Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 11:29
Verwijderd
nou?

ik praktisch nooit...
en dan doel ik met name op het uiten van...

ik heb in de laatste 4 jaar niet meer gejankt ofzo, 1 keertje, maar dat was omdat ik zooo fucking kwaad op mezelf was dak iets gedaan had (of beter gezegd, dak ergens mee gekapt was)...

en dan was dat nog 100% kwaadheid...
geen verdriet ofzo, ik wil niet 'stoer' doen ofzo, maar ik weet nauwelijks meer hoe het voelt om het te uiten als je verdriet hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 11:36
Verwijderd
Ik heb wel het nodige aan verdriet gevoeld in de laatste 5 a 6 jaar, maar nauwelijks gehuild. Dus ik word wel emotioneel van binnen, maar echt uiten doe ik het niet .. al helemaal niet als anderen erbij zijn..

*heeft de nare gewoonte dingen op te kroppen* :/
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:41
Gonzo
Gonzo is offline
Bij directe aangelegenheden heb ik wel gehuild (zoals bijv. sterfte van oom) - voor de rest huil ik niet zo snel.
Oud 15-04-2002, 11:43
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik ben zeer emotioneel..

sukkel: Jij bent stom!
Ik: wheeeeeeeeeeeee snik..

Nee als iets niet lukt, als ik boos ben, als ik ook maar een btje verdrietig ben. Ik kan er niks aan doen. Ben een btje gevoelig. Ben er aant werken..
Oud 15-04-2002, 11:47
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik word vrij snel emotioneel. Nou ja, niet zo snel bij een film ofzo en als iemand stom tegen me doet lig ik ook niet meteen te janken maar over het algemeen huil ik best snel. Wat persoonlijke dingen betreft dan. Ik heb er geen moeite mee om dat te uiten maar dat komt gewoon omdat hier thuis echt alles over de tafel gaat. Tis al vaak te doen geweest dat we gewoon aan tafel zitten en een van de 4 (we hebben een meidenhuishouden) in huilen uit barst. Ik ben ook blij dat ik geleerd heb met emoties om te gaan
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:22
Nena21
Nena21 is offline
Net nog.
Word best gauw emotioneel.....
Maar meestal niet zo erg,maar af en toe,zoals zo net,dacht ik echt dat 't niet meer zou stoppen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:05
Aurora
Aurora is offline
Goh..kmoest vanmorgen nog huilen omdat iedereen tegen me zat te zeuren..waarik niet tegen kon..maar ok..ik word af en toe heeeel snel 'emotioneel' duz (haat dat woord)
Oud 15-04-2002, 15:08
skyscraper
skyscraper is offline
Ik jank ook bijna nooit.Had heel lang niet meer gejankt tot iets van 2 weken terug...
Oud 15-04-2002, 15:10
Dark Angel
Dark Angel is offline
Dit hangt geheel af van in welk stadium van het maandelijkse hormonencircus ik mij bevind.
Oud 15-04-2002, 15:33
slisje
slisje is offline
ik vind het delen van gevoelens zeer goed,
dus dan kan je me wel emotioneel noemen,
echter duw ik ook redelijk veel ergens achterin weg...
mhh...
kan wel heel makkelijk huilen bij een film enz...
Oud 15-04-2002, 16:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik heb wel het nodige aan verdriet gevoeld in de laatste 5 a 6 jaar, maar nauwelijks gehuild. Dus ik word wel emotioneel van binnen, maar echt uiten doe ik het niet .. al helemaal niet als anderen erbij zijn..

Ik ook.

Ripper
Oud 15-04-2002, 16:18
Gothic
Gothic is offline
Licht aan de situatie rondom me (of er mensen zijn) en aan hoe ik me voel in geheel... voel ik me zwaar beroerd kan ik soms zo huilen of weer juist niet...
Oud 15-04-2002, 16:21
Monica
Monica is offline
Ik ben vrij snel emotioneel, ook best gevoelig. Alleen verdriet wil ik dan wel uiten. Als ik kwaad ben merk je het niet echt, begin niet te schelden ofzo, ben alleen maar bang mensen echt pijn te doen. Een binnenvetter, dus.
Oud 15-04-2002, 16:29
Verwijderd
ik heb het alleen in de tijd dat ik ongesteld moet worden(niet meer dan zo'n 4 keer per jaar)

of als een uitzondering als mijn vriend iets heeeeeeeeeeeel liefs doet voor me
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:50
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja
niet bij films maar wel bij andere dingen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:06
Luca
Luca is offline
ik krop problemen en gevoelens op, vind het heel moeilijk om daar over te praten. Daarom kan er soms ineens een bartbui komen en dat is zeer vervelend.
Oud 15-04-2002, 17:16
Marcade
Marcade is offline
Wat word er onder 'emotioneel' verstaan?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:03
Piccola
Piccola is offline
Ik huil best snel, soms te snel! Vroeger huilde ik juist nooit, maar de laatste 4 jaren huil ik werkelijk om alles! Als iets me niet lukt, als ik iets echt niet snap, als iemand iets zegt wat ik liever niet hoor... Etc... Ik kan zo janken! Maar het ligt ook wel een beetje aan de tijd van de maand! Dan kan ik zomaar om helemaal nix janken! Dat had ik vorige maand dus... Ik zat aan tafel met mijn moeder, te eten! En ineens rollen er allemaal tranen over m'n wangen! En er was gewoon nix! Nix gebeurd ofzo! Dat was echt zo raar. Achteraf schaamde ik me ook dood! Kweet nog niet waar dat nou aan lag, maar jah! Ik = jankebal!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:15
martijn1985
martijn1985 is offline
niet snel.
Oud 15-04-2002, 19:23
droomkoningin
droomkoningin is offline
Als ik kwaad ben en mensen laten me niet uitpraten (zoals pap) dan ga ik altijd janken van gif!!Of als mensen moeilijk doen en ik heb slechte zin....oeoeoeoe
Maar ik kan ook in tranen uitbarsten als ik besef dat ik gelukkig ben Maar dan moet er wel iemand in de buurt zijn waarmee ik dat kan delen (zoals mn vriend )
Oud 15-04-2002, 19:28
Paulaah
Paulaah is offline
Ligt aan de situatie.. Soms echt heel snel.. andere keren nooit..
mwah vaag..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:32
Donkere Ziel
Donkere Ziel is offline
soms, meestal schiet ik eerder in een soort aanvals meganisme.. of voel ik gewoon niks..
behalve van muziek daar wordt ik altijd emo van (mits de goede)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:51
marlies
marlies is offline
Te snel. Ik uit mijn gevoelens heel vaak en heel uitbundig, maar ja zo ben ik..
Het voor- en nadelen maar ja kan er niets aan doen..
Oud 15-04-2002, 20:51
boardbabe
boardbabe is offline
de meeste mensen denken helemaal niet snel ofzo, ik kom als een bikkel over ofzo ( ) maar toch ben ik erg sociaal emoitioneel, daar ben ik zelfs een keer bijna voor blijven zitten in groep 3

Het is trouwens al wel minder dan toen ik klein was, ik kan mn emoties beter bedwingen
Oud 15-04-2002, 20:52
punkyfish
punkyfish is offline
snel...
Oud 15-04-2002, 21:16
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
******** schreef:

Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:25
Methuselah
Methuselah is offline
niet echt heel snel, maar als ik 't word, run for cover dan hoor! dan ben ik niet meer te houden
Oud 15-04-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
niet echt heel snel, maar als ik 't word, run for cover dan hoor! dan ben ik niet meer te houden
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:40
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik word de laatste tijd erg snel emotioneel.. te snel eigenlijk.. komt denk ik doordat ik de pil slik. Het was voorheen nog niet zo.. kloten!! (:
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:23
Somebody Special
Somebody Special is offline
De laatste 2,5 jaar ben ik erg emotioneel en kan ik nix hebben.
Er hoeft maar iets tegen me gezegd worden wat me niet aanstaat of 1 klein dingetje fout gaan en ik huil
Oud 16-04-2002, 10:29
Verwijderd
Ik werd het nooit. Ja van binnen wel, maar ik kon niet huilen zeg maar..Gewoon omdat ik alles opkropte ensow..Maar ik probeer nu minder op te kroppen..en ik merk dat ik wel sneller huil.. Ik heb in de afgelopen 2 weken 2x gehuild en dat is veel voor iemand die daarvoor nog niet eens 1x p/jaar huilde..

verder probeer ik wel dat als ik dan huil om alleen te zijn..Ik wil niet graag dat iemand me meemaakt als ik zeg maar uhm..kwetsbaar ben..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:06
Verwijderd
whoah de laatste tijd best heel snel.. maar danniet heel erg ofzow maar wel een beetje.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:08
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
whoah de laatste tijd best heel snel.. maar danniet heel erg ofzow maar wel een beetje.

kuzziess
AAAAAAAACHHHHH Kusje?
Oud 16-04-2002, 12:11
Krugdinho
Krugdinho is offline
als er iets ergs is met mijn familie
Oud 16-04-2002, 15:36
Verwijderd
mjah, ik kan ook heel erg opkroppen, en het komt er meestal via de kwaaie manier uit...

voorbeeld: toen ik AMO had moeten opgeven vanwege blessures, zat er zo een ventje van me broertjes school, hem te treiteren, met 2 andere vriendjes van em (2 klassen hoger, dus ongeveer mij leeftijd), dus mijn broertje thuis, hoop geklaag en gedoe, dat ie niet weet wat ie moet doen enzo...

nou ja, tis me kleine broertje, dus ga ik maar ff mee (ff onderhandelen), nou ja, die eikel die em zat te treiteren wst mij dus ook het bloed onder de nagels vandaan te halen (hij was met z'n 2 vriendjes dus vond hij zich heel wat...

nou ja; komt erop neer dat hij beetje begon te dreigen, dat ik hem even verbaal onder vuur legde; hij dat niet pikte, er een behoorlijke matpartij was, waardoor ik alles eruit gooide wat ik binnenin me maar kon vinden...

ik heb die gast zóóó ongelovelijk afgerost... woahhh, voordeel: op die school kent opeens iedereen me, en die vent blijft nu van me broertje af
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:45
Verwijderd
Niet heel snel. Eigenlijk alleen maar in familie- en relatieaangelegenheden, en dan ook nog maar de extreme varianten.

Ik heb wel veel emoties, het is alleen de kunst dóór te hebben dat je emoties hebt, zodat je ze niet ongecontroleerd je blikveld laat beïnvloeden. Dan zie je namelijk niet meer wat er gebeurt, en dat is niet goed.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:52
miro
miro is offline
Ik krop alles op waar andere bij zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik niet snel emotioneel ben. Ik ben het misschien niet in aanwezigheid van andere maar ik ben wel degelijk heel emotioneel, soms wel te emotioneel.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Niet heel snel. Eigenlijk alleen maar in familie- en relatieaangelegenheden, en dan ook nog maar de extreme varianten.

Ik heb wel veel emoties, het is alleen de kunst dóór te hebben dat je emoties hebt, zodat je ze niet ongecontroleerd je blikveld laat beïnvloeden. Dan zie je namelijk niet meer wat er gebeurt, en dat is niet goed.
das probleem met mij:
ik negeer ze vaak....
kzou ook neit weten hoe ik dat 'slot' eraf moet halen...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:21
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Heel snel. Ik uit het alleen maar bij 2 of 3 mensen. En niet bij mijn ouders/thuis. Daar word ik wel snel emotioneel, maar uit het niet. Dat komt dan later wel :/
Oud 16-04-2002, 17:49
Marlous
Marlous is offline
Ik ben vrij snel emotioneel...Als mensen verdrietig zijn en moeten huilen krijg ik ook gelijk een brok in mijn keel....Zodra ik over mijn eigen gevoelens moet gaan praten is het helemaal een crisis.....Vreselijk slechte eigenschap van me....Ik ontloop sommige dingen om maar niet te hoeven huilen.....Ik vind het trouwens heerlijk om van die tearjerkers op te zetten en dan keihard meezingen en maar huilen

Ik vraag me af of meer mensen dat doen
Oud 16-04-2002, 18:11
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Marlous schreef:
Ik ben vrij snel emotioneel...Als mensen verdrietig zijn en moeten huilen krijg ik ook gelijk een brok in mijn keel....Zodra ik over mijn eigen gevoelens moet gaan praten is het helemaal een crisis.....Vreselijk slechte eigenschap van me....Ik ontloop sommige dingen om maar niet te hoeven huilen.....Ik vind het trouwens heerlijk om van die tearjerkers op te zetten en dan keihard meezingen en maar huilen

Ik vraag me af of meer mensen dat doen
yep me 2
af en toe zeker irritant
Oud 16-04-2002, 18:28
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
haha ik ben echt een sentimentele kut..
ik jank nog net niet bij reclames... ik kan geen film opzetten of ik zit al te huilen...
als iemand die ik graag mag iets (ergs) zit te vertellen en .. ja het is zielig zeg maar, zit ik al te huilen... (tenminste, brok in me strot)
ik heb ook heel vaak ja, dat ik een zielig liedje op zet en dan keihard janken!! af en toe weet ik nie eens waarom
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:35
angel_undercover
angel_undercover is offline
Bij de laatste aflevering van finals gister heb ik zelf een traantje moeten laten.. en ook als ik KEI kwaad ben kan ik wleeens gaan janken.. Maar ik jank nooit om pijn, innerlijke en uiterlijke pijn niet..
Oud 16-04-2002, 22:00
Dutchy15
Dutchy15 is offline
hmm ik kan best wel emotioneel worden, vaak ook, maar ik laat t dan nooit merken, ik uit t nooit terwijl ik het in sommige gevallen wel wil, maar dat lukt dan weer niet, probleem met het uiten dus, dat is soms heeel irritant!
wanneer ik weet of merk dat iemand verdrietig is(en ik merk dus echt snel en vaak hoe iemand zich op een moment voelt ) dan slaat dat als het ware over op mij en dat is aan de ene kant niet zo leuk..
verder heb ik sinds eind 2000 ofzo niet meer gehuild? laatste tijd ben ik ook minder vaak emotioneel geworden.. (gewoon toevallig ofzo)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten