Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 18:46
Gothic
Gothic is offline
meetinggevoel?

Waarom meeten wij? Wat is het gevoel achter meeten? En hoe staat het met het meetgedrag van deze forummers? En kom dan niet met alleen het antwoord ja ik wilde die persoon zien...
Gaat het om de spanning, of het onwerkelijke van internet te willen doorbreken, is het om nieuwe mensen te ontmoeten of hoop je je grote liefde hier te vinden? Wat is het ultieme meetinggevoel en wat gaat er door je heen als je (meestal) de trein uitstapt en naar de persoon (of groep) toeloopt die je meet?
Oud 17-04-2002, 18:52
Frida
Frida is offline
Hmpfffff...

Wat een boel vragen...

Waarom wij meeten? Ik denk dat het deels is om idd het dreigende niet realistische van het internet en zijn contacten te verbreken. We worden nieuwsgierig naar hoe het echt zou zijn, de stem te horen , het gezicht te zien een knuffel te krijgen wanneer je hem hoort te krijgen? Liefde wordt misschien ook wel gezocht en gevonden.Misschien meer gezocht dan gevonden , want via internet heb je snel een band en een beeld van de andere, de werkelijkheid doet hier niet altijd goed aan...
Nou jah ...
Liefde wordt wel degelijk gevonden ( )

Wat gaat er bij mij door me heen als ik van de trein stap? " Oooh nee ik wil dit niet"
Als ik dan 's avond op de trein kan stappen en zeggen dat ik een nieuw persoon heb leren kennen waar ik me goed bij voel n dat is voor mij al een heel goed gevoel bij het meeten
Oud 17-04-2002, 18:53
KazzZ
KazzZ is offline
ik meet mensen omdat ze me erg interesseren ik denk dan dat ik op 1 of andere manier wel met ze overweg denk te kunnen... en nieuwsgierigheid ook wel naar die mensen, hoe ze nou int echt zijn.
loopt helaas niet altijd even goed af
Oud 17-04-2002, 19:13
Talon
Talon is offline
weet ik veel..
benieuwd naar hoe 'ze' in het echt zijn?
en hopend dat het niet saai is.. of dat de ander(e) jou saai vind
Oud 17-04-2002, 19:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Secreet schreef:
het is grappig?
hmz
Oud 17-04-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
meetinggevoel?
Je realiseren dat je wel degelijk een leuke dag kunt hebben, zonder eigenlijk een sociaal leven te hebben .. en dat alleen maar dankzij internet!

(god wat ben ik triest)

Citaat:
Waarom meeten wij? Wat is het gevoel achter meeten? En hoe staat het met het meetgedrag van deze forummers? En kom dan niet met alleen het antwoord ja ik wilde die persoon zien...
Ik heb er gemengde gevoelens bij. Soms onder valse voorwendselen, soms met hoop, kan alles zijn. Voornamelijk is het iets "anders" .. iets waardoor ik mijn stoffige kamer verlaat

Citaat:
hoop je je grote liefde hier te vinden?
Hopen kan altijd, realistisch gezien geloof ik er niet in (heb je het weer: verstand vs. gevoel ).

Citaat:
Wat is het ultieme meetinggevoel en wat gaat er door je heen als je (meestal) de trein uitstapt en naar de persoon (of groep) toeloopt die je meet?
Hmm, de vraag "wie ben ik?" .. ben ik ********? .. of ben ik gewoon Marc?

Er is wel degelijk een breuk tussen internet en realiteit, waardoor ik altijd bang ben negatief over te komen .. of beter gezegd bang een bepaalde indruk die mensen van mij hebben in negatieve zin te verstoren :/

Maar ach, je went er ook aan Bij de 3e meeting had ik al meer zoiets van "ik zie wel wat er gebeurt"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:28
Luca
Luca is offline
De spanning die onder mensen heerst omdat ze mensen gaan ontmoeten omdat ze ze nog nooit ontmoet hebben maar wel een overeenkomst delen door samen een forum te gaan bewerken.
Oud 17-04-2002, 20:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
Nieuwsgierigheid?
Oud 17-04-2002, 20:37
Paperz
Paperz is offline
Verveling?
Oud 18-04-2002, 09:49
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
1 night stand met een forummer
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:51
Verwijderd
laatste tijd meet ik bij meetings alleen maar mensen die ik al ondertussen 100keren heb ontmoet maar t zijn gewoon vrienden geworden maar tis nie meer echt meeten maar we weten geen andere naam ervoor
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
laatste tijd meet ik bij meetings alleen maar mensen die ik al ondertussen 100keren heb ontmoet maar t zijn gewoon vrienden geworden maar tis nie meer echt meeten maar we weten geen andere naam ervoor
gefeliiiiiiiiiiiciteeeeeerrddddddd
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:02
Verwijderd
Spanx Oh yeah ik krijg eindelijk een verjaardags gevoel
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:17
Verwijderd
het ultieme meeting gevoel is elkaar met sneeuwballen bekogelen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
*hoop vragen*
Wat is het voor jou eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
het ultieme meeting gevoel is elkaar met sneeuwballen bekogelen
Iemand inpeperen is leuker
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:07
Shock
Shock is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
ik meet mensen omdat ze me erg interesseren ik denk dan dat ik op 1 of andere manier wel met ze overweg denk te kunnen... en nieuwsgierigheid ook wel naar die mensen, hoe ze nou int echt zijn.
loopt helaas niet altijd even goed af
Jah hier ben ik het in grote lijnen wel mee eens. Met je laatste zin heb ik nog geen ervaring, heb nog nooit iemand van het net ontmoet, maar daar gaat snel verandering in komen
Oud 19-04-2002, 10:11
Verwijderd
Geen idee

Meetings zijn voor mij niet zo heel bijzonder
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Wat is het voor jou eigenlijk?
Gaat het om de spanning
ja, heerlijk gevoel spanning

of het onwerkelijke van internet te willen doorbreken
ja

is het om nieuwe mensen te ontmoeten of hoop je je grote liefde hier te vinden?
zou mooi zijn

en natuurlijk nieuwsgierigheid naar iemand, kijken of je gevoel veranderd, en bijv. sterker word.
Reageren

Regels voor berichten