Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er staan hier wel meer topics over dyslexie als je ff rondkijkt. [Dit bericht is aangepast door Marit (18-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een beetje dyslectisch, en ik heb laasts een soort klein werkstuk geschreven over dyslexie, in het engels, dat kan ik je wel eens doorsturen, meschien heb je erwat aan om mijn visie erop te zien. Verder wil ik die encuete wel eens invullen voor je.
Jainoxi
||
Citaat:
succes ermee
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zei een dyslectische forumbaas die alles prima kan lezen* [Dit bericht is aangepast door Leonoor (24-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
En als je een mailtje terug krijgt, was het goed, hoef je dus niks te checken.
||
Citaat:
Ja ik heb ook dyslexie maar dyslexie is er in vele vormen vaak komen er problemen voor met lezen grammatica of zinsopbouw maar ook andere problemen kunnen er optreden. Wist je trouwens dat iemand die dyslectisch is altijd in beelden denkt dat kun je vast in je verslag gebruiken (iemand die in beelden denkt hoeft niet per definitie dyslectisch te zijn). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studievertraging, langstudeerboete, stufi... Hoe zit het nou?! YumYum | 3 | 15-12-2011 20:30 | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Algemene schoolzaken |
Dyscalculie Rabbi Daniel | 67 | 06-11-2007 22:48 | |
Algemene schoolzaken |
Dyslexie Lotte | 181 | 22-08-2004 15:06 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde Creamcracker | 20 | 14-08-2004 17:26 |