Advertentie | |
|
![]() |
|
Een keer fl.250,- in de staatsloterij, een keer iets van 750 met toto select (ik heb geen verstand van voetbal, maar had perongeluk iets fout ingevuld dat uitkwam
![]() ![]() ![]() maar al met al sta ik verlies ![]()
|
Ik een keer een tmf-tas, tmf-shit, en een tmf-bonke-bonke cd. Ik was op de dag top 5.
![]() ![]() En een keer met K-nex ofzo, een heel pakket omdat ik de mooiste had gemaakt, ![]() ![]()
|
een hoopje CD's, filmtickets, een reis naar Tenirief, een beetje geld (de moeite eigenlijk niet waard, maar alle beetjes helpen ofzo), T-shirts, 60-deling servies,.... En ik zal nog wel wat dingen vergeten, flessen wijn
Dus ik win wel af en toe wel eens.
|
Bij Radio Sliedrecht (jaja
![]() ![]()
|
![]() |
Uhhh 19 bekers, met tennis. Een knuffel van een kip, enne knikkers, flippo's (lucky me) en natuurlijk vaantjes, voor de losers!! Ohja, en laatst een geweldig mooi t-shirt ---> 10 maten te groot, maar wel handig als slaapshirt! Zo'n trek je benen maar op t-shirt!! Lekker warrum!
|
hmz, ik kan het me niet allemaal meer herinneren, maar hier in huis lopen ze altijd te zeiken dat ik vaak win
![]() -een aantal keren 2 bioscoopkaartjes -een American Pie 1 pakket ( 2 bios, tas, pet, t-shirt) -2 kaartjes voor tropicana -skeelers met afneembare schoenen ![]() -2x een reisje Gran Dorado ![]() -2x een CD -ehmz, meer, maar kan ik niet opkomen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Aandelenbroker. Kosten orders voor aandelen? Verwijderd | 44 | 02-01-2012 13:33 | |
Studeren |
Tweede studie Verwijderd | 29 | 11-08-2009 18:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
heeft het nut om verder te gaan? vleermuismaatje | 28 | 20-04-2005 08:19 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
tegen oorlog, lekker makkelijk ShoarmaSchaap | 215 | 06-04-2003 17:10 |