nie
xxxxxx jessica
Oud 28-01-2003, 20:39
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik heb het 1x aan mijn allerbeste vriendin verteld, tot we ruzie kregen en toen wist de hele school het en werd ik ermee uit gescholden enzo..

mensen nog meer ideeen?????
wel bedankt jessica voor eht geode advies.
Oud 28-01-2003, 20:46
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Ik heb het 1x aan mijn allerbeste vriendin verteld, tot we ruzie kregen en toen wist de hele school het en werd ik ermee uit gescholden enzo..

dan wordt het toch echt een vertrouwenspersoon ergens anders
je moet er echt over praten, want als je het voor je blijft houden kroppen die gevoelens zich alleen maar op en wordt je gek
en als je het aan je ouders verteld (waarom niet) kunnen zij maatregelen nemen mbt je oom en kunnen ze een goede aanklacht indienen, desnoods bellen ze rechtstreeks naar het ministerie van justitie (en wat wordt je klacht dan opeens snel behandeld, slome kutpolitie)
Oud 28-01-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:

Lieverd, als je wil dat er wat veranderd zou je toch echt de stap naar een vertrouwenspersoon moeten kunnen nemen. Probeer het gewoon eens!!
Oud 28-01-2003, 20:53
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik durf niet..

Luister ik heb eht zo vaak geprobeerd, en weet niet waar ik die vertrouwingspersoon moet halen...

Ik kan het mijn oudwers neit vertellen, dan gaan ze dood, dat heeft hij zelf verteld, en geloof me daar is hij in staat toe...

Maar weet iemand van jullie waar ik een vertrouwingpersoon kan halen???
Oud 28-01-2003, 21:06
Berretje
Berretje is offline
Flikker toch op met je gezeik... ga bij je opa zeuren...
Oud 28-01-2003, 21:22
Big Brother
Big Brother is offline
ja tuurlijk zegt hij dat, hij wilt niet dat je het verteld
als je weet wat goed voor je is, dan praat je met je ouders
Oud 28-01-2003, 21:27
Martin
Martin is offline
Ik geloof niet dat mensen je uitschelden als ze horen dat je verkracht bent. Tenminste, ik hoop niet dat het zó slecht gesteld is met de normen en waarden hier in Nederland.
Oud 28-01-2003, 23:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Kom op zeg....

Kijk je krijgt van een hoop mensen hier raad en je doet er geen reet mee. Nou wil ik niet al te bot overkomen, maar denk je dat hier ook maar iemand is die zich jouw leed erg persoonlijk aantrekt. Je zult het toch zelf moeten doen.
Oud 29-01-2003, 09:52
Iotje
Iotje is offline
OFFTOPIC: Echt, zoals enkele van jullie hier reageren. Dat kind zit waarschijnlijk huilend achter haar computer. Nogmaals: mócht het niet waar zijn is dit gewoon een misselijke grap, maar daar kun je niks aan doen. Als het waar is, hoe moet zij zich dan wel niet voelen als ze jullie botte kankerreacties leest, he! Probeert ze haar hart te luchten en met mensen er over te praten en krijgt ze botte, achterlijke opmerkingen terug! Nou....ik weet 1 ding zeker.....ik post nooit meer een topic over mezelf hier...strax wordt dat ook niet geloofd.

En jnieuwelaar!!! Er bestaat ook zoites als medeleven ! Dat de meeste mensen hier daar geen last van hebben is iets anders, maar het is er wel!

En Devilbitchie!! Niks aantrekken ervan, laat ze lekker lullen.....('t is moeilijk....)
Oud 29-01-2003, 12:22
Roos
Roos is offline
Citaat:
Iotje schreef:
OFFTOPIC: Echt, zoals enkele van jullie hier reageren. Dat kind zit waarschijnlijk huilend achter haar computer. Nogmaals: mócht het niet waar zijn is dit gewoon een misselijke grap, maar daar kun je niks aan doen. Als het waar is, hoe moet zij zich dan wel niet voelen als ze jullie botte kankerreacties leest, he! Probeert ze haar hart te luchten en met mensen er over te praten en krijgt ze botte, achterlijke opmerkingen terug! Nou....ik weet 1 ding zeker.....ik post nooit meer een topic over mezelf hier...strax wordt dat ook niet geloofd.
Daar heb je gelijk in, maar sinds wanneer krijg je "een paar werkuren" voor verkrachting? Dat verhaal mag ze eerst hard maken, ik geloof er tot die tijd geen flikker van.

Ze wordt uitgescholden op school omdat ze tweemaal is verkracht door familieleden? Ja hoor../
Oud 29-01-2003, 14:54
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Roos schreef:
Daar heb je gelijk in, maar sinds wanneer krijg je "een paar werkuren" voor verkrachting? Dat verhaal mag ze eerst hard maken, ik geloof er tot die tijd geen flikker van.

Ze wordt uitgescholden op school omdat ze tweemaal is verkracht door familieleden? Ja hoor../
inderdaad, en al weet heel de school het al, wat is dan het probleem met die vertrouwenspersoon?

en als het waar is en je oom zelfs in staat is om je ouders te vermoorden, zoals jij zegt, dan moet je er juist wat aan doen
stel dat hij meer meisjes verkracht! dan krijg je er nog een gedachte bij in je hoofd en dan wordt je helemaal gek
Oud 29-01-2003, 15:12
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
-> psychologie

is het niet om de verkrachting zelf, dan is het wel om de vreemde gedachtes van de topicstarter
Oud 29-01-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
-> psychologie

is het niet om de verkrachting zelf, dan is het wel om de vreemde gedachtes van de topicstarter
daar moest ik toch even om lachen, omdat je helemaal gelijk hebt Goed verwoord!
Oud 29-01-2003, 20:23
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Luister.
Dat niemand mij hier gelooft daar kan ik niets aan doen...

Maar dat jullie niet geloven dat ik ermee wordt uit gescholden op school, en dat ze alleen maar werkuren krijgen, dan ga je zelf maar naar de politie.
Dan vraag je naar het document van Frans Goossens en Jack Heeren....

Dan kun je het zelf lezen!!!!
Oud 29-01-2003, 20:28
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Dit mag gewoon op Seksualiteit blijven staan naar mijn mening, maar ik betwijfel of de topicstarter veel aan dit topic heeft.
Oud 29-01-2003, 20:35
Rah Digga
Rah Digga is offline
Citaat:
Iotje schreef:
OFFTOPIC: Echt, zoals enkele van jullie hier reageren. Dat kind zit waarschijnlijk huilend achter haar computer. Nogmaals: mócht het niet waar zijn is dit gewoon een misselijke grap, maar daar kun je niks aan doen. Als het waar is, hoe moet zij zich dan wel niet voelen als ze jullie botte reacties leest, he! Probeert ze haar hart te luchten en met mensen er over te praten en krijgt ze botte, opmerkingen terug! Nou....ik weet 1 ding zeker.....ik post nooit meer een topic over mezelf hier...strax wordt dat ook niet geloofd.

En jnieuwelaar!!! Er bestaat ook zoites als medeleven ! Dat de meeste mensen hier daar geen last van hebben is iets anders, maar het is er wel!

En Devilbitchie!! Niks aantrekken ervan, laat ze lekker lullen.....('t is moeilijk....)
Mee eens. Kan me overigens niet voorstellen dat iemand dit een
onderwerp vindt om er grappen over te maken, maar goed.
Jullie verwachten van dit meisje dat ze er op een volwassen
manier over denkt en mee omgaat, maar dat kun je na wat ze
heeft meegemaakt & gezien haar leeftijd niet verwachten.
Dat bedoel ik niet kleinerend Devillbitchie.

Wat betreft die werkuren: mensen wees ajb niet zo naief.
Als er niet voldoende bewijs gevonden wordt kan een verkrachter
ook vrijgesproken worden, gebeurt vaak zat.
Jaren gevangenisstraf komt in Nederland voor verkrachting/misbruik zelden voor tenzij het bewezen is,
dat de dader meerdere slachtoffers gemaakt heeft en het dus
zogenaamd een "grote" zaak is.
Topic gesloten

Regels voor berichten