Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk heel positief, over alles, ook over mezelf. Grootheidswaan, ik leid eraan... Zelfoverschatting is een mij zeer bekend fenomeen
![]() Ik geloof ook in heilig in het goede in de mens. En in mijn cluppie, ook als ze dertig punten onderaan staan. Zulke mensen moeten er toch ook zijn ![]() ![]() Kortom, mijn leven gaat met veel vallen en opstaan.
|
simplistisch..en probleemoplossend...meestal denkt iedereen veel te moeilijk...en dan kom ik met me geweldige oplossing kom
![]() maar over vage dingen kan ik ook erg complex na gaan zitten denken..maar dat doe ik meestal buiten school, en dan heeft het ook nix meer met school te maken..soms word het zo erg dat ik geen idee meer heb waar ik nou precies aan denk maar het gewoon niet meer kan volgen waar ik aan denk...wazig ![]() |
![]() |
|
ik denk te serieus na over dingen...ben ook erg naief. Als iemand een grapje verteld, lacht iedereen meteen na de afloop en ik zit nog een uur lang in dubio wat er nou zo grappig aan was...of als iemand iets sarcastisch zegt vat ik het serieus op...
kan soms ZOOOO irritant zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Idd.. ![]() ![]() Ik denk teveel ook, analyseer ook, los ze dan ook nog meestal op.. denk erg complex *zucht* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik schijn wel exact te denken... Ik denk veel... misschien ook wel te veel soms. Ik zie niet zoveel dingen die anderen niet zien... Geloof ik... we ben ik om dat te beoordelen trouwens? Ik probeer mij trouwens altijd zoveel mogelijk te verdiepen in de gedachtengangen van mensen. Het boeit me echt om iemands handelen volledig te begrijpen vanuit diens gedachten ![]()
||
Citaat:
en slim is trouwens niet hetzelfde als intelligent zoals vele denken.
||
![]() |
Citaat:
Jij denkt veels te langzaam, daarom kom jij nou met zulk commentaar. In een paar andere woorden, je begrijpt niet wat hij bedoelt. Ik moet zeggen, als ik serieus ben, dat ik hetzelfde heb. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe denk jij over het uitmaken via Amycansjoe | 47 | 10-03-2013 19:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het Einde van de Wereld; Hoe denk jij er over! Rikje18 | 145 | 05-11-2012 14:14 | |
Psychologie |
Angst voor vreemde mensen, hoe denk JIJ daarover? Laura* | 6 | 25-09-2009 13:47 | |
Liefde & Relatie |
hoe denk jij over jaloezie? snarl | 42 | 27-04-2004 20:46 | |
De Kantine |
Hoe denk jij over je medeforummers? stout! | 49 | 09-11-2002 17:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoe denk jij over moslims? Schuah | 30 | 18-10-2002 19:01 |