Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 13:42
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Wat zien de mannen nou het liefst qua make up?
  • Naturel
  • Een beetje make up (potloodlijntje, mascara)
  • Veel make up (oogschaduw, lipstick, enz...)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2002, 14:06
M@rco
M@rco is offline
Een beetje kan best mooi zijn ja...

Alleen véél make-up is echt gewoon afschuwelijk!
Oud 02-08-2002, 14:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind zelf alleen wat mascara en wat lipgloss ofzo wel mooi...

k zelf gebruik alleen mascara... k kan oogschaduw ook niet zo goed hebben ivm lenzen, dat zit echt verrot als t in je ogen komt ofzo. en je bent zolang bezig met afwassen.

k heb ook liever dat mensen mij zo leuk vinden, wanneer k er gewoon verzorgd uitzie maar neit fake.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:34
Piccola
Piccola is offline
Ikzelf gebruik alleen oogschaduw en heel soms wat oogpotlood.
Verder geen poedertjes, lipgloss, mascara of wat dan ook... Veel make up vind ik echt afschuwelijk!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:37
Angeles
Angeles is offline
Ik gebruik van dat goudglans op mijn ogen en een beetje mascara. En op mijn lippen van die rode Labello, een onopvallende kleur lippotlood en soms van die gloss van de Bodyshop. Ook niet echt opvallend veel dus. Heel soms maak ik me niet op, ik heb het niet echt nodig, vind ik zelf.

Te veel make up vind ik sowieso niet mooi staan.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
[Divinity] schreef:
Geen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:07
girl18
girl18 is offline
ik hou totaal niet van make up en ik vind vrouwen die het dragen maar raar.. het maakt je gewoon niet mooi je bent al mooi van nature. dus dan heeft al die middeltjes en poedertjes enzo niks aan te doen je bent mooi van je eigen
Oud 02-08-2002, 19:31
RenT
RenT is offline
Tijdens gewone 'omstandigheden' (werk school studie) liefst geen, puur natuur .
Als ze uitgaan een beetje, da's dan wel weer mooi.
Oud 02-08-2002, 19:35
the 6th gate
the 6th gate is offline
geen of n beetje
Oud 02-08-2002, 19:40
Verwijderd
Ikzelf gebruik af en toe wat oogpotlood en mascare..

en in een creatieve bui eyeliner..

verder niks..
Kvind niks of beetje ook het mooist.. Poeder vinnik iig echt nie mooi
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 19:45
Angeles
Angeles is offline
Poeder vind ik ook niet mooi, en ik vind het zeker niet mooi als het verschil tussen met en zonder enorm groot is.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 22:10
Verwijderd
Naturel of gewoon een klein beetje; het moet eigenlijk niet opvallen dat ze make-up draagt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 22:38
Souljah
Souljah is offline
Een klein beetje vind ik er wel mooi en verzorgd uitzien, maar het moet wel bij het meisje haar gezicht staan en geen opvallende kleuren. Teveel vind ik lelijk
Oud 03-08-2002, 00:23
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
dikke vette blauwe oogschaduw.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 01:24
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
girl18 schreef:
ik hou totaal niet van make up en ik vind vrouwen die het dragen maar raar.. het maakt je gewoon niet mooi je bent al mooi van nature. dus dan heeft al die middeltjes en poedertjes enzo niks aan te doen je bent mooi van je eigen
Zeker niet elke vrouw is mooi van nature. Hoe kom je daar nu bij?

Bij de (redelijk grote) categorie vrouwen die van nature niet mooi zijn, is make-up uit den boze. Zonder make-up kan eerlijk beleden lelijkheid nog wel enige charme hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 01:27
de abt van sion
Citaat:
Angeles schreef:
Poeder vind ik ook niet mooi, en ik vind het zeker niet mooi als het verschil tussen met en zonder enorm groot is.
Jij hebt geen make-up nodig. Waarom niet? Omdat jij een van de weinigen bent, die fatsoenlijk formuleert en foutloos schrijft. Dat vind ik veel mooier dan de subtielste make-up.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 06:02
Hippielove
Hippielove is offline
Geen make-up! Als je mooi van jezelf bent, heb je toch geen make-up nodig? Ik zie het puur als een teken van onzekerheid en ontevredenheid met je uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 07:49
de abt van sion
Citaat:
Hippielove schreef:
Geen make-up! Als je mooi van jezelf bent, heb je toch geen make-up nodig? Ik zie het puur als een teken van onzekerheid en ontevredenheid met je uiterlijk.
Inderdaad. Een correctie op de schepping. Gods werk verbeteren (als je in God gelooft, tenminste...)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 08:42
Verwijderd
ikzelf draag geen make-up...

maar 'k vind 't bij andere meisjes soms best mooi als ze 'n beetje hebben...

niet veel, dat vin 'k lelijk
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 09:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Zeker niet elke vrouw is mooi van nature. Hoe kom je daar nu bij?
Dat is waar; er zijn ook vrouwen die make- up gebruiken om hun, van nature, rode vlekjes een beetje weg te werken, en dan word je daar wel degelijk mooier op, vooral als je daar overheen een laagje transparant poeder doet. Dan zie je er absoluut niet lelijker uit!!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 11:33
Hukkie
Hukkie is offline
(Kben geen mannetje maar kdoe toch gezellig mede)

Bij vrouwen vind ik zwarte oogschaduw e.d. wel heel mooi, met een lijntje en wat mascara, dat je er zo 'donker' in kijkt zeg maar. *zwijmel* Geen lippenstift ofzo, dat breekt alles juist weer af.

Bij mannen kan een beetje make-up ook heel mooi staan, gewoon subtiel dan. Dr hoeft niet meteen met oogschaduw gesmeerd te worden, maar de persoon in kwestie er vaardig mee is, moet ie het vooral niet laten. Zwart lijntje is zeer mooi. *wederom zwijmel*
Oud 03-08-2002, 11:36
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
(Kben geen mannetje maar kdoe toch gezellig mede)

Bij vrouwen vind ik zwarte oogschaduw e.d. wel heel mooi, met een lijntje en wat mascara, dat je er zo 'donker' in kijkt zeg maar. *zwijmel* Geen lippenstift ofzo, dat breekt alles juist weer af.

Bij mannen kan een beetje make-up ook heel mooi staan, gewoon subtiel dan. Dr hoeft niet meteen met oogschaduw gesmeerd te worden, maar de persoon in kwestie er vaardig mee is, moet ie het vooral niet laten. Zwart lijntje is zeer mooi. *wederom zwijmel*
kom en online doos
Oud 03-08-2002, 12:04
Hukkie
Hukkie is offline
Stap jij nou maar es op de trein, trol!
Oud 03-08-2002, 13:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik gebruik lichtbruine oogschaduw, mascara, en oogpotlood.
Ik vind veel make-up ook niet mooi!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:15
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
ik maak alleen mijn ogen op.
oogpotlood en mascara.
soms lipgloss, maar nooit poeder ofzo, dat vind ik niet mooi!!
Oud 03-08-2002, 21:33
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:
  • Naturel
  • Een beetje make up (potloodlijntje, mascara)
  • Veel make up (oogschaduw, lipstick, enz...)
is dit niet vragen naar de bekende weg? heb je ooit wle eens een man horen zeggen dat hij het mooi vond als een vrouw helemaal dichtgeplamuurd zat?

jah ik weet niet hoor...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 14:32
Anneke17
Anneke17 is offline
Ik gebruik doordeweeks altijd een dun ooglijntje onder mn oog en wat mascara en op mn lippen wat lipgloss.

En als ik uitga of feest is of wat dan ook, gebruik ik ook wat oogschaduw, wat bronspoeder met btje glans op mn jukbeenderen,ooglijntje,mascara en op mn lippen lipgloss

niet overdreven veel dus.

Zelf vind ik het superlelijk als meisjes heel hun gezicht geplamuurd met poeder hebben.

-X-
Oud 04-08-2002, 16:56
Skunk
Skunk is offline
De meeste mensen denken altijd dat ik geen make-up draag, kennelijk valt het dus totaal niet op..
Ik heb meestal een beetje mascara op en wat labello, het is dus ook bijna nix. Ik vind zwarte wimpers nou eenmaal mooier dan lichte en droge lippen ben ik ook niet zo dol op
Oud 04-08-2002, 18:57
@pie
@pie is offline
wat Skunk zegt, zolang het niet duidelijk opvalt is het niet irritant.. maar blauwe oogschaduw ofzo die je vroeger al bij je opmaakpop had is dus alleen leuk/mooi met carnaval he
Oud 04-08-2002, 20:19
SaraDane
SaraDane is offline
Citaat:
girl18 schreef:

helemaal eens! ik draag (haast) nooit make up!!!
Oud 04-08-2002, 20:22
Evito
Evito is offline
De bedoeling van make-up is dat je niet ziet dat het opgemaakt is, en dat het mooi is. Dat betekent dat ik niet kan oordelen omdat ik het verschil niet kan zien tussen make-up en naturel, maar, echter, teveel make-up, waar je het dus wel ziet, is echt heel lelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:15
Jerommeke
Jerommeke is offline
puur lijkt me het beste

iig niet heel vele make up, maar een beetje misschien is wel ok
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 13:25
snoopy
snoopy is offline
ik heb zelf nooit make up op, en mijn vriend houdt ook helemaal niet van make-up. Dat komt mooi uit, dus...
Ik denk dat de meeste jongens niet van (veel) make-up houden.
Oud 05-08-2002, 14:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Maarrr....Waarom zie ik dan zoveel jongens lopen met een volgeplamuurde vriendin???? En geloof me; dat zijn er écht veel! Wel foute jongens weliswaar, maar foute jongens zijn ook jongens natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:01
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Hippielove schreef:
Dat is onzin. Make up is er om die schoonheid te accentueren en om er minder onverzorgd uit te zien. Vind jij een vrouw mooi die wallen heeft en blonde wimpers en er belabberd uitziet?
Puur natuur vind ik mooi dus bruine poeder (ik zag onlangs een jongen met een laag bruin op zijn gezicht ) en lipstift is lelijk maar mascara en soms lichte eyeliner maakt van een vrouw een vrouw.
Oud 05-08-2002, 15:07
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Dat is onzin. Make up is er om die schoonheid te accentueren en om er minder onverzorgd uit te zien. Vind jij een vrouw mooi die wallen heeft en blonde wimpers en er belabberd uitziet?
Puur natuur vind ik mooi dus bruine poeder (ik zag onlangs een jongen met een laag bruin op zijn gezicht ) en lipstift is lelijk maar mascara en soms lichte eyeliner maakt van een vrouw een vrouw.
Inderdaad. Ik ben absoluut niet ontevreden met mijn uiterlijk en weet dat ik ook makkelijk zonder make up kan, maar het maakt mijn gezicht gewoon net iets volwassener (ik zie er vrij jong uit terwijl ik 23 ben) en ik vind het ook net iets verzorgder staan. En dan heb ik het niet over enorme lagen make up, maar een klein beetje om gewoon net je sterke punten te accentueren. Mijn grote blauwe ogen vallen net nog iets meer op met een beetje mascara erop. Dat heeft niks met onzekerheid te maken, maar als je het goed doet meer met je mooie puntjes nog wat sterker naar voren laten komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten