Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Heel erg dom = erg laag iq = gestemd op LPF
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 22:03. |
![]() |
||
Citaat:
LPF gestemd? ![]()
|
Verwijderd
|
knap af op:
- mensen die niet begrijpen wat ik zeg - mensen die het soort grapjes maken waar je 'tegen moet kunnen' een grapje is niet iets om tegen te kunnen maar iets om om te lachen, als iemand zegt 'ja, 't is een grapje, daar moet je tegen kunnen' dan heeft diegene mijns inziens een erg vreemd soort humor - mensen die zodra ze me ontmoeten iets over m'n uiterlijk zeggen begroetingen als 'hallo, mooi meisje', ieuw - mensen die discrimineren op welk gebied dan ook, en vooral als ze dat zelf niet eens doorhebben iemand ooit tegen mij: 'ik wil niet discrimineren hoor, maar ik heb echt zo'n hekel aan alle buitenlanders, en ook aan homo's' - mensen die vinden dat je normaal moet doen |
![]() |
||
![]() |
Ik kan net zo goed Quoten, want het is al gezegd:
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik eenmaal verliefd ben om wat voor lullige reden dan ook (ja, ik zoek ze zelf niet uit) dan vergeet ik alles wat nadelig haar is/kan zijn. Of ze verpositiveren gewoon.
Zodra je een half jaar tot een jaar verder bent en je gaat wat verder kijken dan je neus lang is kom je tot een paar nare details en die kunnen behoorlijk prikken. Maar gelijk erop afknappen is een groot woord, helemaal opgeven is er sowieso niet bij.
||
![]() |
Citaat:
het kan wel, maar het hoeft dus niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je iemand in vertrouwen wil nemen, je een heel verhaal afsteekt en dat ze dan zeggen; "Ja daar kan ik niets aan doen.."
AAAAAAAAAAAAAH *FRUSTIE* (nee geen Fristi) En mensen die geen initiatief nemen.. Of mijn humor niet snappen.. En qua uiterlijk, tsja. Onverzorgt, té slechte kledingsmaak (ik hoe het niet met kledingkeuze eens te zijn, maar je kan het ook te bont maken)..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar je bent vast in het echt een aardig persoon.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |