Advertentie | |
|
![]() |
|
De spanning die onder mensen heerst omdat ze mensen gaan ontmoeten omdat ze ze nog nooit ontmoet hebben maar wel een overeenkomst delen door samen een forum te gaan bewerken.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja, heerlijk gevoel spanning of het onwerkelijke van internet te willen doorbreken ja is het om nieuwe mensen te ontmoeten of hoop je je grote liefde hier te vinden? zou mooi zijn en natuurlijk nieuwsgierigheid naar iemand, kijken of je gevoel veranderd, en bijv. sterker word.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ultieme zomernummer? Dizzee Rascal | 56 | 10-07-2004 18:56 | |
Psychologie |
Waardoor vind je het ultieme geluk? Mystery Flavour | 40 | 10-06-2004 08:07 | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 | |
Liefde & Relatie |
Wat is voor JOU het ultieme avondje met je vriend(in)? chatfreak2002 | 20 | 07-03-2002 22:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is het (ultieme) doel van filosofie? John Sickbock | 21 | 01-02-2002 12:11 | |
Drugs & Alcohol |
Bacardi Breezer: het ultieme concept. jeroen1107 | 15 | 26-12-2001 00:55 |