Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ze dreads in d'r hoofdhaar wil hebben, niet in d'r schaamhaar ![]() *bah*
||
Verwijderd
|
Citaat:
whahahahahaha ![]() ![]() njah... t begint al een beetje te lukken.. t is veel cooler om het zelf te doen.. t duurt alleen zo lang.. we doen t zonder wax, suikerwater, permanentvloeistof of shit... gewoon vlechten, knopen en draaien... en t wordt echt mooi!! me zus is nou wel blij.. aleen een beetje gefrustreerd.. morgen moet ze met een half dreadhoofd naar school ![]() enig ideej hoe je dat kan verbergen.. hoofddoekjes en mutsen ofzow?? kusje |
![]() |
||
Citaat:
En anders gewoon een grove knot maken en een sjaaltje erom knopen.. Hoedjes mag je niet in de klas ophouden dus dat heeft geen nut ![]()
|
Ik denk dat je het beste deze vragen op lifestyle kunt stellen en daar staat al een topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=45501 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe kwam jij tot... Eaglewing | 50 | 21-04-2002 00:17 |